4. Bölüm

274 22 69
                                    

.........................iyi okumalar........................

Ecesu'dan devam

Sabahın saat 7'si biz ise ışıl ve selin ile alt kattaki çok amaçlı salona iniyorduk. Işıl'ı kurapikanın arkadaşlarından birisi dün odamıza getirdi uyuya kalmış sanırım.Sabahın 6'sında anons yapmıştı adam be. Çok amaçlı salonda görevinizin ne olduğu söylenecektir lütfen hazırlanın ve kahvaltınızı edin.

"Ağağağağ belimmm belim çok ağrıyır selinn"

"Ağağğağağ benimdeğğ"

"Ne diye atıyorsun beni aşağı"

"Nediyorsun sen ya asıl sen niye beni attın aşağı"

"İlk sen attın be"

"Nerden biliyorsun uyanıkmıydın?"

"Hayır içgüdüler"

"Ha?"

"NE BU GÜRÜLTÜ!" Diye bağırdı birisi

Adını bilmediğimiz görev için gelenlerden biriydi bağıran kişi. Çok cıvık birisine benziyordu. Gıcık olmuştum kıza.

"Şuan sende gürültü yaptığının farkındasın değil mi?"

"Benim sesim insanlara bir bülbülün ötmesi gibi gelir senin maymunsu senin aksine hıh"

"Bir dakika ne dedin seni anlayamıyorum da?"

Selin'den devam

Eyvah bu hiç iyi değil eğer ecesu sinirlenirse........

Ecesu adını bilmediğimiz kızla konuşurken kurapika ve arkadaşları odalarından çıktı kurapika olayı görünce duraksadı beyaz saçlı çocuk ile beraber yanıma gelip ne olduğunu sordu Kyaaaa çok yakın çok yakın!!

Kurapikaya fısıldayarak 'bu kız birden bire bize bulaşmaya başladı' dedim

Diken saçlı çocukta şaşkınlıkla yanımıza geldi.

"Neden anlayamıyorsun tatlım japoncan mı zayıf?" Dedi kız

"Sen japonca konuşuyor olsaydın anlardım."

"Öyle mi? Şuan beni anlamış görünüyorsun"

"Hav hav?"

Ecesunun son sözleriyle etrafımıza toplanmış herkes kahkaha atmaya başlamıştı.

Işıl bile

"Sen sen ne kadar salak bişeysin be ay hiç uğraşamam senle!" Diye bağırıp yürümeye başladı kız.

Bizde yürümeye devam ettik kurapikalarla beraber ecesu ise kolarını kafasının arkasında birleştirmiş her zamanki gibi haylaz bir gülüşle egosunu gözümüze soka soka önden gidiyordu.

"Hey sen" dedi beyaz saçlı çocuk ecesuya seslenerek.

Ecesu ağzını küçük bir o şeklinde yaparak arkasını döndü.

"Sen şu bardaki kızsın o dövmeli ve piercingli adamı yere seren"

"Aaah evet. Şimdi hatırladım sen de oradaydın"

"O adama ne yaptın"

"Hiç bir şey sadece kalbiyle bağlantısı olan damarına bir buz parçası atarak kopmasını sağladım"

"Heeeh sugoi"

"Öyleyimdir."

Ecesu yine egosunu konuşturuyor.

Hunter  X Hunter'de Türk kızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin