11. rész

1.8K 75 4
                                    

-Köszi mégegyszer Karen, hogy haza hoztál!-mondtam majd kiszálltam az autóból.

-Nincs mit, szia!-mondta mosolyogva.
-Heló!-köszöntem el végleg majd becsuktam a kocsiajtót.

-Szia Anya!-nyitottam be a házba, de nem érkezett válasz.
-Anyaaa.-kezdtem el keresgélni, de sehol sem volt. Végül a konyhában lévő naptárra néztem.
-Jaa, hogy ma fél 7-ig dolgozik... Brilliáns.-mondtam sóhajtva.

Visszamentem az előszobába és levettem a cipőmmel együtt a kabátomat.
-Holnap péntek.-kezdtem el táncolni, mint egy hülye gyerek majd ismét a konyhába mentem valami kaja után keresgélni.

-Hmmm. Eszek szalámis szendvicset.-mondtam majd kivettem a zsemlét a szekrényből és a szalámit a hűtőből.

Igen, magamban szoktam beszélni.

Nagyban fogyasztottam a luxus kajámat amikor megcsörrent a telefonom.

Shawn Mendes facetime

-Komolyan Mendes? Ilyenkor kell facetimeon hívnod?-mondtam teliszájjal.
-Neked is szia.-nevette el magát.
-Szia.-mondtam majd lenyeltem ami a számban volt.
-Jó étvágyat.-mondta mosolyogva.
-Köszi.-nevettem el magam, majd felálltam egy pohár vízért.
-Hova mész?-kérdezte Shawn.
-Innivalóért.-mosolyogtam a kamerába.
-Jaa oké, amúgy azért hívtalak mert kérdezni szeretnék valamit.-mondta nyugodtan.
-Na mondd.-ültem le immáron vízzel a kezemben a telefonom elé.
-Nem akarsz holnap nálam aludni?-hozta fel az ötletet.
-Ha anya megengedi akkor szívesen alszok azon a rohadt puha ágyadon.-mosolyogtam a kamerába.
-Csak az ágy miatt jössz?-kérdezte szomorkásan.
-Miattad is te majom.-nevettem el magam.
-Imádom a nevetésed.-kezdett el ő is kuncogni.
-Én meg téged.-küldtem puszit a kamera felé.
-Mit eszel amúgy?-kérdezte mikor etten egy falatot.
-Szendvicset.-mondtam a kajára mutatva.
-Hű, nem gondoltam volna.-tette szája elé a kezét a hatás kedvéért.
-Szalámis.-forgattam meg a szemem.
-Ahaaam. Na kicsi Kincs mentem fürdeni.-mondta nyújtózkodva.
-Mi ez a becézés?-mosolyodtam el.

-Tessa te egy kincs vagy és kicsi.-mondta nevetve.

-De jó nekem, de maradj a Manónál.-mutattam rá.

-Majd amelyik előbb eszembe jut.-mondta kacsintva.-Na szia, szeretlek!-küldött puszit a kamerába.
-Én is, szia!-küldtem vissza majd Shawn bontotta a vonalat.

Egyre szerelmesebb leszek ebbe a fiúba komolyan. Aranyos, kedves, vicces, jószívű, védelmező, megértő és segítőkész. Minden benne van ami egy tökéletes fiúban kell. Nem csak belsőleg, de külsőleg is tökéletes a zöldes-barnás szemeivel amivel néha teljesen elvarázsol, a gesztenyebarna hajával amik göndör fürtökből állnak, a gödröcskéivel amik csak akkor látszódnak mikor mosolyog és végül az aranyos hegével amit kiskorában szerzett mert meg akart borotválkozni. Ott fog villogni egész élete végéig a szája fölött és majd 80 éves korában is mesélheti a ciki sztoriját.

Ábrándozva léptem be a fürdőszobába, majd lehámoztam magamról az összes ruhadarabot. A ruháim a szennyesben landoltak én pedig megnyitottam a csapot amiből meleg vizet engedtem. A tükör elé állva összefogtam a hajam egy kócos konytba majd beleültem a kellemesen meleg vízbe. Fejemet hátra döntöttem és gondolkodtam.

Fél óra után kimásztam a kádból és a víz áztátta testem köré egy törülközőt tekertem, majd papucsomba léptem és a szobám felé vettem az irányt. Az ágyamon pihenő takaróm alól kiszedtem a pizsimet, ami egy Harry Potteres pizsama volt.
Igen 17 éves vagyok és imádom a Harry Pottert.

Miután felvettem a kényelmes pizsimet bekapcsoltam a tv-met háttérzaj gyanánt és közben bepakoltam péntekre. Nem sok mindent kellett bepakolnom ugyanis holnap csak 4 órám lesz. Hogy miért? Mert ilyen az órarendem. Fizika, irodalom, ének és tesi. Először fizikát, irodalmat végül pedig az ének könyvem tettem el a tolltartómmal együtt és végeztem is.

-Megjöttem!-hallottam meg anya lágy hangját, mire kicsoszogtam a szobámból és 2 puszit adtam az arcára.
-Szia anyu, mizu?-kérdeztem miközben segítettem kipakolni a vásárolt dolgokat.
-Nem sok. Mi volt a suliban?-kérdezte miközben levette cipőjét.
-Semmi érdekes.-rántottam meg a vállam.-Anyu kerdezhetek valamit?-néztem rá kérdőn.
-Persze.-mondta mosolyogva.
-Holnap ott aludhatok Shawnéknál?-kérdeztem enyhe mosollyal a számon.
-Ott, de csak egy feltétellel.-tette fel mutatóujját.-Nem csináltok semmi olyan dolgot érthető?-nézett rám komoly arckifejezéssel anya.
-Anya Shawn nem olyan, aki 2 nap együttlét után meg akarna fektetni.-húztam össze a szemöldököm.
-Remélem.-mondta majd felakasztotta táskáját a helyére és kaját csinált magának.

-Kérsz te is?-mutatott a hűtőben lévő krumplistésztára.
-Ha megpirítod kérek.-mondtam mosolyogva majd leültem a pultnál lévő székre.
-Okés.-mondta majd kivette a kaját a hűtőből és egy serpenyőt a szekrényből, miközben én a telefonom kezdtem el nyomkodni.

[S.=Shawn T.=Tessa]

T: Anyu elenged holnap 🙈
S: Juhuu ^^
T: Hány órád lesz?
S: 6 :(( Neked?
T: 4 😛
S: Brilliáns. Akkor majd megyek érted. <3
T: Oksika
S: Anyud simán elengedett? :D
T: Az orromra kötötte, hogy ne csináljunk semmi olyan dolgot. 🔞
S: Pedig pont azt akartam baszki D:
T: vicces vagy Sonka
S: Na, vigyázz a szádra. Amúgy meg tudod, hogy nem Daniel féle vagyok.:((
T: Tudom én <33
S: na azért ;)
T: ❤
T: Mentem kajálni 😘
S: Mit eszeel? o.o
T: Krumplistésztát :o
S: Jó étvágyat!
T: Köszike ❤ ily
S: ily2 ❤

-Kivel írsz ilyen bőszen?-nézett rám anya a tűzhely mögül.
-Csak Shawnnal.-néztem fel mosolyogva.
-Á, értek mindent.-nevette el magát majd elém rakta a pirított tésztát.
-Köszike.-mondtam majd enni kezdtem.

****

-Huu, köszönöm nagyon finom volt.-mondtam miközben a mosogatóba vittem a tányéromat.
-Egészségedre.-mondta majd elindultam a szobám felé.

Az ágyamba vetődve kapcsoltam be a tv-t ahol egy roppant érdekes hiradó ment, de véletlenül elkapcsoltam egy másik csatornára ahol meséket adtak.
-Hű. Rég láttam már ezt a Violetta valamit.-gondolkodtam hangosan.
-Ez még mindig borzalmas.-ráztam meg a fejem majd inkább kikapcsoltam a tv-t.

Telefonomat a kezembe vettem, majd az instát kezdtem nyomogatni ahol pár ismerős képeit be is likeoltam. Az instasztorikat nézegettem mikor egy olyanon akadt meg a szemem amin én vagyok, ahogy gépezek és oda van írva, hogy "Kockám❤" . Vajon ki rakta ki? Hát Shawn.

@theresapayne: Te vagy egy nagy kocka >:(
@shawnmendes: Te nagyobb vagy!!!
@theresapayne: Fáj az igazság Mendes? 🤔
@shawnmendes: Inkább neked fáj...Nem tudom ki fog majd jövőre emelt infó érettségit tenni? 🤗
@theresapayne: Menduskám inkább menj aludni mert holnap meg fogsz halni :)
@shawnmendes: megszólalt xddd
@theresapayne: nananana én csak hétvégén alszom sokáig.
@shawnmendes: de akkor nagyon sokáig.:)
@theresapayne: te sem vagy különb egyébként >< na de tényleg én most megyek alukálni...Nekem kell a 8 óra alvás :D
@shawnmendes: jó éjt Manó ❤
@theresapayne: Jó éjt Némókám ❤

Kiléptem az instából majd töltőre raktam a telómat és kb. 10 perc után elnyomott az álom....

Particular Taste [S.M.] ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang