В тренировъчната зала.
-SOPE SOPE SOPE-викаха Jin и V.
-...МЛЪКНЕТЕ НЕЩАСТНИЦИ ТАКИВА ИЛИ ШЕ ВИ ОТКЪСНА ТОПКИТЕ И ЩЕ НАХРАНЯ Yeontan С ТЯХ!-разкрещя се Suga и тогава V и Jin млъкнаха .
-Немога да повярвам, че вече имаме четири двойки в групата.-весело каза V.
-Отностно това......Аз и Jimin решихме да се разделим,защото вече няма никакви чувства между нас.-каза спокойно Петя.
На останалите от групата им паднаха устите.
В същия момент на вратата се почука и от там влязоха две момчета и едно момиче.-Весиииии....Мамееееее...и Педооооо.....какво правите тук?-попита ги Ив и отиде да ги гушне.
-Ъм....дойдохме да ви поканим на едно парти.-каза Аврам(Маме).
-Супер якото парти е и ще е жалко да го пропуснете.-каза развълнувано Теодор(Педо).
-Ох....да партито...съвсем забравих....е момчета ще идвате ли с нас?-попита Ив.
-Да!-казаха развълнувано V, J-Hope ,Jin, RM ,Suga,Петя и Jimin.
-Ъм....аз мисля да пропусна....-каза отегчено Jungkook и се отправи към входната врата за да се прибере в тях ,защото вече минаха тренировките,но тогава Ив го спря и го придърпа в страни.
-Това е твоят шанс Jungkook и не го пропускай!-пришепна му Ив.
-Ъммм...Мисля да пропусна....-каза Jungkook и тъкмо се обърна да каже чао и се замисли ....защо ли пък да не отиде на партито,тъкмо ще си намери друг .
-Знаеш ли какво ...ще дойда с вас!-каза Jungkook и тогава всички се отправиха към клуба.
Всички спряха пред клуба и го огледаха.
-Лооооллл....толкова е яко - ококори се V.
-Да казах ви ......супер мега гига якото е!!!!- каза развълнувано Педо и хвана Ив ,Аврам и Веси и ги завлече някъде навътре.
-Ъъъ....Аз Jin , Suga и J-Hope отиваме на бара...Чао ще се видим!-каза Rm и отпраши с другите трима нанякъде...
-Хей Петя ела на дансинга с мен...Моляяяяя!!!!-започна да се моли V и Петя прие и тогава и те отпрашиха нанякъде....Останаха само Jimin и Jungkook.
-Е...явно сме само ние.....-преди да довърши Jimin , Jungkook се изгуби в тълпата.
Час и половина Jimin търсеше Jungkook ,но така и не го намери...Накрая седна на бара и просто чакаше да се случи чудо и Jungkook да дойде отнякъде.
-Хей хубавец...искаш ли да се забавляваме?-попита едно младо към 20 годишно момиче пияно до козирката.
-Не ...благодаря-отговори и Jimin .Тогава тя се ядоса грабна го и тъкмо щеше да му забие шамар и изведнъж някой я бутна ,тя падна на земята,а този някой беше Jungkook ...след това хвана Jimin за ръката и го изведе от клуба .....
___________________________________________________
Здравейте маймунки
Днес написах 4 глави и съм много доволна от себе си ...но ще ги кача не наведнъж...а с няколко дни разлика ..но споко няма да е много голяма разлика.....
YOU ARE READING
Любовта на еднo Kookie
RomanceТова е история за Junkook и Jimin , но не след дълго Jungkook осъзнава , че харесва Jimin , но в живота им се появяват две момичета който тотално разбъркват живота им ....