Chap 2

415 6 0
                                    

|instagram|

@Tzuyu♡

780 posts |89.6k followers |10 following .

*personal blog*

Manja + comel selalu ❤ always love my baby bestfriend @jihyo._

Liked by macamcomel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by macamcomel._ ,yeojalawa and 4678 others .

Tzuyu♡ . Btw sist comel tak ? @jhope._

View all 500 comments

jhope._ wehhh kau memang comell gileerr ..

Sanashyshy._ comel laaa... macam aku

Tzuyu♡.aku lagii comel laa ..😣

Taealien*.muka kauu iras-iras sikit dengan jungkook laa .

Tzuyu♡. Banyak laaa kau irass .

Taealien*. Aku betul-betull laa bukan main-main ...

Tzuyu♡.yelaa tuu ..

Jeon☆. sayangg masuk laa bilik .. dah lamaa abang tunggu nii ...

Taealien*. Pervert laa kau kook ..

Jeon☆. Knapaa ? Bini akuu jugaa pun kauu sibuk phal ?

Tzuyu♡ . Yelaaa nantii saya masuk dalam .

Jeon☆ .jangan lama-lama tauu .

Skip/

Krekk ...

"Yaa ?.. knpaa panggil syaa ?" Tzuyu duduk di katil bersebelahan dengan Jungkook .

Jungkook terus memeluk pinggang Tzuyu .

Dia terus meragut bibir Tzuyu .

Tzuyu hanya kaku tidak boleh buat apa-apa .

"Aku nak makan orangg " Jungkook membuka baju Tzuyu dengan perlahan .

"Tap- ...umphh " Jungkook terus membaringkann Tzuyu .

Ehm ehm dah bermula .

5 tahun berlalu .

"Yeahh masuk rumah" Jungyu gembira sambil menepuk-nepuk tangan nya .

"Jung jomm mandii nak tak ? " Tzuyu menghampiri anak nya lalu mengusap kepala Jungyu .

"Mamy kita nak mandi dengan appa boleh tak ?" Jungyu memeluk kaki Tzuyu .

"Ta-"

"Jom mandii meh appa temankan .." Jungkook memandang Tzuyu lalu mengenyitkan mata nya ke arah Tzuyu .

"Gerammmm aku ! .. dahlahh tak ngaku anak sendiri .. adaa hatii nak ambil anak akuu .. tapii ... anak dia jugaa kan ? " Tzuyu berdecit geram .

Skip/

"Jungyuu jomm tido dengan mama" Tzuyu mendekati Jungyu lalu membawa Jungyu ke bilik .

"Twinkle . Twinkle little star " Tzuyu mendodoikan Jungyu dengan lagu twinkle little star .

"Jom tidur ngantok dah nii .." Jungkook membawa Tzuyu ke bilik . Tapi Tzuyu menolak

"Saya tidur dekat Jungyu .. lagipun dia tak biasa berseorangan ..." Tzuyu mengusap kepala Jungyu dengan lembut .

"Biasa kann dia tidur berseorangan .. nanti dia terlalu manja dengan kita .."Jungkook memandang Tzuyu lalu kembali mengalihkan mata nya ke tempat lain .

"Duluu bukan main hinaa lagii awak nak kutuk anak awak .. sekarang ba-... umphh " Jungkook mencium mulut Tzuyu kerana dia malass mendengar bebelan dari mulut Tzuyu .

"Pandai-pandai jerr nak cium mulut oranggg " Tzuyu merungut dan mata di alih kan ke tempat lain .

" dahh laa saya nak tido aw- ..arghhhh " Tzuyu terjerit kerana Jungkook mengangkat nya secara budak kecil .

Sampai sahaja di bilik Tzuyu di letak kan di tilam .

Dan pintu bilik di kunci .

"Haihhh .. nasib tak tercabut jantung saya ...awak nii kann " Tzuyu merengus geram .

Jungkook tidak menjawab apa-apa .

"Dahlaaa tu "Jungkook berbisik dan sibuk membuka baju Tzuyu .

"No ... saya ....haihh ...." Tzuyu mendengus perlahan .

"I want you tonight baby girl " Jungkook berbisik seperti menggoda

"Tskk ... tskk .. sa-ya tskk ... belum sedia lagi " Tzuyu menangis teresak-esak kerana dia belum bersedia lagi untuk melayani Jungkook dia takut kalau Jungkook kembali dengan perangai nya yang dulu .

"Yalaa ... dah jom tido ." Jungkook memakaikan kembali baju Tzuyu .

Dan mereka pun terlena .

Haii guysss ...
Nak chap banyak-banyak ?
Mesti vote duluu ..
Okay laa byee .

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now