~Chapter 21~

621 59 1
                                    

    Niciodată nu am crezut ca Jimin poate fi mai sexy de atât.El acoperit cu spumă si petale de trandafiri,cu mine deasupra si spunând sa intru.Mai aveam puțin si imi dădea sângele pe nas.Isi înclină puțin capul spre dreapta si isi ridică mâna stângă punând-o peste tăietura de pe fata mea.

     Se ridică puțin cat sa ajunga la fata mea si ma sărută ușor in timp ce eu intru in el si il fac sa geama in sărut.

-Din pură curiozitate...de cate ori ai mai făcut-o in America si cu cine?

-Smurdu',cimitiru',nu pot sa cred😂😂leșin😂😂,ce intrebare e asta?😂😂

-Promit ca nu voi zice la nimeni!

-Pai sa vedem,mi-am tras-o cu profu de bio care are 90,cu cel de geogra care are 60 si aia de mate.

-Eu vorbeam serios!

-Chiar vrei sa ști?

-DA!

-Nu mi-am tas-o cu nimeni,am astept sa ma întorc la tine.

-Se..serios?

-Nici nu imi amintesc când am făcut schimb de locuri,eu bărbatul casei iar tu plângăcios- ul.

-Eu?Plangacios?Las' ca iti arăt eu ție!

  Si incep sa ma mișc tot mai repede si intrând tot mai adânc.Apa din jurul nostru se izbea de pereții cazii iar in încăpere se auzea doar gemetele noastre.

   Il musc de gat in timp ce el ma zgarie pe spate,mi-a fost așa dor de el,acum este doar al meu.

  După 40 de minute de dute vino ieșim din cadă si mergem in dormitor,il usuc pe par si il iau pe sus in stil mireasă așezându-l pe pat si invelindu-l.Ma urc si eu in pat iar el se cuibareste la pieptul meu.

   -Micul meu Jimin,acum esti doar al meu!

Ultimele mele cuvinte inainte sa adorm cu micul norisor la pieptul meu.

It's Mine.(yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum