На път към вкъщи:
-Най-накрая ще спя!!-доволно каза Suga.
-Ама...Ти спа по време на тренировката също!-каза му злобно J-Hope.
-Е сега....пoдробности.- каза Suga.
-Хайде стига се оплаквайте , вече почти стигнахме.- каза раздразнено RM.
- Какво искате да ви сготвя?-попита Jin.
-Ramen!!!!-извикаха V и J-Hope.
Малко по назад от тях бяха Jungkook,Jimin,Ив и Петя.
-Чао хора ще се видим утре!- каза Петя и отиде в някаква посока.
-Е Куки...Как си?-попита Jimin.
Jungkook не му отговори.
-Защо не ми отговаряш Кукиии?-попита загрижено Jimin.
В същия момент телефона на Ив звънна.
-Ало да Веси.
-Ив...Бързо ела в градинката пред нас!!!!
-Защо?
-Тедо и Аврам се бият!!!
-Скараха се ,защото Аврам искаше да отидем всички на кино ,а Тедо искаше да отидем в парка.
-Серозно ли се бият за това?
-Да!
-Добре..ей сега идвам.
Край на разговора.
-Извинете ме,но аз трябва да ходя да видя едни приятели,защото днес си дойдоха от Италия.-излъга ги Ив.
-Добре.Чао...........бебче.-каза засрамено Jungkook.
-Чао Ив.-каза Jimin и помаха на Ив.
-Е....Jungkookie.....защо ме игнорираш?-разтревожено попита Jimin.
-Не те игнорирам.-излъга Jungkook .Той въобще не искаше да вижда или говори с Jimin все пак му разби сърцето.
-Игнорираш ме Jungkook!!! Но защо ме игнорираш???-попита отново Jimin.
-Защо ли??? Защото те харесвам , но ти ми разби сърцето и тръгна с Петя!!-разплакано каза Jungkook и започна да бяга.Бутна се в V , но не спря да му помогне, защото V падна , а продължи да бяга до вкъщи .Прибра се и се заключи в стаята му.
В същото време Ив пристигна в градинката пред тях и се опитваше с Веси да разстърват Тедо и Аврам .И успяха и накрая Тедо се съгласи да ходят на кино,защото Ив и Веси искаха също да отидат на кино и бяха готови да го набият ,защото им писна от тези двамата да се карат като малки деца.
___________________________________________________
Здравейте маймунки!
Как сте?
Надявам се да ви хареса!
И обещавам да качвам по често!
Айде чао от Ивчето 😆😆😘
YOU ARE READING
Любовта на еднo Kookie
Roman d'amourТова е история за Junkook и Jimin , но не след дълго Jungkook осъзнава , че харесва Jimin , но в живота им се появяват две момичета който тотално разбъркват живота им ....