9

87 6 6
                                    


Jimin продължаваше да бяга и да държи Jungkook за ръката вече от 10 минути. Някрая Jimin се умори и спря в близкото паркче.

-Мисля,че му се измъкнахме!-отдъхна си Jimin.

-Защо?Защо ме завлече в този парк?Какво искаш от мен?-влезе в роля Jungkook.

-Моля....Какво искам ли?...Нищо не искам...Сега те измъкнах от V ,защото щеше да те изнасили,а ти дори не ми отблагодари.-очудено каза Jimin.

-Няма за какво да ти отблагодаря...щеше да е по добре да ме изнасили.-отговори Jungkook без емоция.

-Моля?!?!?....Ти чуваш ли се какво говориш???Какво ти става последно време.... започна да ме отбягваш и да не искаш да говориш с мен и накрая ми каза нещо което много ме зачуди дали е вярно.-зячуди се Jimin.

-Вярно е Jimin!Харесвам те!..не ...не те харесвам...Обичам те!..-каза Jungkook и започна да се дърпа защото искаше да избяга от Jimin, Jimin отпусна хватката си и Jungkook успя да се отскубне от него и се затича към къщата му оставяйки Jimin объркан.....



В къщата на Jungkook.

Jungkook беше на леглото и горещи сълзи му се стичаха по зачервените от срам бузи.


-Как можах да му кажа....аз съм идиот....плана на Ив няма да стане....всичко провалих....сега сигурно ще започне да ме отбягва...той ще ме намрази-мрънкаше Jungkook .....И накрая реши да се изкъпе ....

Докато си взимаше душ той си мислеше какво да направи и реши това ,че ще си намери

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Докато си взимаше душ той си мислеше какво да направи и реши това ,че ще си намери ... Затвори кранчето на душа със все още течащи сълзи по бузите му...излезе от банята..... затвори вратата....обърна се и видя.........

обърна се и видя

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


.....да стой на вратата на стаята му........

-Ти....ти....как влезе тук и какво правиш тук?- попита изплашено Jungkook.

-Забрави ли ,че имам ключа на всички членове от групата, защото много често си губят ключа и дойдох да видя защо избяга така...чакай ти плачеш ли ?!?!??- учуди се Jimin.

-Не плача това са капки вода от душа.-отговори му Jungkookя ядосано.

-Лъжеш ме Jungkooka!Какво ти става?Какво да направя за теб за да спреш да плачеш?-поеиши тон Jimin.

-Питаш се какво ... -каза Jungkook и отиде хвана Jimin за кръста и го метна на леглото..















-Сега ще ти покажа какво.....
___________________________________________________

Здравейте маймунки.

Как минава първата седмица от ваканцията ?

Надявам се да ви хареса....А сега е време да пиша другите глави защото няма кога другате...че ще ме домързи.....😅😅😅

Любовта на еднo KookieWhere stories live. Discover now