Хаалга онгойн цагдаа нар орж ирлээ. Намайг гэрчээр дуудаж аав ээж хоёр ч сөүлд ирсэн.Шүүх хурал дуусч тэр олон жил баригдахгүй явсан болохоор түүнд 30 жилийн ял өглөө. Би ч тайвширсан . Гэхдээ би энэ ийм амархан болсонд айх ч шиг.
_____________1 дэх өдөр______________
Сөүлийн анхны минь сургуулийн эхний өдөр. Хаха яасан сонин сонсогдож байнаа. Ээж намайг орой хамт амьдрах хүүхдүүд чинь ирнэ эрт ирээрэй гэсэн. Гэхдээ би хайчих билээ дээ. Би ч сургуульд ороход тийм гэхийн аргагүй сонин харцаар харж байв.Намайг удаан алхаж байхад тэр долоо ирээд бүгд:Хөөе хөөрхнөө гэв. Охид атаархал дүүрэн харцаар харж бараг л гараа далайх шахна.
Жонү ч билүү тэр намайг мөрөөр тэврээд :Хөөх чамайг манай сургууль гэж мэдээгүшдээ хоёулаа үерхэхүү ? Хэмээн хүмүүст сонсгох гэж байгаа юм шиг хэлнэ. Би:Чи яах гээд бгаан Жонү билүү Жону.
Тэр инээгээд :Хөөе Жонгүг. Гэхдээ чи Жонү гэж дуудаарай.
Би:за.
Тэхён ирж Жонгүгийн гарыг миний мөрнөөс аваад өөрөө мөрөөр минь тэврээд :Энэ чинь миний найз охин гээд инээлдэж байхад нэг охин намайг цоо ширтээд л байв. Бид инээлдсээр ангид ороход ашгүй бид бүгд нэг анги байлаа. Нэг багш ирээд Кан Сура юу ?
Би:Тиймэ.
Багш:За тэгвэл өөрийгөө танилцуулаарай.
Би:Намайг Кан Сура гэдэг англи нэрийг минь Суль гэдэг.
багш:Ямар сургуулиас шилжиж ирсэн бэ?
Би:Сингапурын Стар сургуулиас шилжиж ирсээн.
Багш:Аан хувийн уу?
Би:тиймээ.
Намайг танилцуулж дуусахад Жонгүг Тэхён хоёр зэрэг Миний найз охин гээд хэлчихэв. Би нүлээ эргэлдүүлсээр зогсоход багш:Хоосон суудал байна уу?Тэхён :Миний хажууд байна.
Багшчи тийшээ очоод суучих.
Би:Нээ-за(Нээ-г мэднэ тээ ? За гэсэн үгшдээ тэгүүл одоо за гэхийг нээ гэнэ шүү )
Би очоод суухад Жонгүг ,Намжүүн миний хойд суудал. Жимин , Хусог хоёр урд суудал.Тэхён хажууд суудаг.
Юнги болон Жин миний яг хажууд 2дугаар салаанд жхон зайтай суудаг. ернь намайг тойроод энэ долоо суучихажээ н*вш.Цайны цаг болж
энэ долоо миний эргэн тойронд суусан болохоор би ямар ч хүүхэдтэй танилцсангүй. Би цайны газар ороод хоосон ширээ байхаар нь сууж байхад 2 хүүхэд хүрч ирээд танилцая Сура хэмээн маш эелдэгээр хэллээ. Би таатай байна гэж инээгээд та хоёрыг хэн гэдэг юм .
Намайг Шиүн харин миний найз залууг Чинү гэдэг
Хөөх та хоёр үерхэдэг юм уу гоё юмаа. Би ч ганц л удаа үерхэж үзсэн гэхдээ сингапурт.
Тэд :ЮУ?
Чинү:Чи зожиг юмуу эсвэл хичээлдээ гавал юмуу.
Би инээгээд үгүйэ би түүнтэй 7 жил үерхсэн
Тэд:ЮУ?
би:За болилдоо хаха.
Шиүн:Гэхдээ би ганц бие байсан бол чамд атаархаж үхнээ гэхдээ миний хахүү байхад хэзээ ч тэгэхгүй.
Би:Юунд атаархана гэж?
Шиүн:Чи мэддэггүй юм уу? Тэд чинь сургуулийн од хөвгүүд бас шалигууд.
Ийнхүү инээлдэж суухад тэр долоо дахиад хүрээд ирэв. Шиүн ,Чинү хоёр босоод яваад өгөв.Тэхён :Хөөх Манай ангийн ганц хос явжийншдэ.
Сура хоёулаа үерхийлда тэхү?
Би:Галзуу юмуу дуугүй хоолоо ид.
Жонгүг:Харин тийн миний хайрыг битгийоролд тэ Сура
би: бөөн галзуучууд.
Намжүүн :Хэрэлдэж танилцсан хүмүүс л удаан харьцаатай бдийн тэ Сура?
Би:Харин ч үгүй
Бүгд :*инээлдэнэ.*
Юнги:Нэг нэгнээ мэдкү явжаагаан л хайр дурлалтай болдийн тэ Суа?
Бүгд:*инээлдэнэ*.
Жин:Чи бидний тухай мэдсэн үү?
Би:, Юуг
Жин:бид сургуулийн юу вэ гэдгийг.
Би:Аан шалигууд бас од гэдгийг чинь үү?
Жин:*инээн * тиймэ.
Би:Аан бараг л хүмүүсийн харцнаас гадарласан.
Тэд:Тэгээд юу бодогдов?
Би:Яах гэж ийм тэнэгүүдтэй орооцолдвоо гэж л бодсондоо.
Цайны цаг ч дуусч хичээл орсоор тарлаа. Ээж залган:Миний охион хурдан ирээрэй. Хамт амьдрах хүүхдүүд чинь ирлээ их уриалгахан хүүхдүүд гэсэн хурдлаарай...
За бараг гадарлачлаа тэ?.Гэхдээ их сонирхолтой болноо*эвил инээмсэглэл*хаха зза вотэ бас намайгаа фоллов хийгээрэй.амжилт колорфүлс.❤😘😍😊😁😂
YOU ARE READING
Playboys (mongolian. )
RomanceТэд сургуулийн хамгийн шалиг хөвгүүд. Гэхдээ тэд нэг л охинд дурлаж биесээсээ түүнийг харамлана. Энэ сонирхолтой түүх байх болно. Сура охин хэнийг сонгох бол?Энэ асуултийн хариултыг илүү дэлгэрэнгүй playboys бичвэрээс уншаарай. НАСАА МЭДНҮҮ!!!!!! ХҮ...