4

105 13 2
                                    

მესამე პირი:
"-ო სეჰუნ დაბრუნდი სანამ დაგიჭირე და დაგსაჯე. -ყვირის მუქნანიანი და ფერმკრთალ ბიჭს მისდევს.

-აქეთ არ დაგსაჯო ფრთხილად იყავი. -სიცილით უპასუხა და გაჩერდა. მუქკანიანიც მალევე დაეწია და წელზე ხელები მოხვია.

-მიყვარხარ.

-მეც მიყვარხარ. "

-ჯანდაბა სეჰუნ შემეშვი. -იღრიალა ქაიმ, რომელიც სიზმარმა გამოაღვიძა და თან ოფლში ცურავდა.

-ისე რა საინტერესოა არა?! ვინარის სეჰუნი? -გაიგო უცებ ხმა და ხმის პატრონს შეხედა.

-ბექიონ შენ აქ საიდან მოხვდი?-იკითხა დაბალი ბიჭის დანახვისას რომელსაც პიჟამა საყვარლად მოერგო ტანზე და თან თმებს იჩეჩდა.

-გამეღვიძა და მოცედი, მაგრამ სეჰუნი ვინაა?- ამოიბუზღუნა ბექმა და საწოლში  პარტონის დაუკითხავად შეძვრა. გაოგნებული ჯონგინი ჯერ ხმასაც კივერ იღებდა უკვირდა ბექიონის საქციელი.

-დედამიწაზე ხარ? -იკითხა უკვე გაბუტულმა ბექმა და ქაის პრესს ხელი აუსვა. ქაი ამაზე უარესად შეკრთა და პასუხი სჭირდებოდა თუ რა დაემართა ბექიონს და ასე რატო იქცევა. გონს როდესაც მოეგო ელოდა ისევ იმ სრულყოფილ თითებს რომელიც მის პრესზე სასრიალებდნენ, მაგრამ იქ მთლად მარტო იყო.

-ჯანდაბა უკვე მოჩვენებები დამეწყო ყოჩაღ კიმ ჯონგინ! -უსაყვედურა საკუთარ თავს და ზედა გადაიცვა შემდეგ კი ბექიონის ოთახში შევიდა. ბიჭს ტკბილად ეძინა და გადასაფარებელში გახვეულიყო.

ბექიონის pov:
ძილში ვიგრძენი თბილი ტუჩების შეხება კისერზე, მაგრამ ვერ ვერკვეოდი მალავე კი ვიღაცამ მთლიანად ჩამიხუტა.

-მეძინება ნუმაღვიძებთ.-ამოვიბუზღუნე, მაგრამ ხმის გაგონებისთანავე შევკრთი.

-დაიძინე პატარავ უბრალოდ შენს გვერდით ძილი მესაჭიროება. -ჯანდაბა ეს ხომ ქაია. შეპასუხება მინდოდა, მაგრამ რატომღაც მისი სურნელი მომწონდა გაბრუებულს კი მალევე ჩამეძინა.

ქაის pov:
ისევ სეჰუნი დამესიზმრა, შემდეგ კი ბექი მომელანდა. ზედა გადავიცვი და მის ოთახში შევედი უკვე ორივე ძალიან მტანჯავს. ორივე თავისკენ ნექაჩება ისე რომ ვერც კი იგებენ.

-მეძინება ნუმაღვიძებთ.-გავიგე უცებ ხმა როდესაც მთელი სხეულით მივიზიდე ჩემსკენ. ძალიან საყვარელია ასეთ დროს და საერთოდ ჩემოთახში რო წავიყვანო არა?!

-დაიძინე პატარავ უბრალოდ შენს გვერდით ძილი მესაჭიროება. -ვუთხარი და პასუხი აღარ გაუცია როგორც ჩანს ჩაეძინა. ფრთხილად ავიყვანე ხელში და გადასაფარებელი მოვასხი შემდეგ კი ჩემს ოთახში გავიყვანე და ნელა დავაწვინე. მალევე კი მეც მის გვერდით დავწექი და დავიძინე.

მესამე პირი:
დილით ბექიონმა გაიღვიძა თუარა ვიღაცის სუნთქვა იგრძო რაზეც ცოტა სასიამოვნო ჟრუანტელმა დაუარა. უმცროსის(პს. ვინც არიცით წლოვანებით ქაი ბექიზე პატარაა) მკლავებიდან თავი ფრთხილად დაიხსნა. ოთახს თვალი მოავლო და მიხვდა რომ ეს მისი ოთახი ნამდვილად არაა.  ოთახის კუთხეში კი ფოტო დალანდა რომელზეც ორი მაღალი ბიჭი იდგა და იღიმოდა. თითქოს ეჭვიანობის ტალღამ დაუარა ბექიონს როდესაც სურათი ახლოდან ნახა. ქაი და ვიღაც ბიჭი რომელიც ქაის მთელი ძალით მიწებებოდა მუქკანიანს და გულიანად იღიმოდნენ.

-რასუყურებ? -გაიგონა უცებ ხმა რაზეც დაბალი ბიჭი შეხტა.

-ა...არაფერს ქაი-თქვა ბლუყუნით და მისკენ მიბრუნდა.

-ნუ მატყუებ პატარავ. ალბად გინდა რომ გაიგო ვინაა ქერათმიანი ბიჭი ასე არაა?-იკითხა ქაიმ და სირცხვილისგან და გაბრაზებისგან ეეთდროულად აწითლებულ ბიჭს მიუახლოვდა.

-მინდა გავიგო ვინაა... -ჩაიჩურჩულა ბექიმ.

-ბოდიში პატარავ მაგრამ ჯერ მაგის დრო არაა. -თქვა ქაიმ და უფროსის ტუჩებს დაეწაფა  მშიერი მგელივით, მაგრამ ყველა გასაკვირი ისაა რომ მას ბექიც აყვა.



Hello. Merry christmas! ახალ წელს გილოცავთ ჩემო კარგებო❤ იმედია ეს წელი კარგად გაატარეთ მერე და შემდეგი წელი უკეღესი ყოფილიყოს❤ პს შემიფასეთ ახაკი თავი და
თუ მოგეწონებათ vore♡

only boys(დასრულებული)Where stories live. Discover now