"Evlen Benimle!"

9.2K 381 12
                                    

**

Tatlı hikayem istekleriniz üzerine yeniden sizlerle.

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

**

Gökmen...

Yüzümü buruşturarak kıpırdandım yatakta. Gözlerimi araladığımda her sabah hissetmeye alıştığım ağrıyla yüzümü buruşturdum. Yine fazla içmiştim. Gözlerimi ovuşturup doğrulmaya çalıştım yerinden. Ta ki üzerimdeki kolun engeliyle karşılaşana dek.

Başımı çevirdiğimde önce yastığa dağılmış sarı saçları gördüm. Ardından çıplak bir kadının sırtıyla karşılaştım. Yüzümü buruşturdum tekrar. Üzerimdeki ahtapot misali bedenime sarılan kolu yavaşça çektim ve hızla kalktım yataktan. Yerdeki pantolonumu giyerken kadının uyanmaması için dua ediyordum. 

Kapının önündeki gömleğimi düştüğü yerden alırken aklıma gelenlerle inledim. Geç kalmıştım. Etrafta gözlerimi gezdirdi. Yatağın yanında duran telefonumu düşürmeden almayı başardım. Parmağımın temasıyla açılan ekranda gördüğüm "105 cevapsız arama" yazısıyla gözlerimi sıkıca yumup, başımı geriye eğdim. Volkan beni çiğ çiğ yiyecekti. Gömleğimi giyemeden evden çıktım. Nerede olduğumu anlamaya çalışmak için çıktığı sokağın ortasında etrafıma bakındım. Şansıma etrafta kimse yoktu. Biraz ileride ki arabamı gördüğümde ceplerimi yokladım. Anahtarım yoktu. İçeride düşürmüş olmalıydım. Dönüp anahtarı alamazdım. Sokağın solunda geçen arabaları görünce gömleğimi üzerine geçirip, düğmeleri iliklemeden koşmaya başladım. Önümden geçmekte olan taksiyi telaşla durdurup, arabanın arka koltuğuna atladım. Şaşkın bakışlarla bana bakan adama gülümsedim.

"4.Levente lütfen. Acele! Bu arada biz neredeyiz?"

"Fatih... Gökmen bey..."

"Lanet olsun." diye inledim.

"Gökmen bey. Lütfen şunu imzalar mısınız?"

İmza mı? Şimdi mi? Adamın ardına uzattığı elinin içerisindeki az önce gazeteden koparıldığı anlaşılan resmimi aldı. Gülümsemeye çalışıp imzaladım ve "Sevgilerimle..." yazısını not düşmeyi ihmal etmedim.

Arabadan inip sete girdiğimde Volkan'ın her yeri yıkan sesiyle gözlerimi yumdum.

"Nerede bu adam? Lanet olsun! Bulun şunu!"

Derin bir nefes alıp içeriye girdiğimde, kızgın bir boğa gibi  bana doğru gelen menajerimi durdurdum.

"Tamam .Biliyorum geç kaldım. Hemen hazırlanıyorum!"

                                                                               ****

Sahne bittiğinde derin bir nefes aldım. Bugün yorulduğumu hissediyordum. Oynarken kendimi bambaşka karakterlerin içerisinde bulabiliyordum. Benim için bir terapi gibiydi. İçimde saklı kalan duyguları oynadığım karakterler üzerinden dışa vurabiliyordum. Karavanıma doğru ilerlediğimde hayranlarım yine beni bekliyordu.  Yorgunlukla gülümsedim. Öpen, sarılan hayranlarıma bıraktım kendimi. 

Karavanıma girdiğimde üzerimdeki ceketimi çıkardım. Oynadığım son filmde ünlü bir şarkıcının özel korumasını oynuyordum. Şarkıcı rolünde olan aktris de oldukça güzel ve seksiydi. İki gece önce onunla oldukça ateşli ve hırçın bir gece geçirmiştim. Alayla gülümsedim. 

Sektörde olan kadın oyuncuların pek çoğuyla özel anlar paylaşmıştım. Onların bana olan ilgisinin artmasının en büyük nedeni artık Dünya çapında bir oyuncu olmamdı. Öyle ki son rol aldığım iki yabancı filmle Oscar'la ödüllendirildim. 

MEGASTAR EVLENİYOR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin