Seçkin
Sabah olmuştu annemin seçkin geç kaldın uyan uyan demesiyle sonunda gözlerimi açabilmiştim gözlerim açık tavanla bakışıyordum çok ciddi düşünüyorduk oysaki ama annemin aramıza girmesiyle bakışlarım kapıda duran anneme kaydı
"Kızım hadi kahvaltını hazırladım elini yüzünü yıka kıyafetlerini giy ve aşağı gel" dedikten sonra
"tam anne sen in geliyorum " dedim ve annemin tebessüm etmesiyle bende hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolaptan sarı salaş kazağımı siyah dar pantolonumu alıp giydikten sonra aynada kendime bakma gereği duymuştum pek güzel değildim saçlarımı çok seviyordum siyahtı normalde siyah saç olmazdı saçlarım çık koyuydu ve bu halini beğeniyordum gözlerim koyu kahveydi fazla büyük değildi ama ortaydı burnumda güzeldi aslında tam ideal kız burnuydu dudaklarımda hafif dolgundu ben bütünleşmiş halimle sevmiyordum kendimi boyumda 1.62 di kilom 51 di böyle bir kızdım işte normal sıradan
sonra aynanın karşısından çekilip ilerledim aşağı indim annem çoktan uyumaya gitmişti bile kahvaltımı yaptıktan sonra siyah kısa şişme montumla siyah botumu alıp giyip evden çıktım geç kalmamam gerekirdi okulun ilk gününden azar yemek kötü olurdu küçük düşmekten nefret ediyorum buyüzden adımlarımı sıkılaştırmıştım sonunda okula kavuşmuştum uzaktan beril bana doğru geliyordu çok özlemiştik birbirmizi koşmaya başladık ikimizde ve birbirimize sarılışımızla nerdeyse yere çakılcaktık son anda dengemizi kurduk müdür yardımcımızın sıraya girin demesiyle irkildik berile göz gezdirdim beril güzel bir kızdı kumral bi kızdı kısa saçları vardı oldukça iddalıydı okulda hocalardan hep azar işitirdi dövmeleride üstüne eklenince okuldan bile atılacaktı ama ailesi işin içine girince işler değişmişti oyüzden sadece hocalar lafta kalabiliyordu. benden 1 cm falan uzundu 1.62 falandı kilosuda 54 vardır diye düşünüyorum kalbi çok temiz bunu kesin emin olarak biliyordum.
Diğer yakın arkadaşım kerim oda fazlasıyla iddalıydı çok yakışıklıydı bizim okulda çıkmadığı kalmamıştır belkide olsun onunda hakkı kızlarla çıkmak arada bi kızıyorum tabi biraz ara ver kızlarla oynama diye 2 dkka dinleniyorum sadece dış görünüşüne gelirsek sarışın gözleri kahverengiydi çok güler yüzlü sempatik kendisi boyu 1.75 ti bize göre çok uzundu sıralara oturunca yüzyüze gelebiliyorduk anca arada eğiliyodu dalga geçiyordu sürekli duyamıyorum sizi diye alaya alıyordu kırılmıyorduk ona asla trip yapardık sadece 1 dkka bile sürmez gülmeye başlardık kilosunu bilemiyorum tahminen 60 gibi bişeydir ya oda böyle birisi işte ikisinide çok değer veriyorum.
Önüme döndüğümde müdürün yaptığı konuşmaya kulak verdim kıyafetlere laf söylüyordu herzamanki gibi bende sivildim ama umursamadım sonra konuşmasını bitirdikten sonra ''İSTİKLAL MARŞI'' nı okuduktan sırasıyla okula girmeye başladık.
ÇOK KISA BÖLÜM OLDUĞUNUN FARKINDAYIM DEVAMINDA UZUN UZUN BÖLÜMLER OLACAK BEĞENECEĞİNİZE EMİNİM BAŞTA OKUDUĞUNUZDA KLASİK GELEBİLİR ÖNEMLİ OLAN DEVAMI OKUDUĞUNUZDA HAK VERECEĞİNİZİ DÜŞÜNÜYORUM :))
OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK SEVDİĞİM
ParanormalÇok garipti zamanın akışı ilerlemeyişi belkide yalnızlığın göstergesiydi heralde ömür boyu yalnızlığa mahkum gibi süren bi hayat intihara bile sürükleyen acılar vardır. Yaşanılan üzüntüler , geçmiş daha çok üsteliyordu herşeyi ve herşeyin üst üste...