2 Урилгагүй зочин

4.2K 287 2
                                    

Их дэлгүүрийг арай гэж олоод ортол дахиад л тэр долоо.
Би яг хажуугаар нь зөрөөд явах гэж байтал намайг саяхан зогсоосон хөвгүүн намайг дахиад зогсоов.
Тэр :Хөөх чи биднийг дагаа юу даа
Би : хнн хэн дагсан гэж харин өөрсдөө дагаад байгаа юм бишүү гаж юмнууд
Долоогийн нэг нь; Намжүүнаа хурдан явъелдаа.
Би ;Намжүүн гэдэг бололтой за намжүүн гуай надаар оролдоод хэрэггүй шүү бас хаана ч таарсан танидаг юм шиг зогсоохоо боль.
Би ийнхүү хэлээд алхахад
Тэр долоо шүгэлдэж байв.
Би их дэлгүүрээс хамаг хэрэгтэй зүйлсээ аваад гэрлүүгээ алхаад явж байтал машин сигналдав.
Харвал тэр долоогийн хамгийн царайлаг гэмээр хоёр нь сууж байлаа
Тэр хоёр суучих гэв.
Би танихгү хүний машигд суухгүй угаасаа ойрхон болохоор зүгээр баярлалаа.
Тэр хоёр:Намайг Тэхён,Ким Тэхён гэдэг хэмээн жолоо барьж буй маш царайлаг залуу хэллээ.
Харин би бол Жонгүг,Жон Жонгүг
Чамайг хэн гэдэг вэ гэсээр тэд замд ямар ч машин байхгүй байхад яг миний алхаанд тааруулж явж байв.
Би;Кан Сура гэдэг танилцсандаа таатай байна хэмээн хэлэхэд цаанаас нэг машин ирээд цонхоо буулгавал саяны Намжүүн хөвгүүн байв. Би дараа таарвал мэнд мэдье гээд Намжүүн гэгч рүү харах ч гүй алхсаар булан эргэлээ .
Би:Ёоох ингэж нэг булан эргэх гэж.
Хэн нэгэн:КАН СУРА ЧИ ҮНЭХЭЭР ТЭР ЯВДЛААС ХОЙШ БУЦААД ИРЖЭЭ.
БИ:Х-х-хэн бэ?би маш их айж байлаа учир нь тэр хүний хоолой яг адилхан байв. Би түүнийг хараад түүнээс зугтлаа. Би ийнхүү гүйж байтал тэр долоо долуул ярилцаад зогсож байв. Би:Т-т-тус...
Зохиолч талаас---------------
Сураг харсан Долоо эмнэлэгт хүргээд сахиж байтал Сура сэрээд шууд ээжрүүгээ явмаар байна. Би ээжтэйгээ ярьмаар байна. Нэг нь утсаа хэрэглүүлээч гээд Тэхён утсаа өглөө.
Сура тал ____________________
Би:Байна уу? Э-э-э- ээжээ
Ээж :Яасан миний охин зүгээр үү ? Дөнгөж очсон өдрөө яагаад уйлаав.
Би: Намайг хулгайлсан хулгайч дөнгөж сая намайг хулгайлхайр оролдсон. Би айгаад байна. Одоо дахиад түүнд хулгайлагдвал тэр намайг ална. Би би би энд байж чадахгүйнэ ээжээ.
Ээж :Миний охин зүгээрүү?хэмээн уйлсаар ярьж байлаа.
Би:Ээжж би гэртээ ганцаараа байж бүрч чадахгүй би одоо сингапур нисээд очьёоо тэхүү?.
Ээж болохгүйэ энд одоо ирж болохгүй би чамтай хамт амьдрах хүүхдүүд сонгье. Олон байхад болно биздээ ээж нь түншүүдээсээ асууя за.
Би:Ээжээ хайртай шүү.
Ээж :ээж нь ч бас.
Ийнхүү утас тасран би чичирч байгаагаа мэдэн уйлан хэвтэнэ.
Гэнэт хажууд нэг хүн ирж гарыг минь бариад байв . Би түүн рүү харвал тэр Сая болсон бүх зүйлд уучлаарай.
Би:Одоо хэрэггүй би одоо чадахгүйн.
Тэд миний сэтгэл санааг дэмжиж инээлгэж байв . би аль хэдийн хулгайчийг мартсан байв. Өрөөний хаалгаар нэг хүн орж ирлээ. Би өрөөндөө ганцаараа байсан. Учир нь тэр долоо эмийн сан орохоор явж зарим хэд нь эмч нартай уулзаж зарим нь дэлгүүр орсон зарим нь явсан байсан.
Би:орилоод авраарай гуйя авра...в
Би бараг бүх юмсыг санаж байна.
Тэр миний амыг таглаад :Хөөх ийм хурдан ухаан алдвал ирээдүйн аав ээж болох ажилдаа чи ч нэг баахан унтахнэ.Хайраа чи минь их том болж би чамайгаа ирэх өдрийг хүлээсээр байлаашүүдээ миний хайр өнөөдөр шөнө өвдөлтыг мэдэрмээр байна уу. Би лав чамайгаа надад онгоноо өгнө гэж бодож байна шүү.
Хэмээн хэлээд гараа авав. Би маш их уйлсан учраас юу хэлэхээ мэдэхгүй:Яагаад заавал би гэж надаас өөр олон. охид байгаа яагаад би гэж.хэмээн уйлан хэлэхэд
Тэр:Чи миний хулгайлаад анх надаас мултарсан эхний бөгөөд сүүлийн хүн болохоор л.
Хаалга онгойхыг би харлаа. Гэхдээ миний урдаас хараад зогсож байгаа энэ зивүүн новш мэдээгүй...
За дараагийн хэсэг маш маш сонирхолтой болохнээ.
гэхдээ монголчууд харамч юмөө .
Иб нь монголоор энэ хаа хол америкаас бичжаахад айми муухай вотэ байхгү. Би зүгээр англиараа л биёих бсан юм.

Playboys (mongolian. )Where stories live. Discover now