SİYAH/BEYAZ

62 30 35
                                    

Dünyada ki gerçekler  veya gerçek  olma ihtimali olmayan hayaller  hepsi bir olup üstüne üstüne gelirse ne yaparsin? Kaçacak bir yerinde kalmamışsa eğer , başında binlerce dert intikam duygusu , terkedilmişlik hissi ve sayamadığım onca şey belkide yaşamak sadece nefes almaktır hani derlerye 'Yaşıyor nefes aliyor, kalbi atıyor eli ayağı tutuyor daha ne olsun  ' ben yaşayan bir ölüydüm annesinin bile istemediği bir zavallı, babasını kaybetmiş ha bide babasının katilini bulup öldürme hedeflerinin arasinda ilk sirada yer alan bir kızdım. Sadece ben bunlari hakkedecek ne yaptım diye düşünüyorum ama cevabı bende yok.

"Beren , Beren hey baksana kanka Beren " 
Düşüncelerimle  beynimde kocaman bir savaş verirken gözlerimin önünde elini açmış  salayan Tuğçe  benim kendi dünyama dönmemi sağladı.

"Efendim kanka " dedim . Bazen istemsizce kendimi başka bir tarafa nakil olmuş gibi hissediyordum.  Dalıp dalıp gitmeler , dünyayi başka bir gözden görmeler artık hiçbirşeyden eskisi kadar tat almıyordum .

"Hadi kalk birşeyler yapalım evde otur otur nereye kadar " dedi Tuğçe.

Bu gün okuldan çıkıp hep birlikte Barış 'ın evine gelmiştik .Sinan ve Barış işlerinin  olduğunu söylemiş evden çıkmışlardı  , nereye gittiklerini normalde sormam gerekirken sorma gereği duymadım hiç , ben galiba degişiyordum yada büyüyordum .
"Tabi Cırtlak ses , hadi kalk gidelim." dedim .

"Vallamı ,  hazırlanıyorum ben ozman hadi kalk sende üstüne birşeyler  giy "

Yanımdan bir hızla kalktı  tam adımını atacakken elini tuttum.

"Saçmalama Cırtlak, nereye bu saate dalga geçiyorum  seninle, otur oturduğun yerde " dedim ardindan pis bir sırıtış attım.

"Ya Bero çok  kötüsün lan , hoşuna gidiyor demi beni komik hale sokmak ?" dedi yüzünü  somurtmuş bir halde ay cok tatlıydı  . Bileğini  tutan elimi çekip  karşımdaki  tekli koltuğa oturdu.  Alt dudağını  dışarı dogru çıkartıp  ayaklarını kalçasının altinda topladi. 
Bir anda konudan alakasız bi şeklilde
Sınavlarımıza az kaldığını  ve benimde doğru  düzgün  ders dinleyememiş olmam aklıma  geldi . Gerçekten  herşeyi  çok  boşlamıştım  artikk toparlamam lazimdi  bu sene  gireceğim YKS sınavı da ayri bir mevzu  , artik çalışmalara başlayıp  tam gaz devam etmeliydim . Derslerim düşük değildi  ezber konusunda çok  kötüydüm  sayısal  bölümünde olmam bundan kaynaklalaniyordu  en azından  sayısal  dersleri  çalışınca  yapabiliyordum.

" Hadi ama asma suratını  artık  2 hafta sonra sınavlarımız başlıyacak  derslere odaklanmamiz lazim Tuğçe. " dedim . 

Tuğçe  aklına aniden birşey  gelmiş gibi oturduğu  kiremit rengi koltuktan fırlayarak  merdivenlere yöneldi   giderken arkasından bağırarak
"Bir dakika bekle geliyorum " dedi ve merdivenlerden hızla  koşar  adımlarla  çıktı.  

Acaba ne getirecek çok  merak ettim ne getireceğini  düşünürken  ayak sesleri merdivenlerden gelmeye başlamıştı  bile.
İki dakika geçmeden Tuğçe  elinde   10 tane kadar dosya ve  sırtına  taktiği 
okul çantasıyla   yanıma geldi.  Elinde tutuğu  herşeyi  kollarımı açmamı  işaret  ederek    bana verdi. 

"Bunlar ne? " dedim.

" Sen yokken  hatta sen okuldayken dersi dinlemediğini  bildiğimden  tüm yazdıklarımız ve işlediğimiz  konuların  fotokopileri " dedi.
" Yaa seni çok  seviyorum ya " diyerek  elimdeki dosyalari koltuğa  firlatiğim gibi kalkıp  boynuna sarıldım. 

" Tamam be boğdun  beni yeter" dedi oflayarak.

" Banane banane  çok   seviyorum " dedim  boynunu kollarımla  daha sıkı sararak tam o sırada  kapının  açılma  sesi ile kollarımı  gevşettim  Barış  Sinan  ve Tolga gelmişlerdi. Tolgamı?
Tuğçe'nin boynundaki ellerimi hızla  çekip  onlara doğru yöneldim  ,açıkçası  Tolga neden buradaydı çok merak ediyordum.  Az önce  değişmiş olduğumu  düşünüyordum  Tolga söz konusu olunca bir türlü merakıma söz geçiremiyordum. 

İNTİKAMIN DEM 'İ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin