Nudne początki...

114 12 7
                                    

Pov. Aleksander

Biegłem wzdłuż korytarza mojej szkoły, wpatrując się w każde napotkane dzrwi od klas. Szukałem sali od matematyki, za którą niedokońca przepadam. Sama szkoła jest dla mnie utrapieniem, ale mam powód dla którego codziennie wstaję z łóżka. Tym powodem jest pewien chłopak, który mi się bardzo, ale to bardzo podoba. Nie wiem jednak, czy on odzwzajemnia moje uczucia...

Jest to zielonooki szatyn, o imieniu Maks. Nie jestem dobry w opisywaniu, ale uwierzcie mi , jest on najpiękniejszym człowiekiem który żyje na tej Ziemi.
Nie wiem o nim zbyt wiele, ale myślę, że moglibyśmy zostać chociaż przyjaciółmi. Co do przyjaciół, ma ich parę, ale za to dba o nich oraz pomaga im kiedy tego potrzebują. Mógłby mieć ich o wiele więcej, ale ograniczył się tylko do tej liczby znajomych...

Spóźniony zapukałem do drzwi klasy od matematyki. Kiedy usłyszałem ciche ''proszę" niepewnie wszedłem do środka i przeprosiłem nauczyciela za spóźnienie.
Rozejrzałem się po klasie szukając wolnego miejsca.
Musieliśmy zostać połączeni z inną klasą, ponieważ wielu osób nie kojarzyłem...

Ku mojemu (chyba) szczęściu jedyne wolne miejsce było koło Maksa. Usiaďłem koło niego nie robiąc przy tym żadnego zbędnego hałasu. Zajmując miejsce poczułem na sobie wzrok mojego sąsiada z ławki, więc odwrociłem twarz w jego stronę. To co zobaczyłem było najpiękniejszą rzeczą na świecie. Był to szeroki uśmiech widniejący na jego twarzy. Widząc go sam się uśmiechnąłem, a następnie skupiłem nad tym co mówił nauczyciel...

Całą lekcję moja twarz musiała zostać skazana na ciągłe czerwienienie się, ponieważ każdy jego ruch w moją stronę, działał na mnie mega dziwnie i zagadkowo... Mam nadzieję że tego nie zauważył.

Po około pół godziny usłyszałem dzwonek na przerwę.
Przy drzwiach zaczepił mnie mnie Maks. Odwrócilem się i czekałem na to co zrobi...

____________________________________________________________

Ohayo!

Jest to pierwsza część tego opowiadania. Możliwe błędy będą poprawione jeszcze w tym tygodniu... W tym rozdziale za zawarłam tutaj delikatny opis Maksa. W następnym postaram się zmieścić opis Aleksa...

Mam nadzieję głównemu bohaterowi spodoba się to opowiadanie... Tak ogólnie zapraszam na jego konta
na Wtt... Aleks_Olek( A taka reklama xd ). Chłopak ma książki, które przyjemnie się czyta... Jest świetny w tym co robi, więc niech robi to dalej ♡

Oraz na konto jego przyjaciółki :) Yuumi_Uchiha Też jest świetna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Oraz na konto jego przyjaciółki :) Yuumi_Uchiha Też jest świetna. Dzięki niej dowiedziałam się o istnieniu Naruto! ( Naprawdę xd ) Jej książki, według mnie, bardzo wciągają i widać że się stara...

 Dzięki niej dowiedziałam się o istnieniu Naruto! ( Naprawdę xd ) Jej książki, według mnie, bardzo wciągają i widać że się stara

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Kim dla Ciebie jestem? -ALEKSYMIL-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz