Ben Ömer Birtan. İstanbul Esenlerde doğdum. 20 yaşındayım ve Batman Anadolu Öğretmen Lisesi'nden mezun oldum. Şu sıralar Üniversite kazanma Hayalleri içerisinde tam gaz yoluma devam ediyorum.
Nereye varacağımı pek kestiremesem de yolun güzelliklerle dolu tarafına yüz çevirmekte oldukça ısrarcıyım. Ancak böyle yolun sonunu görme şansına sahip olabileceğime inanıyorum.Turkuaz renginin her tonuna aşığım. Ondandır ki denizleri çok sevdiğim gerçeği...
Lahmacun ve içli köfte yeme yarışmasında birinciliklerim var. Kışı yaza tercih ederim, elimde ki çaydan bir yudum alınca, dudaklarımdan aşağı süzülürken içimi ısıtan o çayın verdiği mutluluk tarif edilemez.Hayallere gelince; her insanın zihninde can bulan hayaller olduğu gibi benim de birden çok hayalim var. Çünkü hayaller olmazsa umut olmaz, umut olmazsa bizler olmayız. "Büyüyünce ne olacaksın?" sorusuna cevap olacak türden değil benim hayallerim. Biraz daha çılgınca. Bunların başında iki temel düşünce yatıyor: Birincisi "Kim olduğumu bulmak", ikincisi "Hangi Amaca Hizmet ettiğimi" bulmak. Şahsen ben ölmek için doğmadığımı düşünenlerdenim. Bana göre amaçsız yaşamak olmamalı. Bence bir görevimiz var. "Ne?" diye sorma, henüz ben de bilmiyorum. Görevi nasıl bulacağım hakkında (bulabileceğimden de emin değilim) en ufak bir bilgim yok, fakat belki de buna en iyisi olmakla cevap bulabilirim, veya kendimi keşfetmekle cevap bulabilirim.
Belki...
Bunlar dışında normal hayallerim de var.
Lahmacundan dev bir ev yapmak gibi... Tamam, bu pek de gerçekçi olmadı. Şaka bir yana, Bir 'Elon Musk' olabilirim, belki de 'Steve Jobs'...
Bu konu da kimin ne düşündüğü umurumda değil, hayallerim dokunulmazlarımdır benim. Beni var edenlerdir, kimse giremez hayaller bahçeme, kimse orada ki çiçeklerimi koparamaz, incitemez, üzemez. Bu bahçeye sığdırabildiğiniz kadar hayal sığdırın, hayal kurdukça, düşündükçe var olursunuz. Umutlar Hayallerle Demlenir,
Hayata Bir Bardak Hayal Molası...Bak ne diyeceğim: Peki ya "Sen Kimsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN KİMİM?
Science Fictionİçimizde ki cevherlerin bir an önce dışa vurması dileğiyle. Kim olduğumuzu bilmeden bunu keşmetme çabasına aşılandığımız hayatın akışında var olmak adına en masumane çabamız, yanı başımızda bir ömür var olan sevdiklerimize armağan olsun. Günün birin...