Asla uzun yazı yazmayı beceremem, ama bu yedi şapşala bir şekilde teşekkür etmem gerekliydi.
Onbeş bölüm boyunca o duyguları size yeterince hissettirebildim mi, bilmiyorum. Ben yazarken kalbimin en derininde hissettim. Mark'ın mükemmel bir insan ve mükemmel bir lider olarak Dream'e her zaman sahip çıkışını, onların her zaman yanında oluşunu, onlar için bir liderden çok daha fazlası oluşunu yazdığım her kelimede hissettim. Umuyorum ki sizler de hissetmişsinizdir.
Ve gerçekten...ama gerçekten Dream benim için çok özeldi. Şarkıları, sözleri, bizlere olan davranışları, birbirleriyle olan bağları... Dream gerçekten her şeyiyle çok özel bir unitti. Keşke diyorum, keşke Mark aralarından ayrılmak zorunda olmasa, ama belki bunun da iyi bir yanı vardır diyerek kendimi teselli ediyorum işte.
Ben, okumayacaklarını bilsem de, buradan onlara teşekkür etmek istiyorum. Benim neşe kaynağım oldukları için, kendime güvenmemi sağladıkları için, yoluma ışık tuttukları için...
Daha pek çok şey için.
Onları çok uzun zamandır tanımıyor olmama rağmen bana yıllardır bu ailenin içindeymişim gibi hissettirdikleri için.
Evimdeymişim gibi hissettirdikleri için.
Sanki ne zaman ihtiyacım olsa hemen yanı başımda yedi erkek kardeşim varmış gibi hissettirdikleri için.
Teşekkür ederim, Mark. Mükemmel bir lider, mükemmel bir abi ve mükemmel bir insan olduğun için teşekkür ederim. Böylesi güzel bir kalbe sahip olduğun için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Renjun. Sevgisini çok gösteren bir insan gibi durmasan da, kocaman ve sevgi dolu bir kalbe sahip olduğun için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Jeno. Yalnızca gülümsemenle bile bizi mutlu ettiğin için, bize böylesi değer verdiğin için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Jaemin. Bize olan sevgimi her fırsatta göstermekten çekinmediğin için, bu kadar güzel bir insan olduğun için, yaşanan talihsizliklere rağmen grubuna ve hayranlarına bu kadar sıkı sarıldığın için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Donghyuck. Lakabının hakkını verir biçimde bizi aydınlattığın için, o kocaman kalbine hepimizi sığdırdığın için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Chenle. Her zaman neşeli olduğun için, bizlere pozitif enerji aşıladığın için, artık büyüdüğün için yapamayacak olsan da yunus gülüşün için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, Jisung. Böyle güzel bir insan olduğun için, bizi hep mutlu ettiğin için teşekkür ederim.
Teşekkür ederim çocuklar.
Teşekkür ederim Dreamies.
7Dream'i hiçbir zaman unutmayacağım.
☄
31.12.2018, 18:52