Siz tanışıyor musunuz yoksa diyen enistemin sesiyle karşımda bulunan Korhan'ı baştan sona inceledim ve gözlerinde durdum gözleri bi insanın sahip olabileceği en koyu renge dönmeye başladı su an herkesin benden bi cevap beklediği aşikar hayır mı demeliyim yoksa evet mi birden kalbimin çok fazla hızlandığını fark ettim. Korhan bana elini uzattı hayır tanışmıyoruz en azından bizzat bi tanışma gerçekleştirmedik Hayat ile sadece heroda onu şarkı soylerken gormustum dedi cidden inanilmaz o an elini havada bıraktığımi fark ettim ben Hayat dedim oda merhaba ben Korhan , Korhan Karayel.
Aman allahım niye şu an elim cayır cayır yanıyor kalbim yerinden çıkacakmis gibi neler oluyor elimi çektim ve herkesle teker teker görüşüp üstümü degistirip geleceğimi söyledim ve odama gittim.
Nasıl bir tesadüf bu yoksa tesadüf değil mi?
Yok ya tesadüftür offf ne sacmaliyorum güya annemlerle konuşup bi kac gun ortadan kaybolup bu adama kendimi unutturacaktim bok unutturursun. Dolabın önüne geçtim siyah deri taytımla siyah üstünde gri '' Music is my life '' yazan bluzumu geçirdim sacimi rastgele bir topuz yaptım notali kupelerimi taktim ve aynaya baktım betim benzim atmış inanmıyorum ya biraz allık sürdüm ve içeri gittim sessisce yerime oturdum su an ortamı bozmamam ve dikkat cekmemem şart. Herkesin gözünün üstümde olmasını umursamadan yemeğe başladım herkes dediğim benden bir açıklama bekleyen babam ve Korhandan baskası değildi.Babam boğazını temizleyerek bütün dikkatleri üstüne topladı ve artık açıklama yapma vaktimi anladım tabi kaçmaya çalıştığım adamın yanında nasıl yapacaksam.Bir şeyler söylemek için ağzımı açtım ama nerden başlayacağımı bilemedim hal böyle olunca babam '' Biliyorum üzgünsün kafanı toparlayamıyorsun burdayken o yüzden git ve biraz kendine gel hayatını yeterince bok ettin zaten." Ne babam bok mu ettin dedi ve bu kadar nezih bir ortamda yok artık babamın bu kadar dolduğunu anlamamıştım neyse açıklama yapmadan kurtuldum. Tabiki Korhandan değil.İzin isteyip kalktım direk odama gittim üstüme deri ceketimi giydim ve odanın kenarına fırlatmış olduğum çantayı alıp evden çıktım eve kimseye bir sey soylemeden ciktim neden mi ? Sebebi çok açık değil mi? Yavaş adımlarla evin yakınlarındaki parka ilermeye başladım. Sansa bak ki park bomboş gerci cadde kenarında olduğu icin bu saatlerde anca icip icip banklarda uyumaya gelenler olur buraya.Cantamdan kulaklığımı cıkardım ve düğümü çözdüm telefonumdan her hangi bir sarkı actim ve o sarkı incir receli 2'nin golgelendim sarkisindan baska bir sarki değildi.Gözlerimi kapattım ve düşünmeye basladim neler oluyor hayatıma boyle su an yusuf yusuf olmam gerekirken sakinim sebebi ne bu sakinliğimin yorgun olmam mı pes etmiş olmam mı? Birden çikolata kokusu duydum çok yakınlarda.İlginc reglim mi yaklasiyor acabada burnuma boyle kokular geliyor?? Kulaklığımın çekilip müziğin durmasıyla gözümü açtım kafamı kaldırdığımda bana sigara uzatan adam Korhan Karayel'den baskasi tabiki degildi ne klise ama.