Ниүвс мэдээ: 30 жилийн ял авсан хэрэгтэн У нь өчигдөр агаарын хоолойгоор зугтжээ.
Өнөөдөр манай сургууль аялалд явна.
Би ч хувцсаа бэлдээд аль бол хойно сууна. Тэр долоо надтай харьцахаа больсон.Яагаад гэдгийг би мэдэхгүй ч хоосроно.
Харин Шиүн,Чинү хоёр нялуураал явна. Хэрвээ Сону сургуулиа төгсөөгүй байсан бол хамт явжаахгүйюу.Харин одоо би ганцаараа хэн ч тоож суухгүй хөгийн газар ганцаархнааа.
Бид автобуснаасаа буухад надад маш их өвдөлт нүд харанхуйлалт мэдрэгдээд уналаа .
Зохиолч талаас.
Оргодол түүний араас хутгалчхаад гүйлээ. Түүний царайг харж болхооргүйгээр битүүлсэн нь аймар харагдана. Жонгүг Тэхён хоёр түүнийг түшээд эмнэлэг рүү явна.
Сура хэсэг хугацааны дараа сэргээд эмнэлэг очоогүй байгааг мэдсэн бололтой тэдэн рүү харсаар яагаад надтай муухай харьцаад байсан юм.
Тэхён ,Жонгүг:Тэнэг минь юу асуугаад байгаа юм.
Ийнхүү явсаар эмнэлэг дээр ирээд түүнийг яаралтай хагалгаанд оруулаад Тэхён, Жонгүг хоёр гадаан нь галзуурах шахам сууна.Хэний ч мэдэхгүй үхэл , сэтгэлд нь үүрд орших нандигнал тэр бүгдээс холдож буй Сура гэнэт л тэнгэр өөд
явлаа. Хэн ч мэдэхгүйгээр холын холоос харах бурхан түүнийг арай л эрт аваад явчихлаа.
ОДОО СУРА БАЙХГҮЙ БОЛСОН.Ниүвс мэдээ:ангиараа зугаалж байсан ханюн сургуулийн хүүхдүүдийн нэг охиныг хутгалж алжээ. Ийнхүү хэрэгтэн хэргээ үйлдсэний дараа хятадын шан ли тосгонд бүгж байхад нь барьж авчээ.
......зохиолч талааас......
Кан Сураг морго руу зөөн. Одоо ид шид л гэх зүйл байхгүй бол Сура хүйтэн шороонд булагдана.
Зүрхний цохилтыг. дахин шалгана.
ГЭТЭЛ.....
ДИЙЙИЙЙД ДИИИЙИЙИЙИЙИЙИЙД ДИДИДИДИДИДДИДИДИДИДИДДИДИ ДИДИД ДИ ДИ Д И ЦНЦНЦНЦННЦЦНЦНЦН эмч;Хоёр дахь тохиолдол.
Хөөх өнөөдөр үхээд сэхсэн хоёр хүн гарлаа шү.
Хурдан сэргээн сахмх тасаг руу явцгаая.Энэ хугацаанд бтс
Оршуулга хийж байв. Тэд Сураг амьд гэдгийг мэдээгүй
Уйлна.
Жонгүгаа чи ямар их уйлдаг юм бэ?Тайвшир дараа төрөлдөө чиний эхнэр болно заюу?
Хэмээн шиүн ярьна.Тэдэнд уй гашууг нь дарахад хайрцаг унтуулах эм байсан ч тэднийг үл унтуулж сэтгэлийг нь амраана. Аргагүй л тэд бүгд түүнд маш их хайртай байсан болохоор л тэр биз.Тэд бүгд тэр байшинд амьдарсаар.
Харин Сону бол шууд л австралли руу явсан тэнд Сурагийн гэр бүл байгаа.Суратай хамт тэд жаргалтай байгаа.Сура тэдэнд хэлэхийг хүсээгүй ба шууд л австралли руу явсан юм.
YOU ARE READING
Playboys (mongolian. )
Lãng mạnТэд сургуулийн хамгийн шалиг хөвгүүд. Гэхдээ тэд нэг л охинд дурлаж биесээсээ түүнийг харамлана. Энэ сонирхолтой түүх байх болно. Сура охин хэнийг сонгох бол?Энэ асуултийн хариултыг илүү дэлгэрэнгүй playboys бичвэрээс уншаарай. НАСАА МЭДНҮҮ!!!!!! ХҮ...