Shikamaru x Reader: Pók

971 37 10
                                    

Elhelyezkedtél a kádban dúdolva kedvenc számod zenéjét. Épp nyúltál volna a tusfürdőért, amikor egy ronda keresztespók ereszkedett le előtted.
Te rohadtul félsz a bogaraktól. A horror jumpscaretől való sikolyokat megszégyenítő sikoltással ugrottál ki a kádból, magadra kapva egy törölközőt. A pók megszédült, és beleesett a kádba, amelytől elkezdtél hátrálni. Gyors léptek, és egy aggódó Shikamaruval találtad szembe magad.
-Minden rendben van? Mi történt?-kérdezte Shikamaru, majd körbenézett, hogy mi miatt sikoltottál. De nem talált semmit. Semmi szokatlant. Tekintete rád szegeződött. Hajad egy kócos kontyba fogva, és egy szál törülköző takarja tested. Shikamaru arcán halvány pír jelenik meg, de újra megkérdezi.
-Miért sikoltottál?-A rémülettől egy hang nem jött ki a szádon, csak a kád felé mutattál. Shikamaru odament, ránézett, majd vissza rád. Ezt még eljátszotta 3szor, majd egy kicsit idegesen tovább faggatott.
-Mi van itt?-nagyon nehezen, de végül kinyögted.
-P-P-pók...k..-adtad a választ és *szemsz.* rémült íriszeidet Shikamarura vezetted.-Vidd i-in...nnen....
Shikamaru nem hitte el, hogy csak egy pókért sikítottál. Szemét becsukta, két kezét tarkójára hejezte, majd elkezdett panaszkodni.
-És csak egy pókért sikítottál? Kellemetlen, én meg ezért rohantam fejvesztve. Azt hittem megtámadtak.-visszanézett rémült arcodra, mikor könnyáztatta szemeidre tévedt tekintete. Odament hozzád, és szorosan megölelt. Fejedet vállába fúrtad, és mélyen beszívtad férfias illatát.
-Már értem. Utálod a bogarakat. Ezért vagy mindig Shinotól 2 méter távolságban, és ezért sikítottál.-ennél a megállapításánál elmosolyodott, majd lágy, szerelemittas hangon folytatta-Elintézem neked, rendben?
-R-rendben...-adtad válaszod. Shikamaru abbahagyta ölelésedet, és a kád felé indult.
-Hova mész?
-Hát elpusztítom a pókot.-mondta meglepetten Shikamaru.
-Úristen rohadt közel vagy hozzá!! Gyere hátrébb! Az árnyékfojtó jutsuddal intézdd el! Az bisztonságos!- győzködted Shikamarut, akinek már eléggé elege volt ebből a pókból.
-Hagyd már szerencsétlen pókot!-morogta, és kihúzta a dugót, és a póknak a lefolyó lett az örök börtöne.
-Ennyi vo-hirtelen nyakába ugrodtál, aminek következtében, majdnem elestetek, de Shikamaru megtartott titeket.
-Én hősöm~❤!-Nem próbáltad tagadni,repestél az örömtől, hogy ennek a dögnek végre befellegzett. Shikamaru szemeibe néztél, amit egy ideig ő is viszonzott, de később tekintete már ajkaidat kémlelte. Tudtad, hogy szerelmed mit szeretne, így ajkaitokat összeérintetted, mely egy szenvedélyes csókként végződött.
-Ez a jutalmad.-súgtad fülébe, mire felháborodott szerelmed egyből vitatkozni kezdett.
-Bosszantó! Ennyi a jutalmam? Csak? Legközelebb Shinot ültetem melléd...-durcáskodott Shikamaru, de nem tudta befejezni, mert ismét elhallgattattad. Miután ajkaitok elváltak egymástól, elkezdted húzni a hálószoba felé, aminek Shikamaru örült.
-Na, ezt már szeretem!-mosolygott.


*egy khm khm után, reggel, 9:00, Ichirakuval szembeni étterem.*

Naruto meghívott titeket(mindenkit) Ramenezni. Utoljára Shino ért oda, tiszta feketében.
-Mi történt Shino?-Kérdezte Sakura.
-Thomast...megölték...a kicsikémet..-mesélte Shino.
-Milyen bogár volt, Shino-kun?-érdeklődött Hinata.
-Egy keresztes pók...
Ennél a mondatnál Shikamaru és te kiköptétek a narancslevet, egymásra néztetek, majd Shinora. Mindenki a ti reakciótokat figyelte. Majd egyszer csak kitört belőletek a nevetés.

HELLÓKA!!!
Ez a story igaz történet alapján készült. Én voltam szerencsétlen lejány, aki szembekerült egy pókkal. Nos, khm khm nem volt, sem Shikamaru, helyette a szomszéd ismét kinyitotta az ablakot, és kiüvöltött:
-BETÖRTEK?
Majd becsukta az ablakot...
A hős lovag, aki megszabadított a szörnytől Apa volt.
Új dolgot kell felírnom a tökéletes pasi ideálhoz:
(Eddigi)
•Megtudjon védeni.
(Most frissített)
•A poloskákat és a pókokat el tudja pusztítani. Ez a LEGFONTOSABB!!!

(KÉRÉSEK LEZÁRVA)Anime Characters HUN Oneshots!!!Where stories live. Discover now