SZOMBAT
- El se hiszem, hogy anyu megengedte, hogy apánál töltsem a nyarat. Tegnap este már el is kezdtem bepakolni, nehogy meggondolja magát. - hadartam egyre gyorsabban örömömben.
- Igen, ez nagyon szupi. - reagált barátnőm az előbb hallottakra.
- Látom te nem örülsz neki annyira, mint én.
- De, de. Én nagyon örülök, csak tudod hiányozni fogsz. - mondta a könnyeit visszafogva Em.
- Te is nekem, de csak a nyári szünet végéig maradok. Suli kezdésre már itthon leszek. - öleltem át vigasztalásképpen. - Na, de most ki kéne találni, hogy mit veszünk fel este.
- Jó, de előtte még szeretném átadni az ajándékodat. - nyújtott felém egy szépen becsomagolt dobozt. - Csak egyszer lesz 18 éves az ember. Na, mire vársz? Bontsd ki! - sürgetett.
- Oké, oké.Elkezdtem feltépni a ragasztószallagot és kinyitottam a dobozt, amiben egy képkeret lapult 4 darab képpel benne. A képeken mi voltunk, én és Em. Benne volt a legelső közös képünk is, akkor készült amikor barátok lettünk, ami alig egy éve volt. Emilyék ugyanis másfél éve költöztek ide és a mostani volt az első tanév, amit itt töltött. Emlékszem, matek órán egymás mellé ültettek minket és akkor kezdtünk el beszélgetni. Először csak órákon kommunikáltunk, de aztán egyre többet lógtunk együtt a szünetekben is.
- A középső helyet üresen hagytam, hátha találsz Londonban barátokat és készítettek egy közös képet. - magyarázta Em, hogy miért nem rakott az utolsó kis keretbe képet.
- Nagyon tetszik. Köszönöm szépen. - öleltem át Emilyt, hogy megháláljam a csodálatos ajándékot.
- Na, de most ki kell találni, hogy miben megyünk. - szakította meg Em az ölelkezésünket.Kellett még egy 10 perc, hogy rájöjjünk, miben megyünk Jack bulijára. Miután mindennel kész voltunk el is indultunk. Mikor odaértünk már javában folyt a buli, körülbelül 100 ember tartózkodott a parti helyszínén, de nem kellett fél óra se hogy ez a szám megkétszereződjön. Emilyvel megkerestük a konyhát, hogy igyunk valamit. A konyhában találkoztunk pár baráttal, akikkel pár perc múlva át is mentünk a nappaliba táncolni. Emily 10 perc után feladta és azt mondta, hogy kimegy egy kis friss levegőt szívni. Vártam egy kicsit, hátha visszatér. Körülbelül negyedóra telt el, hogy Em elment. Úgy döntöttem nem várok rá tovább és kimentem keresni valami italt. Nem kellett sok idő, hogy megtaláljam a kamrát és rábukkanjak egy üveg vodkára. Úgy gondoltam, hogy a buli hátralevő részét a újdonsült barátommal töltöm, vagyis egy üveg vodkával, de mivel "ez a 18. születésnapom és pár nap múlva úgyis elutazok, úgyhogy mindegy" alapon visszamentem a nappaliba az üveg piával a kezemben és elkezdtem "barátokat" szerezni. Páran megkérdezték, hogy nem-e lesz túl sok ennyi vodka egyszerre, de válaszul csak egy mosolyt kaptak és egy újabb korty alkohol csúszott le a torkomon. Emilyt nem igazán láttam a buli hátralevő részében, de mondjuk nem is kerestem igazán. Úgyhogy a este többi részét tök idegen srácokkal töltöttem. A buli pedig egyre nagyobb lett, a zene meg egyre hangosabb.
Nagyon sajnálom, hogy ilyen rövidek lettek a részek, de próbálok minél hosszabbakat hozni. DE addig is gondoltam, hogy elrejtek ide egy kis játékot a rövid részért cserébe. A feladat annyi, hogy ki kell találni, melyik The Vamps-es videoklipből való a kép. Bonyolításképpen egy kicsit szerkesztettem a képen, de szerintem még így is nagyon könnyen ki lehet találni. Jó szórakozást!
KAMU SEDANG MEMBACA
Last Night •bws•
Fiksi PenggemarVolt már úgy, hogy találkoztál valakivel és nagyon ismerősnek tűnt? Rájöttél, hogy honnan ismered? Egy idő után mindenkinek beugrik. (Ez a legeslegelső fanfictionom, úgyhogy nagyon szívesen fogadok minden építő jellegű kritikát és visszajelzést. Rem...