Cu cat mai putine minute sunt pana inceperea unui nou an,cu atat mai raman doar ramasite din tine in memoria mea.Asa cum va incepe Anul Nou,asa voi fi si eu.O noua dorinta.Onoua eu.O noua viata.O noua aventura.Ar trebui sa spun ca nu te voi uita niciodata ,dar ,sincer,nu vreau.Abia astept sa te uit.Cum toate posibilele modalitati de comunicare dintre noi au fost eliminate,sper ca nu ne vom mai vedea niciodata,nici fata in fata,nici virtual,nici nimic,dupa cum doar amaraciunea,durerea si vina sunt sentimenetele care imi trec prin inima de cate ori exista vreo amintire de-a ta.
Abia astept ca acest an sa se termine,sa il las in trecut,si pe tine in el.Dar imi doresc pace in inima mea si chiar daca ar trebuie sa fac pact cu multe lucruri care ma inconjoara,vreau ca unul dintre ele sa fie cu tine,pentru a putea fi linistita pentru totdeauna si daca(sper ca niciodata) exista o sansa ca unul dintre cele cinci simturi ale mele sa se reconecteze cu tine.
Din adancul inimii mele,Iti doresc fericire,pace si cele mai pure si minunate lucruri care vor veni.Oriunde ai fi,Oricand ai fi cu Oricine ai fi,sper sa alegi bine,niciodata sa nu te multumesti cu putin.Esti o fiinta extraordinara si meriti ceea ce este mai bun.Sper sa gasesti curajul in inima ta si sa il urmezi mereu pentru ca iti sopteste bine.Sper ca vei indrazni sa visezi si sa lupti cu orice ar putea interveni in calea ta spre indeplinirea acestuia.Sper ca Dumnezeu te va mentine intelept.bun si rabdator.Sa ramai merue gentlemanul d ecare m-am indragostit.Intotdeauna.Sa nu iti saturi niciodata setea de cunoastere,esti unul dintre cei mai inteligenti oameni pe care i-am cunoscut in viata aceasta si CEL MAI carismatic,fermecator si amuzant barbat.Un umor inteligent nativ.Esti FRUMOS din toate aspectele posibile.
Imi doresc ca Dumenzeu sa te poarte in palmele sale toata viata ta.Si iti doresc pace.Tranchilitatea sufletului.Si,cea mai importanta,Regina de Inima Rosie,DRAGOSTE.Pe oricine ai alege sa iti fie alaturi,sper ca o vei face pentru ca nu poti ignora felul in care sufletul vostru vibreaza la unison.Alege DRAGOSTEA.
Nu vreau sa imi amintesc de tine,dar vreau s acrez ca inima mea va zambi si sufletul meu va fi calm daca vreodata vei fi TU.
Vreau sa culeg tot ceea ce mi-a spart spiritul si sa ma reconstruiesc de la inceput.Nu pot spune ca sunt fericita ca mi-ai zdrobit inima,dar sunt onorata ca ai fost tu,ca m-ai facut sa simt ceva pentru prima data.Cred ca ,intr-un mod ciudat,pot spune ca tu ai fost primul.
Iti multumesc pentru tot.Iti multumesc ca mi-ai aratat necunoscutul,ca m-ai invatat ca aperentele sunt inselatoare,ca m-ai dat peste cap,ca m-ai facut sa simt sentimenete pe care nu credeam ca sunt capabila sa le simt.Iti multumesc ca m-ai distrus pentru ca m-ai invatat sa ma reconstruiesc.Sa imi demonstrez de ceea ce sunt capabila.Mi-ai dat foc si m-am renascut din cenusa.Iti multumesc ca ai aprins bricheta.
Am pasit impreuna inntr-un Nou An,odata.Cine ar fi crezut ca,trei ani mai tarziu,voi incheia unul cu tine?Viata are caile ei.
Fie ca viata sa iti daruiasca comorile sale cele mai pretioase.Fie sa gasesti bunatate oriune ai merge.Fie sa gasesti IUBIREA cu cine iti este predestinat.
Sa ai o viata frumoasa,DRAGOSTE!
In ceea ce ma priveste ,sa inceapa un Capitol Nou !