<<Yeni yıl size mutluluk getirsin🌠🌠🎉🎉🎊🎊>>
Biraz düşündüm aklima kimse gelmedi bende avengers ile hayal et yazdım ınş beğenirsiniz.
Not : bölümde su an ki yasinizdasiniz...
Avengers ile hayal et;
Avengers kulesinde yaşıyorsun son bir kaç yıldır nasıl mi olmuştu ? Valla olmuştu iste şans sana gulmustu ve bu koskoca kuleye gelmistin reşit olunca seni natasha gibi iyi bir savaşçı yapmaya basliyacaklardi gerçi suanda biraz egitim aliyordun ama biraz hafifti burdaki her kezi seviyordun hepsi abin ablan olmuştu Peter ile ekip e şaka yapardınız Clint'in yiyeceklerini yuruturdunuz Thor ile ise beraber asgarda gidersiniz Tony'le zırh yaparsınız kısacası mükemmel bir hayatın var iste bugün için heyecanlisn çünkü bugün yeni bir yıla gidecektin heyecanliydin bu mükemmel insanlarla gecirdigin 3. Yilindı bu düşünceler bir kenara bırakıp dolabini açıp ne giyeceğine baktın en sonunda guzel fırfırlı fazla mini olmyan kırmızi bir etek ustune ise deniz mavisinde bir kareli gomlek giydin ayağına ise güzel bir ayakkabı (beğenmeyenler daha güzelini hayal edebilirsiniz:) sacinida güzel bir sey yaptin son olarak parfüm sıktın makyaj mi? Hayir hayir sen dogal halinle guzel oldugun icin makyaja gerek duymuyordun zaten ekip seni boyle daha cekici ve guzel buluyrolardi.
Bir kaç dk bekleyip salona ilerledin clint,tony,bruce ağacı susluyorlardi wanda,Nat,steve ise etrafa sus koyuyorlrdi seni görünce dikkatlerini sana verdiler.
"Kelebegim çok güzel olmuşsun."
Dedi steve.
"Teşekkür ederim ihtiyar sene fazla yakisiklisin"
Öyle demene güldü yanağına bir buse kondurdu.
"Bende diyordum bu kucuk hanımı ne zaman böyle gorecegiz"
Tony yanına gelerek söyledi.
"Bu güne kısmetmis"
"Galiba"
Deyip oda seni yanagidan öptü.
"Eee diğerleri nerede Buck,sam,scott?"
"Onlar biraz abur cubur almaya gittiler tatlım şimdi gelirler"
"Gelsinlerde fark etmez Nat..."
Guldunuz.
"Yardım gerek mi?"
"Hayır bebegim sağol"dedi wanda.
Güçleriyle de yapıyor olmalı diye düşündün bir kenara geçip oturdun telefonunla oynadın.
●●●
Gecenin son saatlerine geliyorsunuz çok eğlenceli geçmişti oyunlar oynamistiniz tombala,ben kimim,son olarak ise sessiz sınama oynuyorsunuz sen ile Bucky grup tunuz sana kac saatir bir sey anlatiyor ama sen anlamiyordun.
"Bucky ne demeye çalışıyorsun?"
Senin yanına gelip seni isiri gibi yaptı.
"Ne elm sokağında kabus?"
Bucky gözlerini devirdi diğerleri gülerek izliyorlardı su an ise eliyle bir ev çatısı gibi bira yapıyordu.
"Buldum buldum evde tek başına?"
Tekrar göz devirdi bu sirada peter'in sesi duyuldu.
"Tamamdir süre bitti."
"Tanrim anlatmak istediğin neydi Bucky?"
"Tanrı aşkına s/a çok kolaydı."
"Neydi?"
"Cahrlie'nin çikolata fabrikası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et♡
أدب الهواةMarvel karakterleriyle birlikte çok güzel düşler di yarin çıkmaya ne dersiniz bu kitap sizi düşler diyarına götürecek okumaktan zeyif alacaksınız😊😀