chap 7

360 4 0
                                    

" eeeeeee , malaslaaa klau mcm ni" Tzuyu memasamkan mukanya .

" jalan-jalan tapi tak bawa eee malas " Kata Tzuyu lalu menghempas-hempas barang yang ada di situ .

" sayangg !!! were home " Jungkook dan Jungyu masuk kedalam rumah .

Tzuyu hanya buat tak tahu sahaja .

" emm mana barang tadi eh ?" Tzuyu tidak memeduli Jungyu dan Jungkook .

Jungkook menarik tangan Tzuyu dengan kasar kedalam bilik mereka .

" knapa ni sayang ?" Jungkook menyoal Tzuyu dengan lembut .

" awak tu tak bawa saya jalan-jalan" Tzuyu memandang ke arah lain malas dia melihat muka Jungkook .

" awak tak bangun awal kan ? Tulah awak tetinggal " Jungkook ketawa .

" emm ketawa laaa tak lucu jg pun" Tzuyu menangis keluar air mata nya .

" sayangg jgnla nangiss " Jungkook mencium bibir Tzuyu .

" tulahh tskk tskk orang nak ikut tskk ta-k n-ak kasih bangun tskk tskk " Tzuyu menolak badan Jungkook .

Jungkook sudah hilang sabar sebenarnya Jungkook ni seorang yang panas baran tapi dia tahan .

" sayangg please jgn mcm ni " Jungkook memeluk belakang Tzuyu .

" taknak pergilaa jalann " Tzuyu duduk di katil sambil memandang ke arah lain .

" Tzuyu please jgnlaa mcm ni " Jungkook memegang bahu Tzuyu dengan erat .

" pergilaa jalan biarkan saya kat sini keseorangan " Tzuyu menepis kedua-dua tangan Jungkook .

Jungkook hilang sabar .

" kauu nii orang dah pujukk bersyukur laaa nii tak bersyukur " Jungkook menengking Tzuyu .

Tzuyu menangis teresak-esak .

"diam DIAM ! " Jungkook sekali lagi menengking Tzuyu .

Tzuyu terus diam dan menutup mulutnya menggunakan tangannya .

" kau nii mmg nak kena kan mari aku ajar kau makin lama makin kurang ajar kau yah " Jungkook membuka tali pinggang nya dengan pantas .

Dia menolak Tzuyu hingga terbaring .

" kook taknak sakit kook " Tzuyu merayu-rayu .

Jungkook mencengkam pipi Tzuyu .

" aku kata apa tadi ? Aku cakap diam kan ?" Jungkook memandang tajam Tzuyu .

Tzuyu diam .

Jungkook mengoyakkan baju dan panty Tzuyu .

Dia berdiri lalu membuka bajunya .

" emm tsk tsk tsk .." Tzuyu menangis perlahan .

Jungkook memasukkan dicknya ke pussy Tzuyu dengan hentakkan yang kuat .

" arghhhh ahhhh sa-kitt ya tu-han " Tzuyu memegang cadar katil itu dengan kuat .

Jungkook menghentak-hentak dick nya di pussy Tzuyu

" yaa tu-hann Jungkook ahhh ahh " Tzuyu tersekat-sekat berkata kerana Jungkook menghentak-hentak dicknya di pussynya .

Tzuyu cum .

Tapi Jungkook masih belum cum dia masih menghentam pussy Tzuyu .

Jungkook pun cum .

" puasss puass ! " Jungkook mencengkam pipi Tzuyu .

Tzuyu mengganguk laju kerana takut Jungkook mengulangi lagi .

" baguss sedap tak aku hentak dick aku tadi kat pussy kau ?" Jungkook menghayun lagi sekali pinggul nya atas dan bawah tapi kali ni dengan perlahan .

Tzuyu mengganguk juga kerana takut .

Tzuyu sengaja mengangkat pinggulnya ke atas untuk menyenangkan hati Jungkook biarpun pussynya sakit Tzuyu mengerut kan dahinya kerana pussynya sakit .

Jungkook melihat muka Tzuyu dan mula menghenjut laju .

" ahhh kook saki-sedapp ahh " Tzuyu sengaja mengata kan perkataan sedap biarpun dia merasa sakit sekarang ini .

" ahh Tzuyu emm " Jungkook melajukan lagi hayunan nya .

Tzuyu sudah pun cum .

Jungkook belum cum dia masih melajukan hayunan itu .

Creet creet .

Jungkook pun cum dia terbaring di atas badan Tzuyu .

" thankss sayang iloveu " Jungkook mencium bibir Tzuyu .

Tzuyu membalas nanti kalau tak dibalas Jungkook akan mengamuk .

Akhirnya mereka tidur .

Bersambung ...
Kenapa dengan Jungkook tu ? 😠

Sayang Ku Jungkook 💕 》TzuKook 🙈❤Where stories live. Discover now