Rozdział IX

49 8 3
                                    

** Aleksander **

Weszliśmy do parku i usiedliśmy na ławeczce znajdującej się koło małego jeziorka. Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. W pewnym momencie wstałem i łapiąc go rękę pobiegłem z nim usiąść na trawie, bliżej jeziora. Znajdowaliśmy się pod drzewem. Maks oparł się o nie, a ja nie wiedząc co robić, położyłem głowę na trawie.
Parę sekund później poczułem jak Maks przenosi mnie tak, aby moja głowa znajdowała się na jego kolanach. Lekko zarumieniony spojrzałem na niego.

Maks- Tak będzie Ci wygodniej... - powiedział i odwrócił głowę. Próbując  zakryć ledwo widoczne rumieńce.

Zamknąłem oczy i uśmiechnąłem się.
Było mi wygodnie, więc po jakimś czasie zasnąłem.

** Maksymilian **

Kiedy usłyszałem ciche chrapanie, zrozumiałem że Aleks zasnął. Pogłaskałem chłopaka po głowie. Postanowiłem go nie budzić, ponieważ jak śpi wygląda mega słodko... Minęła godzina kiedy usłyszałem.

Aleks- M-Maks?

Maks- Co jest?

Aleks- N-Nie ważne...

Maks- No dobrze... Wracamy?

** Aleksander **

Szliśmy w stronę domu chłopaka, przechodząc koło bramy parku Maks zatrzymał się i popatrzył mi w oczy.

Maks - A-Aleks...? - zrobiłem pytającą minkę - Ja... Wiem że to może trochę dziwnie zabrzmieć, ale... - przerwał na    chwilę.

Aleks - Ale...? - zapytałem niepewnie

Maks - Myślę że czuje do Ciebie coś więcej niż przyjaźń...

Aleks - ... - Chciałem coś  powiedzieć, ale w tej chwili nie potrafiłem. Stałem więc wpatrując się w smutną twarz Maksa.

Maks - P-przepraszam... Mogłem tego nie mówić. Jak chcesz możesz się spakować i... - wtulilem się w niego  mocno, a ten przytulił mnie do siebie jeszcze bardziej.

Po chwili delikatnie odsunalem się od niego spojrzałem w jego piękne oczy.
Zrobiło mi się ciepło mimo chłodnego
wiatru.

Maks - Wracamy?

Aleks - M-Możemy...

Chłopak złapał mnie niepewnie za rękę , co mnie trochę zaskoczyło. Ścisnąłem trochę mocniej jego dłoń  i ruszyliśmy do domu.

Ohayo!
Rozdział wstawiony. Znajdzie się w nim dużo niedociągnięć  i wiele rozmaitych błędów. Bardzo Was za to przepraszam! Teraz się z Wami żegnam .

Do następnego! ♡

Kim dla Ciebie jestem? -ALEKSYMIL-Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz