FİNAL

748 27 30
                                    

Arya'dan :

"Dışarıda tavşan gördüm yanlarına gidebilir miyiz ?" Dedim ona sarılırken .

"Gidelim ." Dedi.

"Kumsal nerede ? "

"Eve gitti . " Başımı kaldırıp olumlu anlamda salladım.

"Hadi gidelim gel ." Ayağa kalkıp kapıya yürüdük. Neden bağcıklı ayakkabı giymiştim. Ayakkabılarımı çıkarmak için bağcıklarımı açmak zorunda kalmıştım.

Shawn yere eğilip bağcıklarımı bağladı ve büyük ellerini küçük ellerime hapsetti. Kapıyı açıp dışarı çıktık. Merdivenleri inmeden arka tarafa geçen bir yol vardı ve biz ordan geçmiştik.

Pencereden görünenden daha güzeldi burası. Sanki ağaçlardan bir yol yapılmış gibiydi. Aklıma gelen şey ile olduğum yerde durdum.

"Elini silah yap . Biz ajanız ve tavşanlar suçlu onları yakalayalım . Olur mu ? " Gülümsedi . Yanağının yanında uzun bir gamze belirdi. Hemen elimi oraya götürdüm .

"Neden olmasın ajan Arya . "

"Tamam o zaman ajan Shawnie" kollarını bağlayarak küsmüş gibi durdu ve suratını astı.

"Sence benim de havalı olmam gerekmez mi ? "

"Yoo . Sen tatlı bir ajansın . Böyle alıp yanaklarını sıkmaklık . "

"Tamam tamam "

"O zaman tavşanları bulalım ajan " ellerimi silah şeklinde yaptım. Aynısını Shawn da yaptı. Bence romantik akşam yemeği yemek yerine dışarda kimse olmadan istediğim şeyleri yapmak daha güzel. Normal sevgililer olmayabiliriz belki .

Önümde ki ağaçlara saklana saklana gidiyordum tıpkı bir ajan gibi. Su sesi duyduğum da olduğum yerde durdum.

"Shawnie burda su var belki biraz mola verebiliriz ha ? " Diye sordum şirince. Tamam diyeceğini biliyorum ama ona sormak hoşuma gidiyordu.

" Hasta olursun ama "

"Bakmaz mısın bana ?" Kolunun altına aldı ve saçlarımı öptü.

"Bakarım len tabi "

" Oynayalım o zaman ? "

"Oynayalım " kolunun altından kurtulup su sesini takip ettim . Küçük bir şelale çıktı karşımıza. O kadar güzeldi ki. Suyun kenarında durdum. Shawn da yanıma geldi hemen . Ellerimi suya daldırıp ona sıçrattım . Yüzünün yarısı su olmuştu. Gülüp biraz daha su attım.

"Sen istedin güzelim. Evde kıyafetlerini değiştirmen gerekecek . " Konuşmasını bitirir bitirmez iki elini birleştirip suya daldırdı ve yüzüme attı. Yüzüm su olmuştu.

"Hey . Adil oynamıyorsun . Senin ellerin büyük. " Deyip küçük çocuk gibi kollarımı bağladım. Hemen kollarını bana bağladı. Fırsattan istifade diyerek onu suyun içine ittim . Bütün bedeni ıslanırken kahkaha ile gülüyordum .

"Sen ne kadar yaramaz sevgili oldun böyle ?" Dedi ve saçları ıslanmış olduğu için önüne düşüyordu. Elleri ile saçlarını arkaya itti. Islak olduğu için yine önüne düştü.

"Tut elimi çıkarayım seni . Acıdım . " Elimi uzattım onu çıkarmak için ama elimi tutup beni suya çekti.

"Yaa ama sevgiline bu yapılır mı ?" Dedim gözlerimi açmaya çalışırken. Yüzümde ki ellerimi ellerine hapsetti ve beni kendine çekti. Ellerimi göğüsüne koyup kendi ellerini belimin iki yanına koydu. Saçlarım gözümün önüne geliyordu . Gözlerim hala kapalıydı. Yavaş yavaş açtım ve direk gözlerime bakıyordu. Bir elimle gözümün önüne gelen saçları geriye ittim.

MAVİ AY  | TEXTİNG ( Shawn Mendes ) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin