- Srácok, ő itt a lányom Olivia. - mutatott be apu.
- Olivia, ők itt a srácok, akiket menedzselek. Brad, Connor és James. Tristan ezek szerint meg az emeleten alussza az igazak álmát. - mutatta be nekem a fiúkat. - Velünk fognak lakni, amíg az ő házukat felújítják. - közölte apu.Kicsit rosszul érintett. Reméltem, hogy valamivel nyugisabb lesz az itt létem és azt gondoltam, hogy több időt tölthetek apuval kettesben, nagyon rég nem láttuk igazán egymást. Az viszont tetszik, hogy a szexi, szöszi fiú is itt fog lakni. Aranyosnak tűnik és a legnormálisabbnak a többi fiút elnézve, bár még az említett negyedikkel nem találkoztam.
- Hello, James vagyok, a Vamps gitárosa. Örülök, hogy megismerhetlek. Joe nagyon izgatott volt már az érkezésed miatt. Megkért minket, hogy viselkedjünk normálisan, de ahogy látod nekik kettőjüknek ez nem igazán sikerült.
- Igen, látom. - nevettem, azon amit James mondott. - Én is örülök, hogy megismerhetlek.
- Jól van, srácok mostmár tényleg próbálnotok kéne. - szakította félbe apum a bájcsevelyt.
- Igenis, Joe bácsi. - kiabálta a két törpe, akik már megint apa nyakán lógtak. Ezután felrohantak és apu megmutatta a szobám.- Ha bármire szükség van csak szólj. Sajnálom, hogy elfelejtettem szólni a fiúkról.
- Semmi baj. Majd megszokom őket. Ha nem bánod én most pizsibe bújok és lefekszem aludni, kimerített az utazás.
- Jól van kicsim. Jó éjt! - köszönt el apu és kilépett a szobából.Elmentem letusolni. Alig vártam már, hogy ledölhessek pihenni. Kiléptem a zuhany alól és abban a pillanatban kinyílt az ajtó. Sötét hajú barátunk lépett be rajta, én pedig egy szál törölközővel körbecsavarva álltam a fürdőszoba közepén.
- Uuuh, bocsi. Nem tudtam, hogy bent vagy. - állt döbbenten az ajtóban lefagyva.
- Kimennél kérlek?
- Jah, igen. Persze. Bocsi. - fogta be a szemét és becsukta maga után az ajtót.Miután megint egyedül voltam a fürdőben megkerestem a pizsimet és felvettem. Visszabotorkáltam a szobámba és azonnal beestem az ágyba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Last Night •bws•
FanficVolt már úgy, hogy találkoztál valakivel és nagyon ismerősnek tűnt? Rájöttél, hogy honnan ismered? Egy idő után mindenkinek beugrik. (Ez a legeslegelső fanfictionom, úgyhogy nagyon szívesen fogadok minden építő jellegű kritikát és visszajelzést. Rem...