~Chapter 20~

601 57 0
                                    

Fara sa stau pe gânduri ma dezbrac si intru in cada,ma pun in spatele lui punandu-mi mâinile si picioarele împrejurul lui lipind-ul de abdomenul meu.
       El isi pune mâinile peste ale mele si închide ușor ochii lăsându-si capul pe umărul meu.Il mângâi ușor pe abdomenul lui făcând-ul sa se incordeze ușor,un mic zâmbet imi apare pe chip iar rănile parcă nici nu mai exista.
        Il sărut ușor pe gât,el deschizând brusc ochii si lasă sa ii scape un mic oftat.

-S-a intamplat ceva?Dacă vrei nu continui.

-Este in regula,doar mi-a fost dor de tine si...imi pare rau...

-Pentru?

-Bătaie...suspiciuni...ca te-am lăsat baltă...

-Si mie mi-a fost dor de tine!

       Il strang mai tare la piept si il întorc cu fata spre mine,el se incolaceste in jurul meu si intre noi se leagă un sărut lung si pasional,buzele lui dulci si moi ma fac sa ma întăresc mai repede de cat ma asteptam.
     Rupem sărutul din lipsă de oxigen si respirăm sacadat.Încep sa ii plasez mici saruturi de la gat in jos lăsându-l in acelasi timp pe spate  iar eu ajungând peste el.
Intre noi se lasă o liniște cutremurătoare,auzindu-se doar bătăile inimilor noastre ce parcă mai aveau puțin si explodau.

-Intra!

It's Mine.(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum