След няколко месеца Jungkook наистина започваше да харесва малко Ив ,но не чак толкова колкото харесваше Jimin. Просто сърцето му изгаряше за Jimin ,но той виждаше ,че Jimin харесваше Петя и сърцето на Jungkook се скъсваше ,защото знаеше си ,че няма да се получи това което той искаше ,но знаеше ,че поне Jimin щастлив с нея.
.....
Jungkook отиваше към залата която те тренираха и точно пред вратата той видя Jimin да се целува с Петя и гледката като той видя направо му скъса сърцето на милиони парчета ,а в същото време щом те го видяха спряха , Jimin му се усмихна и му каза Здрасти. Jungkook не го отрази и просто мина покрай . Jungkook просто не искаше да ги вижда не искаше да вижда никой, скри се в неговата съблекалня и започна да плаче След няколко минути Jimin почука на вратата. Jungkook си изтри сълзите ,гримира се за да не се вижда ,че е плакал и каза на Jimin да влезе. Jimin влезе и попита, защо мина покрай тях толкова разгневен и дори не му каза здрасти,а Jungkook се обърна и бързо излезе от стаята и отиде при другите, но Jimin нямаше как да не забележи, че той е плакъл .
Jungkook:
Оффф искам по бързо да свършат тези тренировки и да се разкарам от това място и от този град.Не искам да виждам никой повече в своя живот. Искам да отида на някое място където ще мога да се напия и да умра.
....Така и прави ... Спокойно не е умрял просто се разкара...
След няколко дни...
Всички се притесняваха и и търсеха къде е Jungkook , но никой не го намираше....
-Какво се е случило с този човек не идва на тренировки, не вдига и дори го няма в тях, питахме родителите му и те незнаят къде е, оххх много се притеснявам къде е - каза V притеснено.
Всички гледаха притеснено и объркано, докато Ив не се сети че преди няколко седмици го беше завела на едно място което беше тайно и никой не знаеше освен тя и Jungkook ..
-Сетих се къде е Jungkook!! -каза Ив
-Ами хайде да вървим тогава -зарадва се Jimin.
-Не, не само аз ще отида!! -отвърна Ив и се затича към изхода .
-Не!! Ще дойда с-... -V го прекъсна и хвана.
-Оставия, нека тя отиде сама ще видим дали ще го доведе жив и здрав-каза V
-Добре тогава -каза Jimin
И точно тогава преди Ив да излезе от сградата Jimin се провикна и ѝ пожела късмет .
Ще видите какво се случва в другата глава... Дали Ив ще намери Jungkook и ще му помогне... Или няма да го намери ще го пуснат за издирване... Или вече е гушнал букета...
YOU ARE READING
Любовта на еднo Kookie
RomanceТова е история за Junkook и Jimin , но не след дълго Jungkook осъзнава , че харесва Jimin , но в живота им се появяват две момичета който тотално разбъркват живота им ....