11.

134 0 0
                                    

A szobámban ültem az ágyamon már egy jó ideje és az Instagramot pörgettem végig, pontosabban azóta ülök így itt, amióta Brad lelépett. Élvezem a csendet, nem kell bedugnom a fülest, hogy elnyomja az ordibálásukat. Már majdnem éjfél volt, de nem voltam álmos. Felálltam, oda sétáltam a lámpakapcsolóhoz és leoltottam a villanyt. Leültem az ablakhoz és csak néztem a csillagokat. Csodálatosak. Megnyugtatnak. Egy pillanatra kiszakadok az itteni világból és itt hagyom a gondjaim. A nyugalmas kiruccanásomból a bejárati ajtó csukódása zökkentett ki. Apa alszik, a többiek pedig a szobájukban vannak, bár sejtésem szerint ők is alszanak, ugyanis James úgy egy órája jött be "jóéjszakát" kívánni. Az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam. A hangot kiváltó tényező Brad volt. Nem lehetett valami nagy buli, ha ilyen hamar hazaért. A következő pillanatban egy nagy puffanás töltötte be az emeletet. Mikor kinéztem egy földön fetrengő Simpsont találtam, aki épp a fejét fogdosta és káromkodott. A fiúk szobája felől semmi hang nem jött, így kénytelen voltam én magam felsegíteni a padlóról szerencsétlent.
- Hellóka! - mosolygott még mindig a földön heverve.
- Fúj! Tömény vodka szagod van.
- Az ízem is ilyen jó. Megkóstolod? - motyogott összevissza, teljesen elázva kívül-belül egyaránt.
- Mattrészeg vagy. - támogattam föl a padlóról.
- Eljössz velem biciklizni? - kérdezte, mint egy 5 éves.
- Miről beszélsz? Aludni fogsz menni.
- Aludhatok veled? Van egy szörny az ágyam alatt és folyton beszél. - motyogott még mindig és mindenegyes szava összefolyt. Szinte érthetetlenné vált a beszéde. A ruhája teljesen nedves volt és nem hinném, hogy vízzel öntötte le magát. - Mitől ilyen puha a hajad? - tapintotta végig frizurámat.
- Bradley, most elmész leveszed az elázott gönceid, letusolsz és elmész aludni. - adtam ki a parancsot. Nem igazán tudom mit kéne ezzel a gyerekkel tenni, de nincs szívem felébreszteni Jameséket emiatt az idióta miatt.
- Nem hiszem, hogy a banán igazából sárga. Szerintem csak... - ez volt az a pont amikor kikészültem. Berángattam a fürdőbe és ruhástól állítottam a zuhany alá. Legalább egy percig folyt rá a víz, aztán úgy vettem észre, hogy egy kicsit visszanyerte egyensúlyérzékét.
- Ez kurva hideg! Bolond vagy?! - ordított fel, ezért elzártam a vizet. - Na ezt nem úszod meg. - megfogta a kezemet és berángatott a tusolóba.
- Ne, kérlek! Pizsiben vagyok. - könyörögtem.
- Nem igazán hat meg. - neki nyomott a jéghideg vizes falnak. - Utolsó mondatod?
- Baszd meg Simpson!
- Azt hiszem rosszul ragoztad.
Megnyitotta a vizet és fejem felé tartotta a zuhanyrózsát. Próbáltam szökni, de nagyon kicsi a kabin és Brad egyre közelebb jött. A szemében az élvezet tükröződött vissza. Próbáltam elzárni a vizet és elvenni a kezéből a zuhanyfejet, de ő erősebbnek bizonyult.
- Mostmár abbahagyhatod! Teljesen vizes vagyok már! - ordítottam rá, de nem sokat értem el vele. Közelebb hajolt és a fülembe suttogott.
- Tudtam, hogy egyszer nedves leszel tőlem, na de hogy ennyire...
Kezeivel a fejem mellett támasztotta a falat, így kaptam az alkalmon és átbújtam jobbja alatt. A szobámba szaladtam. Lerángattam magamról a vizes ruhadarabokat és elővettem egy törülközőt, amit magamköré csavartam. A szekrényemben kutattam új pizsama után, mikor két kéz jelent meg a derekamon. Megfordultam és Bradleyvel találtam szembe magam. Egy szál boxerben állt előttem, a haja csupa víz volt. A leheletét tömény pia szag járta át.
- Még mindig részeg vagy?
Nem válaszolt. A távolság köztünk apránként csökkent, egyre közelebb hajolt, míg már csak centik voltak köztünk. Ekkor megtörte a szemkontaktust és a számat kezdte el nézni. A lábam földbe gyökerezett és mukkani se tudtam a sokktól. Ajtónyitódás hangjára lettem figyelmes és Brad összerezzent.

- Mi a fene? - hallottuk meg James hangját és egyszerre fordultunk felé.
- Mi csak...öhm...törülközőt kerestünk. - kerestem a megfelelő kifogást arra, hogy mit csinálunk az éjszaka közepén Bradleyvel a szobámban egy szál törülközőben és alsónadrágban.
- Nekem meg találkozóm lesz az amerikai elnökkel. - vágott vissza szőke barátunk.
Fogalmam sincs miért hazudtam Jamesnek. Nem régóta ismerem, de nagyon jóban vagyunk és mintha a bátyám lenne, bármit elmondhatok neki.
- Miért jöttél?
- Csak meg akartam kérdezni, hogy ne vigyelek-e el holnap a városba? Úgyis dolgom van arra, te pedig találkozol a barátoddal.
- Uuuh, az jó lenne. Köszi. - öleltem meg Jamest, de kicsit kínos volt mivel én még mindig egy szál törülközőben álltam. Időközben Simpson is kitántorgott a szobából.
- Akkor holnap. Jó éjt. - köszönt el.
- Jó éjt.
Visszasétáltam a szekrényhez, kerestem egy nadrágot és egy pólót, majd lefeküdtem aludni. Annyira fáradt voltam már, hogy hamar jött álom a szememre.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Last Night •bws•Where stories live. Discover now