Akutagawa sosem mosolygott. Egyszerűennem tudott.
Nem sírt, nem nevetett, nem szenvedettlátványosan.
Akutagawa sosem érzett semmit.
Nem, ez még így sem helyes. Ugyanisszinte mindig dühös, ezért is ő az egyik legjobb a maffiában. Azereje, a Rashoumon egy démon, melyet kedve szerint irányíthat. Azelőbbi állítást kiegészíteném:
Akutagawa a dühön kívül nem érzettsemmit.
És, mi ez a múlt-idő? Nos, ez márakkor megváltozott.
Ryunosuke sikeresen kiiktatta azellenséges szektába tartozókat. Rájött a köhögés, mely márrégóta kínozta, így szája elé emelte kezét, maikor valakimegszólította.
-Te vagy Akutagawa Ryunosuke?
Megfordult, és egy barna hajú lánnyaltalálta szembe magát. Kezében kis jegyzetfüzetet szorongatott,míg másikkal a tollát kattintgatta.
-Ki kérdezi?-tette fel a kérdéstridegen a fiú. Már elsőre feltűnt neki a lány Zöldesbarnaírisze, és vékony pupillája. „Egyedi"-gondolta-"Egy ilyenszemet senki sem felejt el egykönnyen"
A lány ajkaira kis mosoly húzódott,de nem válaszolt, ezzel is húzva a férfi agyát.
-Ha nem válaszolsz, megöllek.-olyankönnyedén, és mégis ijesztően ejtette ki ezeket, hogy alegerősebb lélekkel bíró egyén is ilyenkor remegni kezdettvolna. De a lány meg sem rezzent.
Ryuu megunt a válaszra várni, éselőhívta démonát.
-Rashoumon!
A fekete árny szélsebesen száguldotta barna hajú felé, aki elmosolyodva várta a démoni halált.
A fekete lélek a fiúnak ellentmondvahirtelen megállt pont a lány előtt.
„Képesség? Nem...ez nemaz...-gondolkodott a fekete köpenyes-Ez az átkozott nőszemély nemtehette. Még én sem tudom iránytani, nemhogy...-és itt eszébejutott az egyetlen ésszerű megoldás erre a számára ismeretlencselekedetre- Rashoumon...nem akarja bántani? Vagy...úgy véli,fontos lesz a jövőben..?
-Miért állítottad meg?-kérdezte,majd még nagyobb mosolyra húzta ajkait-Csak nem megkedveltél,Akutagawa?
-Miért vártad, hogy végezzek veled?-felelt kérdéssel a kérdésre.-Miért nem félsz tőlem, mint bárkimás?
-Az életben nem találok értelmet. Éscseppet sem vagy ijesztő.-válaszolta, majd a fiú felé indult.- Amaffiához akarok csatlakozni.-megállt előtten, és kinyújtottahófehér kezét.- Yumiko Osamu.
-Az én nevemet tudod.-mondta, éskezet rázott a lánnyal.
Akutagawában akkor, valamimegváltozott.
Pár héttel később elkezdte furcsánérezni magát. Ha meglátta, úgy érezte, a szíve majd' kiszakad ahelyéről. Először azt hitte, lebetegedett, de 2 hónaponkeresztül csak nem lehet beteg!
Most is ezt érezte. Több tucat embertmészároltak le, de az arcát, ha rá néz gyilkolás közben,forróság önti el, és életben tartó szerve egyenletlenül,számára igenis hangosan dobog.
-Huhh, ezzel is készvagyunk~!-Nyújtózkodott Yumiko, majd csillogó szemekkel a fiúranézett- Ugye beugrunk valahova kajálni?
Nem szólt semmit, csak megindult azértetlen lány fejé. Mikor odaért, a falnak nyomta.
-Miért csinálod ezt?
-M-mit..?
-Hogy ezt váltod ki belőlem.-Fogjameg kezével csuklóját, míg másikkal a falat támasztja.- Hogyvalahányszor meglátlak, melegem lesz, és hevesen kezd verni aszívem.
Felnézett a lányra. Arca haloványpírban úszott, ajkai-melyek rejtélyes módon vonzottákAkutagawát- résnyire elnyíltak. Ahogy fogta Yumiko csuklóját,érezte a pulzusát. Elmosolyodva hajolt a lány füléhez, ésgyengéden belefújt, mire a zöldszemű összerezzent.
-Neked is gyorsan ver a szíved-suttogta
-T-talán.-kezdett el dadogni, amit afiú aranyosnak talált. Még maga is meglepődött ezen akifejezésen, amit az imént használt.
-Kipróbálhatok valamit?-a lány egyaprót bólintott, mire elengedte csuklóját, és álla alá nyúlt,fejét magasabbra emelve, Akutagawa a vonzó ajkakhoz hajolt, éssajátjait összeérintette velük. Yumiko nem ellenkezett. Nemtudott, és nem is akart. Tetszett neki. Akár csak Ryunosuke-nek. Afiút életében egyszer valami ismeretlen érzés töltötte el:Boldog volt..
Nem akart véget vetni az érzésnek,de a levegőhiány rákényszerítette. Miután elvált a lánytól,még egy apró csókot adott annak arcára, majd neki hátat fordítvaelindult a kijárat felé. Mikor észrevette, hogy társa nem követi,hátrafordult.
-Nem megyünk enni?-Kérdezte mosollyalaz arcán.
Nyuhh Drágáim! Nemtudom ki kérte a Shinya x reader-t de holnapra(ha lesz netem mehe XD) hozom!
YOU ARE READING
(KÉRÉSEK LEZÁRVA)Anime Characters HUN Oneshots!!!
FanfictionSziasztok! Mint ahogy a címből is kiderül, anime karakterekről kérhettek tőlem priviben vagy a commentben oneshotokat! Lehet ez akár Hentai,Yaoi,normál... vagy amit szeretnétek! egyenlőre ezekből válasszatok: Diabolik lovers Yarichin Bitch club Kak...