A gép sikeresen leszállt és hálát adtam az égnek, hogy végre megérkeztünk. Már előre látom mennyit fogok szenvedni a visszaúton. Apa a repülőtéren várt. Amint megláttam a nyakába ugrottam és már nagyon vártam, hogy kilépjünk a reptérről és lássam végre Londont. A kocsikázás alatt nem sokat beszélgettünk apuval, leginkább csak megkérdezte, hogy milyen volt a repülőút, hogy sikerült a bizonyítványom és hogy hogy van anyu. Az út alatt azt is megtudtam, hogy menedzserként dolgozik és ha jól tudom nemrég karolt fel egy fiúbandát. Egy óra alatt meg is érkeztünk a házhoz, ami kivűlről csodaszép. Apu beállt a felhajtóra. Gyorsan kipattantam és kivettem a csomagokat a kocsi hátuljából. Készen álttam belépni a házba, de még előtte apám felé fordultam.
- Ha belülről is ilyen gyönyörű, ide költözöm. - jelentettem ki. Erre apu csak mosolygott egyet és bólintott.
Beléptünk a házba, ami belülről is olyan csodás volt, mint kívülről. Minden tiszta és egyszerű volt. A ház világos, fakó színekben pompázott. A csendet azonban kiabálás törte meg.
- Hazajött Joe bácsi. - üvöltötte egy hang. Nem sokkal később 2 srác rohant le a lépcsőn és ugrottak apum nyakába. Kinézetre körülbelül annyi idősek lehettek, mint én. Viselkedésüket elnézve viszont nem néztek ki többnek 10-nél. Apa egyáltalán nem említette, hogy vannak lakótársai, így kicsit meglepődtem a 2 fiú láttán.
- Végre megjöttél. Ezek ketten fel-alá rohangálnak és egy másodpercre se képesek leállni, ráadásul gyakorolni kéne, Tris pedig az emeleten kidőlt. - sétált le egy szexi, szőke fiú panaszkodva. De mikor leért hirtelen megtorpant és meglepődés ült ki az arcára, mintha egy halottat látott volna meg. Majd tekintetét a másik két srácra terelte. Apa mellém lépett és átkarolta a vállam.
- Srácok, ő itt a lányom...
VOUS LISEZ
Last Night •bws•
FanfictionVolt már úgy, hogy találkoztál valakivel és nagyon ismerősnek tűnt? Rájöttél, hogy honnan ismered? Egy idő után mindenkinek beugrik. (Ez a legeslegelső fanfictionom, úgyhogy nagyon szívesen fogadok minden építő jellegű kritikát és visszajelzést. Rem...