😢iyi okumalar RDJ'IN o açıklamasından sonra olmedigim için mutluyum sanırım😩😰😱😟😟😟
Robert Downey JR;
Esin Robert'la yeni aldığınız evin büyük salonunda bir koltukta oturmuş televizyona bakiyordun Robert su an yeni filmi için setteydi TV den sıkılıp telefonunu aldın eline biraz sosyal medyada takılmak kötü olmaz diye düşündün telefonunu actin biraz gezindin ve gördüğün şeyle kaslarını cattin.
Gözlerini Gözlerini kac dk boyunca kapatıp actin bu haberin yanlış olmasını dinliyordun ama bütün haber sitelerinde bu vardı hemen Robert'i aradin.
Egoist Bebegim❤ aranıyor...
"Alo,efendim bebegim?"
"Robert bana söylemek istediğin bu şey varmı?"
Robert biraz düşündü.
"Yoo hayir hayatım."
"Emin misin?!"
Biraz sesin yükselmeye baslamisti.
"Evet ama sen sinirli misin?"
"Evet sinirliyim her neyse eve geldinmi konuşuruz."
Deyip suratına kapatirsin Robert ne için sinirlendiğini anlamamistir ama merak'ta etmiştir seninle kavga etmekten nefret ediyordur tek dileği işinin hemen bitmesi ve senin yanına gitmekti.
Robert'in yüzünün düşmüş olduğunu anlayan yeni rol arkadaşı Johnny (johnny depp evet muhteşem ikili bu arada) bir soru yöneltti.
"İyi misin bay downey."
"Ah önemli değil Bay depp."
"Bir iki çekim kalmış ondan sonra gidebiliriz"
Dedi Depp son çekimleri çekmeye gittiler.
●●●
Robert eve geldiğinde hizlaca girdi seni küçük koltukta otururken gördü.
"Hayatım neden sinirli olduğunu sorabilirmiyim?"
Bir şey demedin elindeki telefondan haberi gosterdin.Okudu sana dondu .
"Ee ne olmuş yani?"
Yerinden kalktın boy uzunluğu olugu icin kafani kaldirdin.
"Bir de soruyor neden benim haberim yok bay downey"
"Çünkü sana soyleseydim izin vermezdin bayan downey"
"Doğru izin vermezdim ama kocamın bu haberinide internetten öğrenmek istemezdim"
"Boş versene yeni birisi illaki gelir"
"Ya gelsin ama en iyisi sensin Robert Tony Stark senin rolundu başka kimse yakisamaz!"
"Ah,neden bu kadar taktin?"
"C-Cunku seni b-bir daha iron man zırhinda göremiecegim..."
Sonunda sessizlestin gelip kollarını sana sardı.
"Ah,benim bebegim sen bana istediğin zaman şöyle senin iron man'nin olurum."
"Cidden mi?"
Cevap vermek yerine dudağını uzunca öptü.Ayrildiinizda konuştu
"Evet ama bu şartla..."
Kaslarını Kaslarını kaldirdin.
"Nedir?"
"Hadi yatak odasına gidiyoruz."
"Yaa."
"Eveet hadi!"
Deyip seni kucağına alıp yatak odasına goturdu.
Evet ben aglamamk için kendimi zor tutuyorum ınş begenissinzidir.
OOfff seksi!
Diğer kitaplarimada bakin💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et♡
Fiksi PenggemarMarvel karakterleriyle birlikte çok güzel düşler di yarin çıkmaya ne dersiniz bu kitap sizi düşler diyarına götürecek okumaktan zeyif alacaksınız😊😀