Jungkook издърпа Jimin и го притисна към стената отвън клуба.
-J...Jung...kook........ти да не си пиян?-попита го уплашено Jimin.
-Не.....не съм пиян ...просто те измъкнах от онази тъпа кучка.-каза без емоция Jungkook.
-Но...миришеш на алкохол.-каза Jimin.
-Да знам и ти също миришеш на алкохол ...но не си пил нали?-попита Jungkook ,а Jimin само кимна.
-Добре....хайде в нас да се изкъпем,че не ми харесва тази миризма.-каза Jungkook и тръгна ,а Jimin го последва.
Тъкмо бяха стигнали до входа на Jungkook,но изведнъж Jimin спря..
-J...j... Jungkook.....-опита се да каже Jimin.
-Да какво има?-попита раздразнено Jungkook след това се обърна да види засраменото момче.
-Аз....ъм....аз....те......х...х...харесвам.....-едва го каза Jimin.
-Моля???!???-сърцето на Jungkook започна да бие толкова силно ,че щеше да изкочи от гърдите му.
-Чу ме...Аз казах ,че те харесвам...като повече от приятел....-започна да шепне Jimin.
-Ти...ти найстина ли го каза ...- Jungkook седеше като ударен от гръм и не можеше да повярва ,че човека който харесва също има чувства към него....
-Да....-почти не се чу това което каза Jimin.
Jungkook започна да ходи към Jimin ,но тогава се спъна ,падна и си одари лакътят.
-Ох.....-изохка той.
-Добре ли си ....имаш ли нужда от помощ???- паникьоса се Jimin и се наведе да види как е Jungkook.
-Да...да добре съм...само малко си ударих лакътя ...нищо ми няма.... -отговори съвсем спокойно Kooky.
Тогава Jimin хвана Jungkook ,взе му ключовете и го повлече към входната вратата....отключи я след това отиде до апартамента на Kooky отключи ...бутна Kooky на леглото да седне и отиде да вземе аптечката...върна се ...проми раната на Jungkook след това го превърза...задърпа Jungkook към банята ...даде му кърпата и го бутна в банята и след това му каза да се изкъпе ,а през това време той отиде да се изкъпе в другата баня....
След 10 минути Jimin беше си вече взел душ и тъкмо си търсеше дрехи който да облече и взе една от пижамите на Jungkook.
След това Jungkook излезе от банята му хареса гледката пред него....Jimin в една от най-хубавите му пижами.....след като го гледаше втренчено 2 минути той се осъзна и взе да си облече някоя пижама....
След това отиде на леглото и легна до Jimin и се обърна на другата страна......-Лека нощ -каза Jungkook и заспа.
___________________________________________________
Здравейте маймунки
Незнам но не мога да спра да пиша глави....просто ми се е дописали сега и направо нямам спирачка 😅😅😅
YOU ARE READING
Любовта на еднo Kookie
RomanceТова е история за Junkook и Jimin , но не след дълго Jungkook осъзнава , че харесва Jimin , но в живота им се появяват две момичета който тотално разбъркват живота им ....