Тэхён талаас...,..,.,.,.,
Тэхён :Юу гэнээ хэн тэгж байна.
Жимин:Аав чинь манай аавтай уулзахтаа Мираг чиний сүйт бүсгүй удахгүй болно гэсэн .
Тэхён'Аав надад юу ч хэлээгүй шдээ.Би үнэндээ Сурад хайртай болчихож. Ингэхэд Сура бид долоогийн л хэрэглэх 3 давхар хаусанд ганцаараа амьдрах гэж байсан юм чинь Сура баян айлын хүүхэд байх. Ийнхүү бодол болон зогсож байхад Сура хажуугаар амандаа дуу аялсаар инээмсэглэнэ гараад явав.Би ардаас нь даган тоглох гээд гарав.
&&&&&Сура талаас&&&&&&&
Удахгүй Сону ирнэ. Үнэхээр сайхан байна. Ядахдаа хамт амьдардаг хэдээсээ ч илүү таних хүн ирж байгаа болохоор тэр байх. Би ч онгоцны буудалд ирж нээх их ч хүлээсэнгүй онгоц буув. Би түүнийг харуулдсаар сайхан залуу гарч ирэхэд нь би түүнийг санасан бололтой түүнийг тэврэв. Тэр ч намайг хэдэнтээ эргүүлээд хацар дээр үнсэв. Бид хоёр ёр нь л биесээ сайн мэддэг учраас хамаагүй харьцчихдаг. Бас бид хоёр бие биенээ үнсэх нь хэвийн үзэгдэл. Би түүнтэй хамт машиндаа суугаад хамтдаа байхгүй үед юу юу болсон гээд л бүгдийг ярьсаар хайр дурлал руу хазайв. Тэр нэг охинд сайн тухайгаа хэлсэн. Гэхдээ тэр охин өөр хүнтэй сүй тавьга гэсэн. Харин би гон бие гозон толгойтойгоо л байгаа тухаа ярьсаар гэрт ирэв. Бид хоёр хийж үзээгүй ч биесдээ ямар ч хоргүй тэврэлдэж унтах дуртай.Ингэж явсаар бид гэрт ирлээ.
Гэрт ирэхэд хэн ч байхгүй бололтой гэр чив чимээгүй. Би ч түүнд илүү өрөө байхгүйг хэлж миний өрөөнд хамт байхыг сануулахад тэр дуртайяа хүлээн зөвшөөрсөн.Бид хоёр өрөөнд орж ирээд баахан юм ярьж хамтдаа дэлгүүр явж амттай зүйлс авахаар гарлаа. Манай гэрээс дэлгүүр хол учраас бид алхалгүй машиндав.
Бид хоёр юмнуудаа авчихаад харихад бүгд ирчихсэн зурагт үзэж байв.
Сону:Сайн уу намайг У сону гэдэг.
Шиүн:Намайг Шиүн гэдэг танилцсандаа таатай байна. Харин энэ миний найз залуу Чинү.
Эд бол *гараараа заах*Тэхён,Жонгүг,Жин,Юнги,Намжүүн,Хусог,Жимин гэдэг.
Би :За тэгэхээр Шиүн энэ миний долоон жил үерхэсэн найз залуу.
Шиүн:Царайлаг юмаа.
Чинү:Би сосож байгаа Шиүнаа.
Шиүн:Зазаза.
Би:За тэгэхээр сайхан амраарай.Бид унтлааа.
Бүгд;Илүү өрөө.???
Би:Бид долоон жил үерхэсээн мэдээж би өрөө нуугаад идчээгү л бол өрөө байхгүйшдээ. Миний өрөөнд хамт байна.
Жонгүг:Аав ээжид чинь ховлышдээ.
Би:Тэгээ тэг.
Бид хоёр миний өрөөнд орж ирээд нам тасрав.
Өглөө сэрэхэд зуршлаараа л Сону шүршүүрт орж байгаа бололтой ус дуугарна. Би босоод хичээлдээ бэлтгэж эхлэв.Сону:Суааа.
Би:Чи нмайг суа гэж дуудсан хэвээр л байнуу?
Сону:Өвөрмөц шдэ.
Чи өнөөдөр чөлөө авчихаа. Хоёулаа хамт байя. Би:Би одоо төгсөх анги гэхдээ наад санаа чинь бингоо.
Сону инээсээр гарч ирнэ. Би багшид хэлж чөлөө авчихаад тэдэнд хэлэв. Тэр долоо уурлаал нэг бол явий гэсээр юм байгаад хичээлдээ явав. Гэхдээ өнөөдөр Шиүн,Чинү хоёр ч бас чөлөө авч бид дөрөв кофе шопп д сууна. Сону бид хоёр нэг л зүйл захиалдаг болохоор каппучино , шоколад гүзээлзгэний дессерт авав. Шиүн,Чинү хоёр амеркано, Гадилны саке авлаа. Бид дөрөв юм ярьж суусаар нэг л мэдэхэд 5 цаг болж байгааг анзаарч кино үзэхээр явав. Чинү ,Сону хоёр +18 үзий хайраа, Суа гэж дуудсаар Шиүн бид хоёрт хэцүү байсан ч өхөөрдөм харагдаад байсан болохоор нэг л мэдэхэд толгойгоо дохьчихсон.
Бид ороод Шиүн , Чинү хоёр дунд хавьд сууна.
Би болон Сону бид хоёр арай хойх нь суув. Тэр кинонд эвгүй эвгүй дуу авиа гарч би ч зарим хэсэг дээр нүдээ анин. Сону бид хоёр зүгээр байсангүй. Тэр намайг явчих вий гэсэн шиг чанга тэврэн үнсэнэ.Бид дөрөв киногоо үзэж дуусаад явж байхдаа тэр долоотой мангар адилхан хүмүүс кинон театраас гарч байгааг харав. Би ч үгүйээ тэд хичээлдээ сууж байгаа гэж өөртөө шивнээд хоол идэхээр явцгаав. Сону бид хоёр салсан ч Шиүн,Чинү хоёроос ч илүү нялуун байв. Тэр миний аманд хоол хийж өгч би ч түүний аманд хийж өгнө. Уруулаа байн байн арчуулсаар хооллож дуусахад дахиад л тэр долоотой адилхан хүмүүс явж байв. Би энэ удаад буруу харсан гэж бодохгүй байна. Гэхдээ тэд байсан ч ямар хамаатайн. Бид гэрт ирээд инээдмийн кино үзэв. би Сонуг налан хэвтэнэ. Тэр миний толгойг дэрлэн.
Бид дандаа ингэж кино үздэг учраас амар байв. Түүнийг ирэхээс өмнө зурагтаар зөндөө кино захиалж үзсэн ч буйдан дэрлээд хэвтэх хэцүү байсан сан...
Одоо л цаг хугацааг зогсоомоор санагдана.
Тэр долоо ирж хоол идсэнээ хэлээд ядарсан бололтой бүгд өрөөрүүгээ орчихов.
Бид дөрөв киногоо үзэж дуусаад өрөөндөө ортол бидний унтах ор байхгүй байв. Би үнэхээр их гайхаж тэр долоогийн өрөө рүү шагайхад байсангүй. Би бас Сону бид хоёр Шиүны өрөөнд ортол тэр :УНТААГҮЙ юу хийж байгаа юм гэв. Бид ор алга гэхэд тэд миний өрөөгөөр шагайгаад :Нээрээ алга байна гэж уулга алдав.
Би :Бид хоёр худлаа ярих уу???
Шиүн Чинү:Тэгвэл Шиүн манай өрөөнд надтай хамт унтаад ,Сону бид хоёр Шиүны өрөөнд хамт унтахаар болов.Өглөө :
Амралтийн өдөр болохоор гэр нам гүм.
Би түрүүлж сэрээд өглөөний цай бэлтгэнэ. Зайдас , өндөг, шарсан талх, дахиад зайдас , ногоонууд гэсээр би гоё амттай европ маягийн туеости хийчхээд тэднийг сэрээхээр өрөө өрөө рүү нь орж байв. Гэтэл гэрт Сону,Би,Шиүн,Чинү бид дөрөв л байв. Хар өглөөгүүр хаашаа явдаг байнаа. Бид дөрөв хоолоо идэж дуусаад Шиүн аяга таваг угаахаар болж бид хоёр өрөөрүүгээ ортол бидний ор яг урьдийнхшигээ байж байв. Бид гайхан. Их сонин зүйлч юм шиг эвгүй санагдана.
₮₮Бтс талаас(бүгдийнх нь бодол)₮₮Жин:Би угаасаа үүнийг шхоорхол байсныг хүлээн зөвшөөрч байна.Гэхдээ дүү нарын өмнөөс л харамсаж байна.
Юнги:тэр эрэгтэй гарч ирээгүй бол ч бид орыг нь авахгүй л бсийшд.
Хусог:Аах орыг нь аваад эр эр , эм эмээрээ унтах байх гэсэн чинь. Шиүн,Чинү хоёрыг дээ н*вш.
Энэ үед намжүүн өөр хоёр охинтой буудал орохоор явж байв.
Тэхён :Новш надад яагаад Жонгүг саад болдог юм бэ?Одоо энэ Сону гэгч новш хэн бэ.
Жонгүг:Тэр надаа охин насаа өгсөн. Зөвхөн надад. Сура үүнийг ч тоохгүй байна. Н новш новш новш. Энэ Сону чи ХЭН ЮМ БЭЭЭЭЭ????
Жимин энэ үед архи ууж охидийг өдөж хоргоосоор нэг охинтой ви ая пи өрөөрүү орлоо.
Яааг үнэндээ сура Күүкийтай унтсанаа уусан архинаасаа болоод мартсан нь энэ юм.
Бтс бүлгэмийн залуучууд бүгд л буудал орж өөрсдийнхөө хэнд хайртайг түүний хэнд хайртайг хар өглөөгүүр буудлын өрөөнд бодлогоширч охидтой үдшийг +18аар өнгөрөөнө.
Рөрөоөобохайртайбоарраоыыдбёррөрөрөрөрөоылыхайрттхыхйттөнайзрбрөрөзалуустёттётсмөнгөбоөраорөөробоыллылылылбыооыоы хөхөдлбоөрариистстсьёььётболылбтёиёиёт
Сандарсан хүний үгийн баялаг хха.5 Үг олоорой.blla.
YOU ARE READING
Playboys (mongolian. )
RomanceТэд сургуулийн хамгийн шалиг хөвгүүд. Гэхдээ тэд нэг л охинд дурлаж биесээсээ түүнийг харамлана. Энэ сонирхолтой түүх байх болно. Сура охин хэнийг сонгох бол?Энэ асуултийн хариултыг илүү дэлгэрэнгүй playboys бичвэрээс уншаарай. НАСАА МЭДНҮҮ!!!!!! ХҮ...