Mikoshiba Seijuro x Reader: Akármikor..

884 17 5
                                    

oroszlan-reka13 CSAK AZÉR IS A MÁSIK SZEMSZÖGBŐL ÍROM!!! MUHAHAHA!!!
szandra0502 részére :3

Karácsony van,általában ilyenkor a párok minden időjüket együtt töltik. Filmeznek, koriznak, sütnek, MEG PERSZE JÁTSZANAK AZ ÁGYBAN...
Igen...mint mondtam általában. Ugyanis Seijuro barátod épp -2 fokban akar úszni. Mert szerinte "Kell a frissesség..."
-MONDTAM MÁR, HOGY NEM!-Ripakodtál rá, talán túl erősen, de tudtad, hogy nála csak ez válik be.-NEM MEHETSZ!
-De mér' nem? Másnak megengedi a barátnője!-erőszakoskodott Seijuro.
-Mert ilyenkor a szerelmesek EGYÜTT töltik az idejüket!!!-egyszerűen nem értetted, hogy miért akar ennyire úszni a barátod.
-HAA~?!Akkor gyere te is úszni!
-TE HÜLYE VAGY?! -2 FOKBAN?! A VÍZBEN?!-ennél az állításánál betelt a pohár. -Oké, hogy te vagy az úszócsapat kaitánya, de ezt azért te sem teheted meg!
-Rendben...akkor nem...-Mondta Barátod, majd az ajtó felé vette az irányt.
-Most hova mész?-kérdezted meglepetten.
-Csak találkozok a srácokkal. Nemsokára jövök!-mondta, és elment.
Már 3 órája elment, és te azalatt már kitakarítottál, főztél, sütöttél. És még mindig nem ért haza. Épp hívni akartad, amikor halkan kinyílt az ajtó, és egy sunyuló Seijurot pillantottál meg. Haja csuron víz, akárcsak ruhája. Nyilvánvalóan úszott. Megfordult, és csak akkor vette észre mérges tekinteted, de mielőtt megszólalt volna, tüsszentett egyet. Majd mégegyet. És mégegyet. Te csak sóhajtottál, majd annyit mondtál neki, hogy "feküdj le", majd a konyhába mentél gyógyteát csinálni neki, mivel megfázott. Megint nem hallgatott rád, pedig csak jót akartál. Amint elkészült a tea, hálószobátokba vetted az irányt, ahol egy vacogó Seijuroval találtad szembe magad. Letetted az éjjeliszekrényre a teát, és belekezdtél kioktatásába.
-Mondtam, hogy ez lesz.-mondtad halál nyugodtan, de fiúd még mindig nem mert a szemedbe nézni. Megfogtad állát, és magad felé fordítottad.
-Ígérdd meg, hogy legközelebb hallgatsz rám.-kérted tőle lágyan. Mire ő csak megbánóan bólintott egyet, majd hirtelen egy széles vigyor jelent meg az arcán, és berántott téged az ágyba, majd elkezdett csókolgatni, és... hát... igen. Nem kértek hentait, ezért nem írom le, mi volt, de szerintem értitek. Szóval AZ után lihegve fordult feléd, majd megkérdezte:
-Kiengeszteltelek?
Gondolkodtál, majd egy perverz vigyorral az arcodon válaszoltál:
-Nem.
-Akkor úgy látszik tepernem kell...-suttogta a füledbe, majd felédkerekedett, és megint AZT csináltátok. Szóval együtt is voltatok, Seijuro úszott, és megfázott. De ettől még úgy vélted, ez a karácsony volt a legkülönlegesebb neked.

(KÉRÉSEK LEZÁRVA)Anime Characters HUN Oneshots!!!Where stories live. Discover now