Tony Stark;
Tony starkla yaklaşık bir buçuk yıldır evlisinizdir onun demir adam olması umrunda değil onu içten içe seviyorsun hele de o seksi duruşları yok mu? Seni senden alıyor evliliğinden çok mutlusun Su an ise mutfakta birşeyler hazırlamaya çalışıyorsun birden arkasından karnına bir el uzandı tabikide Tonydi bu hafifçe karnını okşadı.
"Hayatım aslında biliyorsun ki yaklaşık 2 yıldır evliyiz"
Gulerek"eeee?"dersin.
"Ee'si burda bir bebek olsun istiyorum "dedi karnını okşayarak.
"Yani babamı olmak istiyorsun?"
"Tabiki"
"Sence becerebilirmiyiz?"
"Tabikide beceririz tatlım onun annesi ve babası bir Stark"der.
Öyle demesine gulersin seni yavasca kendine çevirdi ve bir buse kondurdu yavasca seni daha çok öpmeye başladı sende elini ensesine koydun kendine bastırdı seni kucağına aldı ve yatak odasına çıkardı giderken burnunu boynuna surttu ve kikirdadin seni yataga birakti tam tisortunu cikariyordu ki bir ses duyuldu.
"Efendim bugün akşam toplantinız vardı onu hatırlatayım dedim"
Dedi jarvis öyle olmasın guldun.
"Yani biraz daha bekleyemedin dimi jarvis"dedi tony.
Daha çok guldun.
"Hayatım istersen daha sonra yapalim"dedin gülerek.
"Offf ama yaa...küçük bir Stark istiyorum!"diye isyan etti.
Isyan edisinede guldun ve yataktan kalktın aşağıya in din.Merdivenden inerken seslendin.
"Mizmizlanmada gel bana yardım et!"
"Tanrı aşkına bir bu eksikti...geliyorum!"
Dedi ve ya nin ilerledi.
Marhabaaa arkidaslaarr Tony Stark benim yenilmezlerdeki idolum tanrı aşkına Starki kim sevmez?
Bunu çok beyendim koyayim dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel ile hayal et♡
FanfictionMarvel karakterleriyle birlikte çok güzel düşler di yarin çıkmaya ne dersiniz bu kitap sizi düşler diyarına götürecek okumaktan zeyif alacaksınız😊😀