4

117 7 12
                                    


Една седмица по късно

В залата за тренировки:

-Охх.... Моето бебчеее... Кукли... Къде сиии- замрънка Jin.

-Успокой се Jin!!!  Ще го намерим! Няма да се предаваме ще го намерим,  все пак той е наш приятел и не трябва да го уставен независимо какво! - успокойтелно каза RM.

-Наистина ли го нямаше там на онова място което се сети че може да е? Нали претърси навсякъде? - попита разтревожено J-Hope.

-Да потърсих навсякъде и го нямаше... Съжалявам.... - отговори му тъжно Ив.

В същия момент вратата на стаята се отвори и влезе......

-JUNGKOOKIEEEEEEEEEE- изкрещяха Jin и J-Hope в един глас и му се хвърлиха в задушаваща прегръдка.

(Пуууу не ме оставиха да довърша... ( ͡° ʖ̯ ͡°) )

Jungkook се отърва от прегръдката и отиде и прегърна Ив.

-Благодаря ти... Благодаря ти... Благодаря ти.... Че ми даде стаята за да мога да помисля.... Много ти благодаря Ив.

-Ах... Няма защо Куки се пак си ми приятел. - радостно му отвърна Ив.

-Ти каза че не си го виждала... Ти ни из-лъ...... ЧАКАЙ МАЛКО... ПРИЯТЕЛ ЛИ ЧУХ-Ококори се Jin.

-Ъъъъ...не... Да....Да  той ми е гадже ....-Jungkook я погледна въпросително я тя само с поглед му обясни че това е част от плана и.

-Честитооооо Куки и Ив!!!- казаха Jin и J-Hope пак в един глас.

-Браво Кук! - казаха Suga, V и Rm.

-Да... Честито.... Jungkookie.... -честити ревниво Jimin.

-Трябва да ни разкажете как стана това и кога стана това- започна да разпитва Jin.

-Ъъъъъ..... -опита се да измисли някаква история Jungkook , ама не можа да измисли и тогава Ив се сети.

-Когато отидох на мястото където мислех ,  че е и там той ми предложи.-разказа Ив.

-Супер...а сега трябва да се прибираме, че стана късно... - каза RM и отиде към изхода а след него другите мембъри от групата заедно с Ив и Петя....


Съжалявам , че ги правя кратки ама се надявам да ви харесват.....
(。>﹏<。)(。>﹏<。)(。>﹏<。)(。>﹏<。)(。>﹏<。)

Любовта на еднo KookieWhere stories live. Discover now