Би ч зам гараад гэр лүүгээ ортол аав болоод ээжийн чимдан байлаа.Ыи ч залхуутайгаар хувцсаа солиод доошоо 1 давхарлуу буугаад очтол Жимин,Хусог,Тэхёг,Жонгүг,Жин,Намжүүн ,юнги та нар чинь энд юу хийж?
Жан жан жан
Би:Омg Шиүн,Чинү та нар чинь????????????????
Ээж:Миний охион чамтай хамт амьдрах хүүхдүүд хэдий хулгайч баригдсан ч чи яаж 3 давхар байшинд шанцаараа амьдрахав дээ. Би:Та эднийг уриалгахан хүүхдүүд гэсийн муу?
Ээж :Тиймээ их хөөрхөн. Ээж нь өрөөний хувиарлалт хийсэн.
Жимин болон Хусог аан бас Юнги та гуравт 3 давхарт тус тусдаа өрөө бэлдсэн.Харин Харин Сурагийн өрөөний баруун зүүн талд байдаг өрөөнд Тэхён болон Жонгүг тус тусын өрөөнд. Харин Намжүүн болон Жин бас Шиүн ,Чинү дөрөв тус тусдаа өрөөнд.
Таалагдаж байна уу?
Бүгд ':Тиймээ.
Би:Ээжж та энэ хоёроос өөр хүүхэд тавьчихлдаа. Гуйя.
Тэхён ,Жонгүг:Бид чамд садаа болохгүйэ.
Ээж:Тиймээ мундаг хөвгүүд за одоо хоол болон гэр цэвэрлэх хувиар нь давхар давхараар
Бүгд :Айн?
Аав;Ингэн гэсэн үг:За өнөөдөр 1 давхарт өрөөтэй хүүхдүүд хоол болон гэр цэвэрлэнэ. Маргааш 2 давхар нөгөөдөр 3 давхар тэгээд эхлээд эхлээд явчихна. Зөвшаөрч байна уу?
Бүгд :Тиймээ , гоё хувиарлалт байна.
Ээж:За хүүхдүүдээ аав ээж хоёр нь явлаа. Сайн сууж байгаарай .
Би гайхаш тасраад хоцорлоо.
Би яаж Тэхён болон Жонгүгтай нэг давхар гэж аах н*вш би яаж. Заасс лай лай
Шиүн:За бид хоол хийлээ. 2 болон 3 давхар өрөөрүүгээ орцгоо.
Би :Заза ээжээ гэв.
Хичээлээ хийж суусан чинь нойр хүрээд унтлаа. Хоол болчихсон гэнээ. Сура.
Би :зазаза одоо бос.л.о.оо *унтах*Би:Жонгүгүү хөөе жонгүг чи очоод надад суудал авчаарай би 5 хан м.и.н.у.т. ...
Тэхён :Яагаад намайг Жонгүг гэж бодов.
Би:Түүнрүү хараад :Аан Тэхён . Би зүгээр л та нартай танилцаад удаагүй бас чи болон Жонгүг та хоёр маш адилхан.
Тэхён:Юугаараа?
Би:Дуу хоолой,Царай,өхөөрдөм байдал хүлээ чи энд юу хийж байгаан гараачээ. Би одоо бослоо доо бослоо.
(Би юу л ярчивдаа п*зд* )Би хоёр давхрын шатанд явж байхад Жин, Юнги хоёр хэрэлдэхийг сонсов.
Очтол:Юнги:Чи одоо Сура д таалагдаху? Тэр минийх тийм болохоор одоо явж унт жаал минь.
Жин:Би сураг бодож байна. Чам шиг хүссэнээ аваад зовоогоод байхгүй. Сура Тэхён эсвэл Жонгүгд сайн.Тэр хоёр хамгийн түрүүнд зориг гаргасан.
Намжүүн , би, чи , Хусог,Жимин гээд биднээс тэр хоёр 5 алхамаар илүү явж байгаа.
Хэмээн би гацаад зогсож байхад Жин гараад ирэв.
Би юу хийхээ мэдэхгүй дэмий л гөлрөн зогсож байхад Шиүн ирээд намайг татан,хурдлаачээ гурваа. Би :Өө за явье.
Бид хоолоо идээд 1 давхарын өрөөнийхөн аяга болон гэрээ цэвэрлэнэ. Цаг 18:30 болж байсан болохоор бид унталгүй тоглоом тоглохоор болов. Бид миний өрөөнд тоглож байсан болохоор би унтлаа гээд гараад өрөөрүүгээ ороод унтлаа. _______Өглөө нь_________
Би маш их халууцаад сэрэхэд би Тэхёны өвөрт хэвтэж байв.
Би гайхаад түүн рүү хараад хэвтэж байтал тэр:Би царайлгаа мэднээ
Би:кхм Чи миний өрөөнд юу хийж байгаа юм гэхэд тэр
Тэхён:Харин би л асуумаар байна. Кан Сура.
Би өрөөг эргүүлж тойруулан харахад нээрээ л миний өрөө биш байв. Би бантаад :Гарлаа.*ичих*
Тэхён: Гадаа Жонгүг,Жин хоёр ном уншиж байгаа. Чи гарвал юу гэж бодох юм?
Би;Юу ч бодохгүй. Бид ямар үерхэдэш бишдээ.
Би гарахад Жонгүг , Жин хоёр цааш харан сууж байлаа. Би хувцсаа солиод хичээлээ хийгээд бид цайгаа уугаад хичээлдээ явцгаав.
Бид ч хичээлдээ урьдийн адил суугаад цайны цаг болоход бид ширээндээ сууцгаав.
Нэг охин ирээд Жонгүг,Тэхён ахнараа гурвуулаа хамт дээвэр дээр гарье.
Би:Кхм *Хоолой засах*
Тэр охин намайг Миюүн гэдэг. Чамайг харваас манай ах нарын хойноос гүйдэг хямдхан охин гэж дуулсан юм байна.
Жонгүг:Со Миюүн хэлэх үгээ бодоорой. Чам шиг юмнаас хэд бүр хэд дахин миний хувьд үнэтэй хүн.
Тэхён:Хөөе Миюүн чи яг одооноос дахиж битгий нүдэнд харагдаарай.
Миюүн ;уйлах
Намжүүн,Юнги,Жин ,Жимин тэд түүнийг мөрлөн бүгд Тэнэг амьтан хэмээгээд бид цайны газраас гарлаа.
_________дээвэр_ дээр_______________
Би:Уучлаарай одоо би та нарт садаа болохгүй. Хайртай дүү эсвэл найз охин чинь ч юмуу тэр охиноос миний өмнөөс уучлал гуйгаарай. Зүгээр байшингийн хамтрагч байцгаая.
Тэд-:Сура чи яагаад уучлал гуйгаад байгаам тэр муу Миюүнээс л бүгд болсон.
Би:Надаас болоод хэн нэгэн зовоход би дургүй.
Би ийнхүү хэлээд багшаас чөлөө аваад сургуулиас гартал тэр Миюүн гэх охин хэдэн охидтой нааш алхав. Ыи ч тоолгүй алхаж байтал
Миюүн:Хөөх ах нарын хайртай хямдхан янх*н явж байх шив. Хэмээн намайг түлхэхэд би эрчээрээ чанга саван уналаа.
Долоогийн зүгээс(Бтсийн зүгээс)
Бид бие биенээ ширтэж байгаад Сурагийн сургуулиас гарахыг харав.
Гэтэл Миюүн очоод түүнийг хямдхан янх*н гэж хэлэх нь тодоос тод чихэнд наалдана. түүнийг түлхэхэд тэр эрчээрээ унчихав.
Бид бүгд доош маш хурдан гүйж бүгд л Сураг босгон Миюүныг доромжлов.
Миюүн:Ах нараа энэ өөрөөл та нарыг ирж байгааг хараад унчихсан.
Тэхён: Бид чамайг дээврээс ажигласан юу гэж хэлэхийг чинь ч хүртэл сонссон.
Одоо жүжиг тавихаа боль Миюүн. Биднийг танидаг царайлаад хэрэггүй.
Би:Би харьлаа. Та нар хичээлдээ ордоо.
Жонгүг:Бид чөлөө авлаа би хэлчихээд ирье.
Сура байж байгаарай.Хамт явцгаая
Би:Нээ
Миюүн:Хямдхан амьтан.
Би:Харин чи л тийм байх. Юнги, жимин,тэхён,жин ,хусог,намжүүн нар түүн рүү үхлийн харц шиднэ.
Жонгүг ч ирж бид харьлаа.
Би өрөөндөө орлоо хэмээн сул дуугаар хэлэхэд Тэхён шивнэн ярьж байв.
Надад өнөөдөр яах аргагүй нэг зүйлийг мартсан юм шиг л санагдаад байна. Гэхдээ юуг?
ӨӨ ҮГҮЙ ЭЭ ЯАЖ МАРИАЖ ЧАДАВАА??????х
эн юм бол та нар мэдэхүү? Би ч нээрээ аймр бичжийн шүү нэг өдөрт 4 парт өгөөл та нар минь намайг дагаарай.Бас вотэ дараарай. За тэгээд цагаан сарын мэндийг 1 сар 3 хоногийн өмнө хүргий хха.Блла колорфүлс(colorfulls)..
YOU ARE READING
Playboys (mongolian. )
RomanceТэд сургуулийн хамгийн шалиг хөвгүүд. Гэхдээ тэд нэг л охинд дурлаж биесээсээ түүнийг харамлана. Энэ сонирхолтой түүх байх болно. Сура охин хэнийг сонгох бол?Энэ асуултийн хариултыг илүү дэлгэрэнгүй playboys бичвэрээс уншаарай. НАСАА МЭДНҮҮ!!!!!! ХҮ...