Ecesu Doğa KranKişiliği:Neşeli, saf, çabucak sıkılıp dikkati dağılan ,aklına ilk gelenleri düşünmeden söylediği için hep başına dert açan, düşünmeden içi güdülerene güvenerek hareket eden , refleksleri çok iyi olan ,meraklı, yarım akıllı (ya da öyle görünen) bir kız. Sanki bu dünyada hiçbir derdi yokmuş gibi görünür ve ona baktığınızda aklından neler geçtiğini anlayamazsınız. Karanlık ay zamanı yaklaştıkta huzursuzlaşır. Selinle kuzenler.
Yaş:15
Lakap: Çhio
Nen Tipi: Özel
Güç: Suyun tüm hallerini ve rüzgarı kontrol edebiliyor.
Geçmiş: Babası Kara Ay Klanı'nın kurucusuydu. Annesi ise Gök Kubbe Klanı'ndandı anne ve babası evlendiğinde 2 klan birleşti ve huzur içinde yaşadı. İlk kızları Alev babasının gücünü almıştı ve örnek bir kızdı. Sonra ikinci kızları yani Ecesu doğdu. O anesinin klanından olan kuzeni selin ile tanıştı ve çok iyi arkadaş oldular. Ecesu 5 yaşına girdiğinde hem havayı hemde suyu kontrol edebildiği öğrenildi ve böylece klanın veliahtının o olması gerektiğine karar verildi. Ecesu 12 yaşına basınca anne ve babasının Selin'lerin ailesiyle gittikleri bir görevde öldüğünü öğrendi. Tam da ablasının üniversiteye geçiş zamanlarıydı. Ecesuda selin ve ışıl ile beraber onun yanına taşındı. Ve sonra ablasına yük olmamak için avcılık sınavına girdiler ve geçerler. Şu anda iş aramaktadırlar.
Selin Kağra
Kişiliği: Samimi olduğu kişilerle genellikle gıcıklık yaparak anlaşır.Ona pas vermeyen insanlarla uğraşmaya bayılır. Ve çok ta güzel uğraşır. Dışardan soğuk görünen kendini ancak onu tanıdıkça hiç de soğuk olmadığını anladığınız bir kızdır. Eti ne kadar çok seviyosa sebzelerden de o kadar çok nefret eder. Ne kadar ayı gibi yerse yesin asla kilo almaz. Sesi çok güzeldir ve şarkı söylemeye bayılır. Her zaman annesi ve babası gibi güçlü bir avcı olmak istemiştir.
Doğa'yla kuzendir.Yaş:16
Lakap: Aoi
Nen türü: Çoğaltan.
Güç: Ses dalgalarını artırarak yayabiliyor. Ayrıca birisinin bilinç altına sızarak en korktuğu kabuslar ona iç sesi olarak sürekli hatırlatıyor.
Geçmiş: Anne ve babası, en güçlü avcılardan biriydiler. Teyzesi Kara Ay Klanı'ndan birisiyle evlendi ve bir kuzeni oldu. Onunla çok iyi arkadaş oldular. Selin'in babası gittikleri örevde öldüğünde Selin eskisi gibi olamadı kendini toparlamaya çalıştı
Ama annesin asık suratı onu daha da huzursuzlaştırdı. Annesi o görevden sağ dönen tek kişiydi ve döndüğünden beri farklı davranıyordu. Sonra Ecesu ona Japonya'ya gidip avcılık sınavına katılmak istediğini söyledi. O da annesinin garip davranışlarının verdiği huzursuzluktan kaçmak için kabul etti. Gitmeden önce de bir plan yapıp Işıl'ın da ailesinden kaçmasına yardım ettiler böylece üçü beraber Japonya'ya gittiler.Işıl Sera
Kişiliği: Çekingen, agresif ve soğuk birisidir. Kolay kolay güvenmez. Güvendiği zaman da güvendiği insanlara karşı çok korumacıdır. Aşırı üşengeçtir ve sinir bozucu insanlarla uğraşmayı sevmez. Grubun mantıklı insanıdır. Genellikle arkadaşlarının arkasını toplayan kişidir. Eğer canı istiyorsa istediği zaman sözü kendi lehine çevirebilir. Ailesiyle yaşarken tüm işerini kendi yaptığı için genellikle insanlardan yardım istemekten kaçınır. Hiç aile sevgisi görmediği için Doğa'nın ablasını ve kızları kendi ailesi gibi görmektedir.
Yaş: 15
Lakap: Yui
Nen türü: İdareci
Güç: Ruhlarla anlaşma yapıp onları savaş için kullanıyor. Anlaşma yaptığı bilinen 4 ruh var. (Ruhların güçleri daha sonra)
Geçmiş: Anne ve babası ile birlikte önceleri Türkiye'de yaşamışlardır. Ailesi o ruhları görebildiği için ondan hep korkmuşlar. Kendi çocukalarına canavar gibi davranıyorlardı. Aslında onu öldürübilirlerdi ama onu yaşatmalarının tek nedeni komşuların ne diyeceğiydi. Evden çıkmasına izn yoktu. 5 yaşına kadar tek arkadaşları ruhlardı. Ama sonra selin ile tanıştı ve onunla arkadaş oldu. İnsanlara güvenmemesinin nedeni en çok güvenmesi gereken ailesine güvenememesidir. Birgün Ecesu ve Selin Japonya'ya taşınacaklarını söylerler oda ailesinin eziyetlerinden sıkıldığı için onlarla kaçıp Japonya'ya gelir. Üçü beraber avcılık sınavına katılıp kazanırlar.
Alev kran
Kişiliği: Stajyer doktordur. Çalışırken çok ciddi biridir ancak evde dünyanın en deli dolu insanı olur. Kız kardeşini çok sever aynı zamanda Işıl ve Selin'e de kendi kardeşi gibi davranmakta. Onlara çok değer verir ama bunu pek belli etmez. Kahveye bayılır. Agresiftir. İnsanların hayatına çok önem verir o yüzden doktor olmak ister annesi ve babası da ölünce bu isteği daha da artar. O yüzden insanşarın hayatına değer vermeyen insanlardan nefret eder.
Yaş: 21
Lakap: Çherry
Nen türü: Salgıç
Güç: Kara Ay Klanın'da üyelerden sadece bir kaçında olan suyun iyleştirme özelliğini kullanabilmektedir.
Geçmiş: Babası Kara Ay Klan'ında annesi ise Gök Kubbe Klanındandır.
Tıp okumak için Japonya'ya gelmiştir.
Ailesi öldükten sonra derslere daha da asılmıştır. Şu an kız kardeşi ve kız kardeşinin arkaşlarıyla yaşamaktadır. Hem üniversiteye gidip hem de yarı zamnalı işte çalışırdı. Onu çok yoruyordu ama asla şikayet etmiyordu. Pek belli etmese de kızlar avcı olup işe gitmesine gerek kalmadığı için oldukça mutludur. Ne kadar kızların tehlikeli işler yapmalarını istemese de iş aramalarına saygı duyar.