İyi okumalar!!!
□11.bölüm devam.
Bucky Barnes;
Bucky çıkmıştı artık zindanda filan değildi rahatlamış mıydın? İyi mıydın? Bilmiyordun o gitmişti ama onu affetmedigin için barnes'in içinde bir sızı kalmıştı kendini sana affetmeliydi ama nasıl bilmiyordu son zamanlarda onu cok mu düşünür olmustun? Yoksa onu seviyor muydun aaaa! Kapat bu düşünceleri.Babanın kos koca mükemmel bir evi olmasına rağmen onu zar zor ikna ettin küçük bir ev aldın şehri görüyordu kulede biraz daha vakit geçirip eve adımladın kulaklılarını taktmıştın sapkanida takınca her zaman ki gibi cool olmustun evine doğru yürürken arkanda bir sey hisseder gibi oldun.
Hızla arka nı dondun kimseyi goremedin kaslarını cattin onune dönüp yürümeye devam ettin eve gidene kadar birisinin seni takip ettiğini adın gibi biliyordun bişey yapmadin bunu kolaylikla ogrenirdin fakat banyoya girip duş alman lazımdı soyunup banyoya girdin fazla değil 5-10 dk sonra ciktin tabağa cips koyup bir film actin -Şeytani beraber Sweeney todd- senin gibi psikopat olduğu için hosuna gidiyordu (istemeyenler başka dusunebilir😊) koltuga attın kendini filmi izlemeye koyuldun arada bir baban veya pepper arıyordu onlara fazla uzatmadan kapatiyordun gece olunca ayağa kalkıp yola bakan pencerenin perdesini çekmeye gittin perdeyi kapatacakken karşı kaldırımda şapkalı koca bir silüet gördün sanki bir yerden tanıdıktı.
Senin baktığını farketti herhalde başka yöne adimladi sende fazla uzatmadan perdeyi kapattin TV'yi de kapatıp odana girdin ışığı kapatıp kendini yumuşak yatagina bıraktın 5-10 dk sonra uyumustun uykun agirdi top atsalar uyanmazdin yani kendin isteginle evet nihayet o silüet tabikide Bucky-den baskasi değildi sana kendini affetmeliydi bu vicdan azabiyla yasayamazdi o gun seni ağlarken gördüğünde içinde bir sey oldu sana dokunmak istedi ama yapamadi yoksa bizim moruk kac yil sonra asik mi olmuştu? Hemde imkansız bir kıza? Çok uzatmiyim de Bucky odanın hangi tarafta olduğunu tabikide biliyordu.
Bu yüzden süper askere geri dönüp 3.kata yani seninin evine tırmanmaya basladi odanın camında pencere yoktu bu onu gulumsetti odana ulaştığında camı açtı herşeye dikkat ederek odana girdi evet şimdi tam baş ucundaydi sana bakıyordu egilip elleri titreyerek saçına geçirip okşadı bir süre öylece bekleyip sana baktı çoktan yuz hatlarını ezberlemisti hadi Bucky asksin iste baya! Dudaklarini sacina gturup öptu son bir bakış atip odandan çıkıp gitti.
***
"Tamam kızım ya gelicem."
Telefonun ucundaki yakın arkadaşın Victoria ile konusuyordun seni akşamki kulübe getirmek için ikna ediyordu.
"Nihayet be iki saatir konuşuyorum!"
"Ama bir şartla eğer icersem bana sahip cik"
"Ayıpsın çikolata yaa!"
"Tamam akşama ordayim!"
Deyip kapattin evet yüzüne kapattin senin bu tür seylerine alisiklardi(sibdoso).
***
Aksam olunca cool bir seyler giyip ciktin geceleri bir kenardan senin evini gözetleyen Bucky şaşırmıştı neredeyse gozetledigiden beri hiç akşam dışarı cikmamistin ama seni takip etmeye kararlıydı kulübe girdin yüksek sesli bir müzik çalıyordu arkadaşların yanina gittin selamlasip konusmaya başladınız çok geçmeden içmeye basladin zaten 4 belki 5. Bardağı iciyordun ve evet tahmin et sarhoş olmustun Bucky ise uzaktan bir masaya oturmuş seni gozlemliyordu lavaboya gitmek için yerinden kalktın lavaboya giderken birine carptin bir adamdı bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et♡
FanfictionMarvel karakterleriyle birlikte çok güzel düşler di yarin çıkmaya ne dersiniz bu kitap sizi düşler diyarına götürecek okumaktan zeyif alacaksınız😊😀