SÖZ

202 48 38
                                    

Dünyada sadece kötü insanlar mı yaşar? Sanki bir sonsuzluğun içinde yaşıyorlarmiş gibi. Neden bize rastladı bu insanlar ,sadece bizmi vardık bu dünyada? Bencilikmi olur, kötülükleri kendimiz dişinda başkası için istemek ?
...

O gün içimde garip bir his vardı ve ben ne olduğunu bir türlü çözemiyordum , sanki kötü birşey olucakmiş gibi bir his vardı içimde okuldan erken çıkmış bizim markete doğru ilerliyodum etrafımda ki o bulanık kirli hava içimdeki kötü hisi daha da çok büyütüyordu sanki kocaman binalar ve trafikten geçecek bir yer bırakmamış tüm yolu kaplamış arabalar her an bana çarpiçakmiş gibi ilerliyordu. Neyseki 40 dakika yürüdükten sonra markete ulaştım bizim ev marketimizin tam üstünde kahverengi ahşap bir evdi markete yaklaştığımda siyah giyinmiş 2 adamın market kapısının önünde beklediğini gördüm ve o an içimdeki o kötü hissin ne olucağını kestirmiş edasıyla koştum o iki adamın yanına vardığımda içeri bakındım ama giremedim beni iki kolumdan tutup agzımı kapattılar içerde babam ve elinde silah olan bir adam vardı. Tartişiyo gibi bir halleri vardı , bir anda adam silahı babama doğru kaldırdı ve o ses , sonrada beni kaldırımın kenarına ittiler kafam kaldırım kenarına çarpmiş olabilirdim çünki heryeri bulanık görmeye başladım , babamı vuran adam ve o iki adam çıkıp hiç birşey olmamış gibi gittiler yüzlerini görmeye çaliştim göremedim babamı vicdanı hiç sızlamdan vuran o adamı . Uyandığımda nerde olduğumu anlamadım bir anda ayağa kalktım ama elime serum bağlı olduğunu farkettim hastanedeydim peki babam, babam nerdeydi? Ona ne olmuştu? Tüm sesimle bağırmaya başladım , annem içeri girdi beni sakinleştirmeye çalişti ben ona babamı sorduğumda ağlamaya başladı . Annemle babam geçtiğimiz ay boşanmaya karar vermiş ama bir türlü boşanamamışlardı annem içinde bir vicdan azabi varmiş gibi sesi titrek bir şekilde bana "baban öldü" dedi . Bunu nasıl bu kadar kolay söyleyebiliyordu ? Babam ölmüşmüydü ? tutunacak tek dalım kırılmışmıydı gerçekten ,olamaz öyle birşey olması imkansız .


Elimdeki serumu çekip yataktan kalktım annem beni tutmak istedi ama başaramadı babamı son birkez görmek istiyordum , kapıyı açtığım gibi hastane koridorunda koşmaya başladım başim çatlıyacak gibi ağrıyordu, En sonunda birine çarptım yüzüne bile bakmamıştım , onu tüm gücümle itirdiğim gibi yere düşmesini sağladım sonra da kendimi yatakta buldum bana sakinleştirici yapmiş olacaklardı çünki en son o tanımadığım kişiyi yere düşürdüğümü hatırlıyordum . Odanın farklı bir kokusu vardı , nefes aldıkça boğulacakmişim gibi hissediyodum duvarları açık krem rengiydi ve koluma yine serum bağlamışlardı , birden kapı çaldi ve içeri annem girdi.

"Nasılsın daha iyi oldunmu"dedi.

"Babam nerde ?"

"Bu gün taburcu olacaksın ve senin eve gidip dinlenmen gerktiğini söyledi doktor"

"Tabiki hayır .Bu gün beni babamın yanına götüreceksin "

"Israr etme beren yarın gideriz"

"Ne demek yarın ya bu gün dedim sana "
ve bagırmaya başladım tahamül edemedi ve gideceğimizi söyledi "Tamam sen üstünü giyin bende bazı işlemleri halledip geliyorum"
"Tamam"
Üstümü giyinip aynadan kendime baktım ,yüzümde ki halsizliği ve yüzümün morlaşmış olduğunu farketim başımda da bir band sarılıydı.
Kaldırıma kafamı çarpmtığımda olmuştu galiba .
Annem geldi asansöre binip aşağı indik annem önceden taksi çağirmiştır diye düşündüm ama tanımadığım bir adamın arabasın bindirdi beni ve oda arabanın ön koltuğuna geçti araba sipsiyah ve lüks bir arabaydı böyle birini annem nerden tanıyordu ki. Bir süre adamla annemin sohbetini dinledim ve araba durdu annem beni kolumdan tutup indirdi , etrafımızda ki mezarların içindeki yolldan ilerlemeye başladık , durduk bana parmağıyla babamın mezarını işaret edip geri o adamın yanına döndü. Gözlerimden yaşalar akmaya başladı tutamadım.

"Baba " söyliyecek cümle bulamıyordum baş ağrım ve babamı kaybetmiş olmamın üzüntüsü ile kendimi bir boşlukta hissediyordum, orda babamın tam yanında " babam, canım senin intikamını alıcam öyle bir acıtacağım ki canını o adam bu yaptıklarının tek tek hesabını vercek"

"SÖZ"

Kitap hakkında yorumlarınızı, düşüncelerinizi yazarsaniz sevinirim❤
Konuya giriş bölümü olduğundan dolayı İlk bölüm biraz sıkıcı, bir sonraki bölümlerin daha eğlenceli olduğunu düşünüyorum.😊

İNTİKAMIN DEM 'İ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin