4.8

500 22 0
                                    

Arya'dan:

"Kimmiş benim güzelim ? " Ses .

"Kızım kalk artık ya ." Yine ses

"Prensesim , kalksan artık ." Ve yine ses . Yavaş yavaş gözümü açtım. Sanki ilk defa gözünü açan bebek gibi hissediyorum.

"Sonunda "  Etrafa baktım bir kaç kez. Sonra elimle gözümü kaşıdım. Gülme sesi .

"Detay olamayacak kadar mükemmelsin be ciğerim"

Yanımda olan bir adet Shawn. Düzeltiyorum . Yanımda olan saçları birbirine girmiş tüm dişleri görünene kadar gülen yakışıklı mükemmel Shawn. Öldüm sanırım.

"Hadi giyin bakayım salonda bekliyorum. "

Esnedim . Esneyerek cevap verdim .
"Geli- *esneme * geliyorum (peki her okumamda esnemem ^0^)

Dolabın önüne geçtim. Aklıma gelen şey ile göbeğimi kaşıyarak salona gittim.

"Yarim sen daha neden  giyinmedin?"

"Şey diyecektim . "

"Ne ?"

"Unuttum " güldü .

"Bekle bekle geri geldi. Nereye gidiyoruz ona göre giyineceğim "

"Doğa falan . Soğuk değil ama yine de kalın bir şey giyin sen ." Yeni fark ediyorum . Shawn ne zaman üzerini değişti.

"Kıyafetlerin ?" Dedim sorarcasına .

"Sabah eve gittim ."

" Haaaa tamam ."  Geri odama gittim. Kapağı açık olan dolabın önünde durdum .  Siyah külotlu çorap, siyah şort ve açık mor bluz aldım. Şort ve külotlu çorabı giydim. Mor bluzu şortumun içine koyup siyah kot ceket giydim. Salona girdim hala esniyordum. 

Shawn 'ın üzerinde sarı bir bluz ve altında siyah kot vardı. O da benim gibi siyah kot ceket giymişti.

 O da benim gibi siyah kot ceket giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Lost in japan bebeğim )

"Ama olmaz böyle "

"Ne oldu ? "

"Çok güzel "

"Gidelim hadi yaf "

"Odunsun yeminle "

•••

Kısa bölümler atmayı severim ^-^

İki bölüm sonra final ):

MAVİ AY  | TEXTİNG ( Shawn Mendes ) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin