Tam 4 yıl olmuş

153 4 2
                                    

Bu gün tam 4 yıl oldu o bi felaketin sonunun yeni bir felaketin başlangıcının 4. yılı ben Hayat 14 yaşımdan beri her gün ızdıraplarla uyanıp ızdıraplarla uyanan biriyim içimde kopan fırtına herkesi yok edebilecek güçteyken yapmıyorum bunu hayattanda kendimdende ailemdende nefret ediyorum ama yok etmiyorum çünkü sonumu merak ediyorum. Yaşamalıyım çünkü sonumu merak ediyorum 4 yıldır hiç bir erkeğe güvenmiyorum çünkü bi erkek ne kadar aşağılık bi ite dönüşebilirmiş gözlerimle gördüm. 4 yıldır şu karolasıca ilaçları kullanıp aptala dönüyorum şundan bi 5 sene önce hep gülen bi insandım sonra felaketle yüzyüze geldim ve bu lanet olasıca ilaçlara başladım doktorum tedavim için gerekli olduğunu söylüyor belki haklı annemler ilaçları kullanmaya başladığımdan beri eskisi gibi güldüğümü mutlu olduğumu söylüyor ki bu bi yalan eskiden gülerken gözlerimin içi gülerdi şimdi gülerken içim ağlıyor ah ah....

Hayattt! Buraya gel hadi ama!

Evet annem işte yemek vakti , mutfağa gittim masaya oturdum evet yüzüme maskeyi takma vakti insanları germeye gerek yok. Yemeğimizi güzlce yerken babamın telefonu çaldı birden babamın emin misin Alper demesiyle babamın yüzüne baktım. Alper benim sevgili doktorum acaba noldu yoksa ama yok mümkün değil.

Babam '' Hayat gerçeği söylemen için 1 dakikan var! Ya böyle bişeyi yapabildiğine inanmıyorum kızım yeter ya yeter her gün gözlerimizin önünde eridiğini görmek annenide beni de mahvediyor ya kendine çeki düzen ver ya da bizi daha fazla uğraştırma!!''

Bu lafların üzerine masada ne var ne yok indirdim kapıyı çarptım çıktım kafayı yicem ya bu ne onlar benim ailem taksiyi görünce içmek istediğime karar verdim taksiyi ıslık çalıp durdurdum evet ıslık çalabiliyorum bu konuda oldukça yetenekliyimdir. Taksiciye Mekan Bar'a gitmesini söyledim mekana girdim bizimkiler ordaydı unutmadan telefonumuda kapatayım.

Mert '' Ooo bebeğim ne bu hal ya kim naptı sana saçı başı dağıtmışssın'' Ah Mert eminimki tahmin ediyorsun ama dikkatimi bu şekilde dağıtamassın bana bişeyler söyle.

İçkiler geldi kafaya diktim boğazım hafif yandı ama bu iyi hissetirdi o an gözüm yukarıdaki lobiye takıldı ve bi adet meteora gerçi meteor dediğime bakmayın yavşıyacak değilim hayatıma kimse giremez! Serdar'ın kolumdan tutup napıyosun sen demesiyle kendime geldim napıyosam artık ben.

Serdar , tatlım yukarıyla ilişkini kes göze batarsan seni bi daha kurtarmayız orda karayellerin partisi var ve gelen kişiler genelde ah neyse yukarıya bakma insan gibi içkini iç müziğini dinle ha bu arada şanslısın canlı müzik var gel bu tarafa dedi ve Mert ben Serdar bi bira daha söyleyip sahneye çıkan çocuğu dinlemeye başladı çocuğun söylediği şarkılara ayar oldum sanki bana özelmiş gibi tam 4 yıl oldu bugün'ü söylüyor ya gerizekalı şarkının nakaratında gözümün önünden geçmişim film gibi geçerken Mert gayet kibar(!) bi şekilde koluma yapıltığı gibi beni mekandan çıkardı ve eve hgötürdü ne oldu ya diye bağrınırken kapı çaldı sinirle kapıyı açtım Serdarmış of noldu ya hiç bişey anlamadım biri nolduğunu anlatsa iyi eder artık!!!!

Tatlım sakin ol anlatıyorum otur öncelikle derin derin nefes al , anlatıcam ve sakin olucaksın ve cümlelerimi bölersen ağzına sıçarım dedi mert bunun üzerine serdarın gülmesine bile aldırış etmeden mert beni şok edici sözlerine başladı.

Yukardaki lobiye bakamaman gerektiğin söylemiştim ama bunu söylemekte geciktim ki bunun olucağını bilmem gerekirdi yukarda Korhan Karayelin doğum günü vardı adam 28.yaşını kutluyordu ve tahmin edeceğin gibi bütün karayeller sonra soykıranlar vb ordaydı ve şu saçma şarkıya ağlamaktan fark etmedin ama seçildin gerizekalı seçildin hayatın bitti onların yanına giden bi kızı hiç normal görmedim ki hele Korhan Karyelin asla!!!!!

Biii da-k-ki-ka ne demek seçildim ya?Ve bu isim neden bu kadar tanıdık?!

Unut Kalbim Unut!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin