Guren× Reader: Munka

835 39 3
                                    

*gomen, nemtom kik kérték, de egészségükre eme oneshot elfogyasztásával!*

Te egy vámpír vagy. Kiskorodban átváltoztattak téged, és ennek hála a vámpírokat szolgálod. Nem volt senkid, barátaid nem voltak, egyedül a mészárlás volt neked. Egészen addig, amíg nem találkoztál vele. Gurennel, aki információkat szállított nektek az ellenségről. Guren volt az egyetlen, aki barátságos volt hozzád, Guren felé voltál egyedül nyitott. Sokat találkoztatok, míg a végén összejöttetek. Ám Guren egy időben elkezdett kerülni téged, egészen pontosan a Királynő halála óta, amikor is a Szeraph és Mika megszöktek. Azóta saját osztagot kaptál, te vagy a vezető. De hiába mindez, ha az, akit szeretsz, kerül téged! De ez ma mashogy lesz!- gondoltad, miközben Guren szobája felé mentél. Remélted, hogy ott találod. Bekopogtál, majd amikor meghallottad a "Gyere be"-t, bementél. Guren egy barna íróasztalnál ült, és épp a szállítási papírokat nézte át. Felpillantott a papírokról, és tekintete találkozott (szemszín) csillogó íriszeiddel.
-Mit szeretnél? Az osztagod készen áll a bevetésre?-kérdezte.
-Én csak beszélni jöttem..-bizonytalanodtál el. Amint kimondtad, Guren rádförmedt.
-Beszélgetés helyett a dolgodat végezdd!
A szavai szinte tőrként hatoltaak a szívedbe, de arcod maradt rezzenéstelen. Közelebb mentél Guren íróasztalához, és leültél a vele szembe levő székre. Guren rád nézett, majd  mjd folytatta a papírmunkáját. Nem tudtál mit mondani erre, így pár percig csendben ültetek, amíg Guren meg nem szólalt, de nem nézett fel a papírjaiból.
-Akkor miről akarsz beszélni?
-Nos...Én...öhm...-Nem találtad hirtelen a szavakat, pedig a szöveget begyakoroltad a szobádban.
-Ha nincs semmi közölnivalód, ne lopd az értékes időmet.-válaszolt hidegen. Könnyeid utat törtek, majd amint ezt észlelted, kiviharzottál a meglepett Guren irodájából. Nagyon bántottak téged a szavai, és a távolságtartása, és erre még ez a beszélgetés is rátett egy lapáttal.

*timeskip*
Fáradtan léptél be a szobádba a nehéz küldetésen után. Kifáradtál. Ez meg is látszott, mivel csak 3 lépést tudtál tenni, majd ráestél az ágyra. Immáron oldalfekvésben gondolkodtál a mai nap eseményeiről, mígnem elnyomott az álom. Nemtudod pontosan, meddig aludtál, de arra eszméltél fel, hogy két erős kar ölel magához. Kinyitottad (szemszín) szemeidet, és egy fáradt Gurent láttál, aki, amint találkozott tekintete a tieiddel, még közelebb húzott magához, majd a homlokodra egy csókot nyomott.
-Sajnálom...csak a munkámmal foglalkoztam, és elfelejtettem veled is időt tölteni..-Hangja bűnbánó volt, de te nem bocsátasz meg könnyen, így hátat fordítottál neki, és ignorálni kezdted. Érezted, hogy hátadnak egy izmos mellkas simul, majd Guren arcát a nyakadba fúrta, karjával szorosan magához húzott, és már csak az egyenletes szuszogását hallottad. Elaludt. Érezted, hogy a te szemhéjad is egyre nehezebb, majd téged is elnyomott az álom.


Huhh, kész lett!
Nos, a kövi egy Shinya x reader lesz :) ,azt pedig követi egy Mika x reader, majd egy Kamigami no Asobi Loki x reader. Dasvidanya!*Victoros mozgással balra el*

(KÉRÉSEK LEZÁRVA)Anime Characters HUN Oneshots!!!Where stories live. Discover now