1 Танилцуулга:Шинэ сургууль.

8.4K 294 3
                                    

Тэхён :playboy seoul foodsiin өв залгамжлагч.
Намжүүн :playboy Ханил эмнэлэгийн өв залгамжлагч.
Юнги:playboy Ханюн сургуулийн захиралийн хүү. Ер нь бол өв залгаижлагч.
Жимин:playboy юура косметикийн нүүр будалт , ахлах дизайнер.
Хусог:playboy ёонсэ их сургуулийн өв залгамжлагч
Жин:playboy Адидасийн нүүр модел бас адидасийн солонгос дахь салбарын өв залгамжлагч .
Жонгүг:playboy Эвил зочид буудлын өв залгамжлагч
Сура:сура бол нион цэцэгт тариалингийн өв залгамжлагч.
Миюүн ;аав нь нион цэцэгт тариалангийн гүйцэтгэх захирал,сураг үзэн ядаж , дорд үзэж ,эвгүй байдалд оруулахийг хүсдэг охин.
Шиүн:Сурагийн хамгийн сайн найз.
Чинү:Сурагийн сайн эрэгтэй нз.
_________________________________________
___________Сура талаас________________
_________________________________________Ээжээ би яаж ,,,,,,,,би шилжих гэж үү? Би сингапурт л баймаар байна шдээ. Яагаад би сөүл явах ёстой юм. Компаны өөр олон салбар байхад яагаад заавал сөүлийн салбар гэж хэмээн би өрөөрүүгээ ороод хаалгаа түгжээд хэвтлээ.
Яагаад сөүл явахгүй байгаа юм гэжүү?
Учир нь би сөүлд дургүй гэхдээ гэхдээ энэ бүхэн өнгөрөөд 15 жил болсон.
Би багадаа хүнд хулгайлагдаж байсан.Тэгээд би сарын дараа олдсон гэсэн. Учир нь тэр үед хэт айснаасаа болоод жоохон л зүйл санаж байгаа. Тэр хүний хоолой мөн өндөрийг нь магадгүй түүний хажуугаар нь өнгөрвөл би таних байх. Ээж хэдий үүнд санаа зовж байгаа ч би сөүлд их сургуульд орно гэж амласан ч одоо чадахгүй байх. Би ахлах ангийн сурагч. Би амлалтандаа хүрэх ёстой. Энэ миний хүмүүжил.
Би:Ээжээ заза явяаа. Харин би амралтийн нэг өдөр байнга ирнэ.
Ээж ,аав:Чи л ядарнаа. Харин ээж аав нь хааяа очиж байя.
Би:Дурамжхан "заза"
Маргааш нь
Би одоо онгоцонд суугаад сөүл рүү явна. Би одоо муухай дурсамжтай газар луугаа эргэж буцалтгүй сурахаар явна. Би энд би зөвхөн синшапурдаа л баймаар байна. Харин одоо би муухай дурсамжруугаа хөл тавин орж байна.
Нэг л мэдэхэд намайг онгоцны үйлчлэгч сэрээн зорьсон газартаа ирлээ гэв.
Би дурамжхан инээгээд за хэмээн хариуллаа. Миний зорьсон газар сөүл биш болохоор байх.Би буугаад ээжийн зааж өгсөн газар луу явлаа . Очиход яг надад тохирсон маш том бөгөөд үдэшлэг хийхэд тохирсон олон гэрэл байв. Гэхдээ би ганцаараа амьдрана. Зүгээрдээ би чадна гэсээр ороод ачаа бараагаа цэгцлээд сургуультай танилцахаар бас хэзээ сургуульдаа явж болох тухай захирлаас нь асуухаар шилжих сургуульруугаа явлаа. Очиход хичээл орж байв.Би захирлын өрөө ороод асуутал захирал:Аан Кан Сура юу?
Би:Тиймээ.
Захирал:аан чи хэзээ орохыг хүсэж байна даа.
Би:Дараа долоо хоног болох уу?
Захирал:Мэдээж тэгвэл дараа уулзья.
Би:Н-Нөгөө сургуультай танилцаж болох уу?
Захирал:Тэгэлгүй яахав хэзээ ч ирээд танилцаж болноо.
Би:Баярлалаа.гээд өрөөнөөс гараад танилцаж эхлэв.
Энэ Ханюн сургууль 5 давхар ба маш цэвэр тохитой цайны газар нь ч гэсэн тухтай байлаа. Би ашгүй гайгүй сургуульд оржээ. Би ийнхүү бодон сургуулиас гаран алхаж байтал 7 нь хөвгүүн инээлдсээр алхана нааш дөхнө. Би хажуугаар нь өнгөрч явах гэтэл нэг нь хөөх хараагүй охин байна гэсээр зогсооход би:Надад битгий зөвшөөрөлгүй хүр!гэхэд тэр инээгээд биднийг мэдэхгүй гэж үү?Гэж асуув. Би:Мэдээд яах юм харваас хүмүүжилгү л юм шиг байна. Гээд түүнийг мөрлөөд явлаа.Тэд намайг цоо ширтээд байгаа нь мэдрэгдэж байв.Би шууд л гэрлүүгээ ороод хувцасаа солиод цайгаа уугаад нүүрээ будлаа. Би гэрлүүгээ маш хурдан орсон шалтгаан нь манай гэр сургуулийн замын цаана байдаг учраас би зам гараад л сургууль руугаа орчихно. Үнэхээр амар бас хүн ихтэй.Бүр амар нь сургуулийн хаалганы урдаас хардаг нь би энэ тэрүүгээр тойрохгүй бүр л амар. Би ч дөнгөж 2 цаг болж байсан учраас их дэлгүүр орж хувцас авахаар явлаа. Би арай гэж их дэлгүүрийг олоод ортол н*вш гэж дахиад л тэр долоо байв.
За шинэ бичвэрэхлэлээ дээ. Хамт байгаарай ❤😘😍. Тэгээд насаа мэдээрэй. Эвгүй +үүдийг иб нь бүр сүүл хэсэгтээ аймр оруулнаа ер нь дахиад хэлэхэд бүгд зохиомол бөгөөд уурлах гомдох бухимдах зүйл огт байхгү шү.Амжилт иб нь хурдан оруулнаа. Колорфүлс амжилт ловэ тэм.

Playboys (mongolian. )Where stories live. Discover now