10(The End)

83 14 6
                                    

ავტორის თხრობა:
ოთახში რამდენიმე ადამიანს მოეყარა თავი და სეჰუნისა და ჯონგინის ჩხუბს უყურებდნენ, ორივეს დავიწყებოდა მათ გარშემო არსებული გარემო. ბექიონი კი სხვებთან ერთად უყურებდა მოკამათე ჯონგინს.

-შენი ბრალია რომ წავედი ჯონგინ!-იყვირა სეჰუნმა.

-ჩემი ბრალი მხოლოდ ისაა რომ შეგიყვარე! იცოდე ახლავე წადი აქედან და აღარ მოხვიდე. სწორედ მაშინ როცა წახვედი ყველაფერი დამთავრდა მე ბექიონი მიყვარს  და შენ მხოლოდ ჩემი წარსულის ნაწილი ხარ. -იყვირა ჯონგინმა და ბექიონს ხელი ჩაავლო, შემდეგ კი იქაურობას მოშორდა. დაიღალა უკვე. ნუთუ ასეთი ძნელია რომ ბედნიერება ეღირსოს?! ჯერ სეჰუნმა მიატოვა შემდეგ კი მაშინ დაბრუნდა როცა კვლავ ბედნიერია და კვლავ შეუყვარდა.

-ჯონგინ მეტკინა... -გაიგონა უცებ ხმა და თვალებაფრემლიან ბექიონს ხელი გაუშვა შემდეგ კი გულში ჩაიკრა. მას ის უყვარს ეს ასეა და ვერავინ ვერ შეცვლის ამას. მისი ცხოვრების აზრი ბექიონია და სხვა არავინ.

-მაპარიე ბექი. გპირდები ეს არასდროს აღარ განმეორდება. შენ ყოველთვის ჩემთან იქნები. მაპატიე პატარავ... -ამოიჩურჩულა ქაიმ და ბექიონს ლოყაზე აკოცა შემდეგ კი ცრემლებს ნება მისცა მის სახეზე ემოგზაურათ. მალევე კი გრძელი თითები იგრძნო წელზე.

-ყოველთვის შენთან ვიქნები კიმ ჯონგინ. ძალიან მიყვარხარ და არ გაბედო ჩემი გაშვება არავითარ შემთხვევაში. -თქვა ბექიმ და ქაის ცრემლი მოწმინდა. ჩახუტებულები კი დიდხანს იდგნენ და ამით ტკბებოდნენ. სიჩუმე ზოგჯერ ცუდია ზოგჯერ კი ისაა რასაც ადამიანი ნატრობს. ეს სიჩუმე მათვის საუკეთესოა რადგან აქ სიტყვები ზედმეტია.

-ბოდიში მყუდროების დარღვევისთვის მაგრამ კარი იხსნება. -თქვა სირბილით დაღლილმა ჩანიოლმა და დანარჩენებთან ერთად  გაიქცნენ გახსნილი  კარისკენ რომელიც ისე ბრუნავდა ვიღაცას ჩაითრევდა. უცებ კი ის მოხდა რასაც ელოდნენ კიდეც სეჰუნი და ბექიონი შიგნით შეითრია მხოლოდ ჯონგინმა შეძლო სწრაფი რეაგირების მოხდენა და ორივე დაიჭირა. მხოლოდ ერთის გადარჩენა შეეძლო. მხოლოდ 1 დარჩებოდა მის გვერდით მალევე კი გადაწყვეტილება მიიღო და მხოლოდ ეს სიტყვები თქვა.

-მაპატიე სეჰუნ მაგრამ შენი არჩევანი იყო იმ სამყაროში წასვლა. -თქვა ქაიმ და სეჰუნს ხელი გაუშვა ბექიონი კი მორევიდან(მგონი სწორად  ვთქვი) გამოიყვანა, სეჰუნი კი იქ წავიდა საიდანაც ბექი მოვიდა. კარი  კი მალევე დაიხურა. ჯონგინს ბექიონი მჭიდროდ ყავდა ბექიონი  ჩახუტებული.

-შენ მე ამირჩიე. -თქვა ბედნიერმა ბექიმ და ქაის მოსასხამს ჩაებღაუჭა.

-ასეა და მუდამ ჩემთან იქნები. მიყვარხარ ბექი. -თქვა ჯონგინმა და ბექიონს აკოცა. არავის აღარ ემალებოდა,  რადგან მათი სიყვარული ნამდვილია. რა ბედი ეწია სეჰუნს? სეჰუნს ყველაფერი დაავიწყდა და ახალი ცხოვრება დაიწყო.

-ჭირი იქა ფქვილი აქა. -თქვა ჩანიოლმა და ყველას ყურადღება მიიპტრო. მალევე კი ყველას სიცილი აუტყდა.

    დ  ა  ს  ა  ს  რ  უ  ლ  ი  !   !  !  ♡


იმედია  მოგეწონათ ფიკი და გთხოვთ შემიფასოთ თუ მოგეწონათ vote  არ დაგავიწყდეთ❤ აუცილებლად დააფიქსირეთ რას ფიქრობტ ფიკზე

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 05, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

only boys(დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora