A zis ca nu este pregătit,ar trebui sa imi cer scuze pentru ce am făcut,of..sunt asa un prost uneori..plus ca încă are sentimente pentru derbedeul de Namjoon...
-Oh ,o florărie!
-Buna seara,un buchet de trandafiri galbeni va rog!
-Galbeni?hmm gelos pe domnișoara?
-E un el!
-Oh,oh scuzele mele!
-Este in regula!
Iau buchetul de flori si merg la Yoongi acasă pentru ami cere scuze.
-oh,e deschis!
Imediat ce intru regret tot,regret ca m-am nascut,regret ca l-am întâlnit pe Yoongi si regret ca m-am îndrăgostit de el ca un prost dar cel mai mult regret ca am vrut sa imi cer scuze.
-Esti un idot ce isi bate joc de sentimentele celorlalti!Ai zis ca nu ești pregătit dar cu bulangiul ăsta ti-o poți trage?!Ok,e vina mea ca am vrut sa o luam de la capăt si ca am venit până aici!
-Jimin eu...
Nu il las sa termine ce are de zis ca imediat arunc cu florile in el si plec plângând.Ma urăsc atât de mult,nu pot sa cred ca m-am îndrăgostit de un om ca el,sunt asa josnic,as vrea sa mor!
Prins in gândurile mele nu am observat mașinile ce treceau pe lângă,nu am observat ca ma aflam in mijlocul șoselei si se pare ca nici șoferul unui motor nu m-a observat din moment ce tot ce mai vad in jurul meu sunt multi oameni ce strigau,ploaia ce cădea nestingherit si sângele ce se întindea pe asfaltul rece.
CITEȘTI
It's Mine.(yaoi)
RandomGelozia este un alt fel de a spune "te iubesc". 11.01.2019-#2 in violenta