sigara

29 2 0
                                    

Uzun uzun gözlerine baktım daha sonra sigaraya neden sigara uzattığını bilmiyorum kibarlık için mi? Ahahha Korhan Karayel ve kibarlık peki bu seçeneği siliyorum.Gözlerine baktım ve paketten hemen sigarayı çektim ve sapığımın oturması için ortasında oturduğum bankın sağına kaydım. Ne kadarda kibarım ama. Bana gümüş çakmağı uzattı ve yanıma oturdu. Sigara kullanan biri değilim ama nasıl içildiğini tabiki biliyorum sigarayı yaktım gözlerimi kapatıp ciğerlerimin en derinine çektim ve dumanı geri verdim daha önce bir kaç sigara deneyimim olmuştu ama hiç bu kadar iyi hissettirmemişti bağımlısı olan insanları daha iyi anladım şu an gerci bi nevi bende bağımlı sayılırım neyse boşverin yanımda oturan sapığı yok sayarak içmeye devam ettim zaten var saysam ne olacak ki. Dakikalar geçti sigaramın sonlarına geldim ve sessizliği bozarak bana " Gözlerindeki hüznü geceyi andıran karanlıkla kapatıyorsun ama yinede hüznün anlaşılıyor.Sigara içişinde bile hüzün var Hayat." bu cümlelerin ardından gözlerimi gözlerine kilitledim konuşmak için dudaklarımı araladım normalde hazır cevap olan ben şu an karşımda sönmüş bir volkan gibi sakin , içindeki bütün zehri atmış gibi rahatlamış ama yinede tehlikeli adama karşı hiç bir şey söyleyemedim.Ne denir ki zaten böyle bir durumda? Hala söylediklerinin şokunu atlatamamışken ikinci şok dalgasını " Kimsin sen Hayat?" diyerek yaşattı ne demek ben kimim nasıl bir soru bu ya hemen gözlerimi kaçırdım ve gökyüzüne baktım.Benim sormam gereken soruyu o bana sordu resmen.Ama aptala yatamam hiç o an dudaklarımdan ya sen kimsin ne istiyorsun benden dün barda bugün evimde şu an yanımda olman neden be adam??  Diye kelimeler döküldü evet bravo bana gerçekten aptala yatmadım. "Hayat sakin ol ve o elini indir! " bunları söyleyen Korhan hazretlerine ters bi bakış atıp elimi indirdim ve arkamı döndüm cimenlere oturdum kaç dakika geçti bilmiyorum ama çevredeki ışıklar sönmeye başladığına hocam göre gecenin baya ilerleyen saatleriydi. Birden önümde bana sigara tutan Korhanı gördüm ne kadarda ilginç biri bu adam ya derken sigarayı aldım ve yakmak için bekleyen Korhanın elinden cakmagı kaptım ve tam sigaramı yakıp gözlerimi kapattım sigaranın içime isleyisini hissettim Korhan Hazretleri keyfimi bozdu tabiki "Kim oldugumu öğrenmek istiyorsan yarın 21:30'da barda ol " diyip cevap bile beklemeden arkasını dönüp giderek. O degilde kim olduğunu bu kadar merak ediyor muyum ki? Sanırım bu gece bitmeyecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unut Kalbim Unut!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin