2

120 8 4
                                    

- Patrz jaka z nich piękna para!

- Jenny, też widzę że coś się dzieje między Scorpiusem i Albusem ale nie przesadzaj. - jesteśmy na kolacji chcę w spokoju zjeść mojego tosta, cóż złudne nadzieje...

- No tak, ale oni są uroczy - chciałam coś powiedzieć ale Jenny kontynuowała swój monolog - proszę pogadaj z nimi , wybadaj co i jak, jak długo są ze sobą...

- Uspokój się. Między nimi coś iskrzy, ale ty zachowujesz się jakby się pieprzyli w każdym składziku woźnego w szkole! - Ludzie przy stole się na mnie spojrzeli, ale widząc z kim siedzę wrócili do spokojnego zajadania kolacji, o Merlinie jak ja im zazdroszczę!

- Nie będę niczego na nich wymuszać, niech się dzieje co ma dziać!

- Ale my dosłownie pomagamy zakochanym w szkole Molly z Jacobem, Kate z Erykiem, Mattowi z...

-Ale to Scorpius i Albus - przerwałam wyliczanie Jenny - oboje są nieśmiali, więc jeśli mam pomagać to tylko minimalnie i delikatnie.

- Ale...

- Żadnych ale! - znowu przerwałam mojej przyjaciółce- I daj mi w końcu w spokoju zjeść tego tosta!

Kiedy skończyłam poszłam do mojego dormitorium.

- Hej Sniff, gdzie jesteś? - Po chwili z dużej błyszczącej klatki wyszło małe stworzonko, Sniff mój niuchacz - No hej mały koleżko mam dla ciebie kolację - dałam mu jeść po czym pomogłam mu wejść do mojego łóżka (lubi spać na mojej poduszce), w między czasie Jenny wróciła z kolacji.

Wykonałam typowe nudne wieczorne czynności po czym poszłam spać.

- Dobranoc Jenny.

- Branoc Sarah.

***

Obudził mnie budzik. Jenny jak zawsze go przespała więc ją obudziłam, po czym po kolei poszłyśmy do łazienki się przyszykować ja dałam jeszcze jeść Sniffowi i zeszyłyśmy na śniadanie. Gdy usiadłam przy stole podleciała do mnie sowa mojego brata z nowym numerem proroka codziennego.

Powód Rozwodu małżeństwa Potter odkryty!

No jasne...

Już wiemy dlaczego Ginny Weasley i Harry Potter się rozwiedli! Pomimo fałszywych zeznań żony pana Pottera dowiedzieliśmy się, że to ona zdradzała swojego męża, a plotka jakowoż on miał zdradzić ją jest owinięta w kłamstwo. W dniu w którym Harry Potter wzniósł wniosek o rozwód postanowił utopić smutki po nie udanym małżeństwie w ognistej whisky, gdzie spotkał osobę x - nie podajemy ani imienia, ani nazwiska, ani płci ze względu na prośbę pana Pottera - i pod wpływem chwili przespali się ze sobą. Ich relacja w międzyczasie sprawy o rozwód się rozwijała, a gdy panna Weasley się o tym dowiedziała postanowiła udawać osobę zdradzoną. Jednak ze względu na duże sprzeczności w jej zeznaniach, prawda została odkryta i wiemy, że to ona zdradziła Harry'ego Pottera z niejakim Francisem J. Rodzina po dowiedzeniu się prawdy wyrzuciłą ją z domu, gdzie mieszkała po tym jak kazano jej się wyprowadzić się z jej poprzedniego miejsca zamieszkania po wniesieniu wniosku o rozwód, gdyż dom był zapiany na Harry'ego Pottera. Obecnie mieszka ze swoim kochankiem. Przegrała także sprawę w sądzie i nie uzyskała niczego z fortuny pana Pottera, opieka nad ich dziećmi także została przypisana panu Potterowi.

Marta Abott

Wow nie wiedziałam że można być aż tak podłym, wredna szmata, podobno tak go kochała. Ehh nie podano płci kochanka ojca Albusa, już wiem czym będziemy się zajmować, znaczy mówiąc my mam na myśli siebie a Jenny będzie snuła teorie spiskowe i każe mi wypytać o wszystko Albusa i może Sorpiusa, proszę niech nie pomyślą że zwariowałam.

***

- Myślisz że to może być facet? - spytała mnie Jenny.

- Cóż prawdopodobnie tak ze względu na to, że nie podano płci gdyby to była kobieta, raczej nie owijali by w bawełnę - szłyśmy właśnie na eliksiry

- A myślisz, że to może być... No wiesz... Draco Malfoy?

- Yhy. - zaraz mnie o to poprosi.

- A może podpytasz Pottera i Malfoya? - Ha! Miałam rację! Trafiony zatopiony!

- Zobaczę co da się zrobić, ok.?

- Świetnie - weszłyśmy do Sali od eliksirów i czekałyśmy na nauczyciela. No to teraz się zacznie... Muszę rozwiązać tajemnicę romansu Wybawcy Magicznego Świata i odkryć co jest między Scorpiusem i Albusem... Coś mi mówi że to będzie pracowity tydzień...

***********

ewentualne błędy zgłaszać

W pociągu do HogwartuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz