După calvarul de azi, in sfarsit s-au terminat orele.Jin râdea ca prostul de pumnul ce l-am primit de la acel ciudat iar noul meu amic ,Jungkook ,a zis ceva ca se vede cu Yoongi ala si a plecat.
-Ba Jimin,ce i-ai făcut mama lu' Yoongi de l-ai înfuriat?El nu lovește fetele, tu ești prima!
-Buna glumă Jin,ce pot sa zic,erai de față.
-Da...si Jungkook?-Ce-i cu el?
-Sper sa nu ma lasi pentru el.
-Nu fii ridicol Jin,tu ai fost primul meu amic.
Nici bine nu termin de zis fraza ca il si vad pe Yoongi apropiinduse de noi.
-Blondule,avem treabă!
-Emm...noi?
-Da!
Nu mai apuc sa zic nimic ca sunt tras inapoi in liceu,intr-o clasă goală.Yoongi închide ușa cu cheia pe care nu știu de unde o are si se apropie de mine.
-Bun blondinule,acum ești doar al meu!
-Ce?
-N-ai zis tu ca sunt gay?Hai sa ti-o demonstrez!
Ma prinde brusc de talie si incepe sa ma sărute brutal.Văzând ca nu vreau sa ii răspund ma muscă de buza de jos facandu-ma sa gem ușor totodată,oferindui acces in lăcașul meu.
Mâinile lui se plimbau incet pe pieptul meu coborând tot mai jos,ajungând la pretioasa mea jucărie.
Slavă domnului ca femeia de servici a bătut in ușa dorind sa curețe clasa altfel ma alegeam cu un viol.-Te prind eu data viitoare blondule!
-Obsedat sexual te-a făcut ma-ta!
Ma grăbesc spre iesire si din greșeală ma ciocnesc de Jungkook care vorbea cu Jin despre nu știu ce 'Paradis'
-Oh Jimin,deja imi făceam griji,ce a vrut Yoongi?
-Am...pai...ceva de matematica Jin...
-Matematica?ciudat!
*nu mai ciudat decât ceea ce mi s-a intamplat*
-Oricum,despre ce 'Paradis' vorbeați?
-Jimin,eu mă...amm...droghez intr-un fel.
-Iar 'Paradis 'este un drog al fericirii
Adauga Jungkook
-Ok,este în regulă
-Serios?
-Da,presupun.
-Nu vrei sa încerci si tu?Vino in seara asta la Blue Sea la ora 20
-Cred ca am sa vin
CITEȘTI
It's Mine.(yaoi)
RandomGelozia este un alt fel de a spune "te iubesc". 11.01.2019-#2 in violenta